אלכסנדר דז'יקיץ', אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אלכסנדר דז'יקיץ', אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

לא רק הגנה | טור דעה

משחק ההגנה של הפועל תחת אלכסנדר דז'יקיץ' הוא ללא ספק החוליה החזקה, אבל אם משחק ההתקפה לא ישתפר, הקבוצה תתקשה להצליח. וגם - היכן נעלם ארגון הבריגדה מהיציעים?

פורסם בתאריך: 10.11.22 16:08

משחק ההגנה של הפועל ירושלים מרשים מתחילת השנה. לספוג 57 נקודות בלבד זה בהחלט לא הולך ברגל ומעיד על מגמה שבה הקבוצה שומרת חזק, כשברור שהטיקט של אכלסנדר דז'יקיץ' זה הגנה חזקה ולא מתפשרת והתקפות מבוקרות ואיטיות שמאטות את המשחק ומייצרות פחות הזדמנויות זריקה ליריבה (וגם להפועל). בכל הנצחונות שלה הפועל הציגה משחק אגרסיבי כשהוא מורידה את היריבה במספר הנקודות שלה, אגב גם בהפסדים, זה לא מקרי ויש פה שיטה שעובדת. למרות זאת, ברור לחלוטין שזה לא מה שהאוהדים רוצים לראות. גם כשמנצחים בפער מרשים של 17 נקודות, אי אפשר שלא לשבת ביציע או בכורסא ולהרגיש אי נוחות ממשחק ההתקפה של הקבוצה. ברור לחלוטין שאין הרבה כשרון בקבוצתו של המאמן הסרבי, הפועל לא אטרקטיבית וזה בהחלט פוגע בתדמית של הקבוצה ולא סתם הגיעו מעט אוהדים למשחק האחרון, אבל זו סוגיה שאגיע אליה תיכף.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


למרות הנצחונות האחרונים, לא צריך להסתנוור יותר מדי והקבוצה זקוקה לחיזוק בעמדת הרכז ובעמדה מספר 4 במקום סים סנדר ונה. זה לא סוד שהפועל מחפשת גארד, אין לי ספק שאחד כזה איכותי יצליח להרים את הקו האחורי ואת הקבוצה. הפציעה של עוז בלייזר מקשה על הרוטציה של דז'יקיץ' במיוחד בליגה, בטח כשסנדר ונה לא יכול לשחק בגלל רישום זרים וכך אנחנו מקבלים מצב אבסורדי שאיתי שגב משחק בעמדה מספר 4 הזרה לו. אני אוהב את הגישה של דז'יקיץ', שמתחיל ללמוד את הליגה ומנהל דיאלוגים עם השופטים ונוזף בשחקנים שלא מילאו הוראות וזה לזכותו. למרות היכולת ההגנתית המרשימה, אסור להזניח את הבעיה ההתקפית ויש לשפרה כדי שתקרת הזכוכית תגדל, כי כרגע היא לא גבוהה מדי.
ובעניין האוהדים, עצוב היה לי לראות כ-50 אוהדים אדומים בלבד ברוממה. אני מכיר את ההיסטוריה של ארגון האוהדים הבריגדה עם ההנהלה, אבל הגיע הזמן לשים סוף לסיפור הזה ולהחזיר אותם ליציעים. הם כוח מאוד חשוב לעידוד הקבוצה וגם במשחקי הבית אפשר לראות שהארנה הרבה פחות לוהטת מבעבר. חומסקי, זה הזמן להחזיר את הבריגדה ולהחזיר את האווירה המחשמלת ליציעים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר