איתי שכטר (צילום: שרון בוקוב)
איתי שכטר (צילום: שרון בוקוב)

בבית"ר בטוחים: "שכטר רוצה, טביב רוצה – המו"מ ייסגר מהר"

אחרי הניצחון החשוב והקשה מול מכבי פתח תקוה, בבית"ר מתעסקים בחוזה של שכטר. "כולם מכירים בחשיבות שלו, הוא יישאר"

פורסם בתאריך: 31.12.17 11:24

ערב ארוך ומייגע עבר אתמול (מוצ"ש) על בית"ר ירושלים, שכלל גם מכת פציעות לא פשוטה בכלל, אך בסופו של דבר ולמרות עוד משחק לא גדול, בני בן זקן ושחקניו אספו עוד שלוש נקודות לקופה, וזאת לאחר שער שכבש המחליף יעקב בריהון לרשת של מכבי פתח תקוה.

אבל, כאמור, זה היה לא קל בכלל ובעיקר מתסכל עבור בית"ר ירושלים, שסבלה במהלך המשחק מפציעות של טל כחילה, אנטואן קונט וגם של כובש השער בריהון, ששיחק 10 דקות בלבד לאחר שמתח את השריר והוחלף בדקה ה-74. בריהון, כמו גם כחילה וקונט, בספק למשחק מול הפועל ראשון לציון במסגרת גביע המדינה (חמישי, 21:00, אצטדיון הסופרלנד).

"אנחנו נצטרך לבדוק את השחקנים ורק אז נדע את חומרת הפציעות", ציין המאמן בן זקן בסיום המשחק והוסיף: "יש לנו סגל מספיק טוב, כשבנוסף אריק סאבו יחזור מעונש השעייה בשל צבירת צהובים. אנחנו נמצא את הדרך לעבור את המשחקים הקרובים עם השחקנים הבריאים שיש לנו".

המשחק מול פתח תקוה היה השלישי בלבד העונה שבו הצליחה בית"ר ירושלים לשמור על שער נקי מספיגות, ובקבוצה מרוצים מכך מאוד. "סוף סוף שמרנו על שער נקי ובנוסף גם ניצחנו", מתמוגג אחד משחקני בית"ר. "אין ספק שהפציעות מאוד משפיעות עלינו. בדקות הסיום כחילה היה פצוע וקונט בקושי החזיק, לכן היה חשוב לנו לשמור על התוצאה ולא חשוב איך. העיקר היה להשיג את הנקודות".

הקהל עדיין לא מרוצה ממנו - בן זקן (צילום: אורן בן-חקון)

הקהל עדיין לא מרוצה ממנו – בן זקן (צילום: אורן בן-חקון)

שחקן נוסף בבית"ר מציין כי "היה משחק קשה מאוד. הגענו להרבה מצבים אבל הכדור פשוט לא רצה להיכנס. השער שכבשנו הוא חשוב מאוד, כזה שיכול להתברר בסוף העונה כקריטי למאבק על התואר".

גורם במועדון מוסיף: "צריך לתת קרדיט לבוריס קליימן, שלקח כדור גדול לקראת הסיום. זו לא פעם ראשונה שהוא שומר אותנו במשחק. מגיע קרדיט לכל השחקנים ששיחקו עם הרבה לב ובהרבה הקרבה. יכולנו בקלות לאבד את המשחק הזה וחשוב מאוד שבסופו של דבר לקחנו את הנקודות".

אלא שלמרות הניצחון והעובדה שבית"ר לא ספגה, המאמן המשיך לשמוע את הקהל בצהוב-שחור קורא לעברו 'תתפטר'. "הדרך היחידה לשנות את זה היא להמשיך והלשקיע עבור הסמל ועבור האוהדים", התייחס בן זקן לקריאות והוסיף: "השחקנים נותנים את כל מה שיש להם ומשקיעים עד טיפת הזיעה האחרונה. זה הדבר החשוב מבחינתנו ואנחנו ממשיכים לעבוד".

מי שלא היה בסגל במפתיע הוא יוסי בניון, כשבבית"ר מדגישים כי הסיבה אינה מקצועית אלא קשורה לכך שהקשר חלה ערב המשחק. "יוסי לא יצא מהסגל בגלל סיבות מקצועיות, הוא אמנם ערך שני אימונים עם הקבוצה אך בסופו של דבר החלטנו שיהיה לא נכון לסכן אותו. כבר במשחק הקרוב הוא יהיה איתנו", הדגיש בן זקן.

"זה היה ניצחון מדהים והרואי, אני גאה בחברים שלי", מדגיש החלוץ איתי שכטר ומוסיף: "עשינו ניצחון סופר חשוב. לפעמים 0:1 הוא הרבה יותר מתוק מ-0:3 ומ-0:4. היה משחק קשה והגול היה יכול ליפול לכאן או לכאן, אני שמחק שהוא נפל בצד שלנו".

הקפטן של בית"ר הוסיף כי "אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להשתפר ולחזק נקודות מסוימות. אני חושב שיש דקות יותר טובות ושאנחנו נראים הרבה יותר טוב מאיך שנראינו לפני שבועיים-שלושה. אנחנו רק צריכים לתרגם את זה לשערים ולדעת איך לשמור על שער נקי, ואתמול עשינו את זה. לקחנו 3 נקודות חשובות להמשך הדרך".

 

בסיום המשחק נשאל שכטר על המשא ומתן להארכת חוזהו, וזאת לאור העובדה שביום רביעי האחרון התקיימה פגישה ראשונית בין ראשי בית"ר ירושלים לבין סוכנו אבי נמני. יצוין כי בשיחות סגורות שקיים במהלך סוף השבוע ציין שכטר כי הוא מקווה שעניין החוזה ייסגר כמה שיותר מהר והדגיש כי הוא מאוד רוצה להמשיך במועדון.

"אני מקווה שאין מקום לדאגה", השיב שכטר לשאלה בנוגע לעתידו. "אנחנו רק בתחילת המשא ומתן. אני מאוד רוצה להישאר שחקן בית"ר ירושלים, אני מרגיש חלק בלתי נפרד מהמועדון הזה ואני מקווה להישאר פה".

שכטר, כאמור, רוצה להישאר אך הוא גם מעוניין לקבל חוזה ליותר משנה אחת ובשכר שיהלום את מעמדו – הן כקפטן של בית"ר ירושלים והן כמלך השערים של הקבוצה, אך טביב לא שש, כידוע, לתת חוזים ארוכי טווח לשחקנים בגילאי 30 ומעלה.


אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

יבוא לקראת שכטר? טביב (צילום: שרון בוקוב)


"אין לי ספק ששני הצדדים רוצים להגיע לעמק השווה", מתייחס גורם בבית"ר לחוזה ומוסיף: "שכטר רוצה להישאר, טביב רוצה שהוא יישאר – המשא ומתן הזה ייסגר מהר יותר ממה שכולם חושבים".

"גורם בכיר בבית"ר מציין כי "כולם במועדון יודעים ומכירים בחשיבות של איתי לקבוצה גם מקצועית וגם חברתית. ההערכה היא שהוא יישאר".

בבית וגן, כפי שניתן להבין, קיימת תמימות דעים באשר לערך המוסף של שכטר. "איתי הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו", מציין שחקן בבית"ר. "הוא סוחב כרגע את הקבוצה על הגב שלו ואין מחלוקת על כך שנכון לשבוע האחרון הוא השחקן הכי טוב בקבוצה. אסור לוותר עליו ורצוי להשאיר אותו להרבה שנים".

שחקן אחר מוסיף כי "מעבר לתרומה המקצועית האדירה, איתי הוא מנהיג בחדר ההלבשה. הוא תורם המון מבחינה חברתית, מחבר את השחקנים והוא דמות חשובה מאוד במועדון".

פרט לשכטר, שחקן בכיר נוסף של בית"ר ירושלים שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב הוא השוער בוריס קליימן, בן 27. כמו במקרה שכטר, גם עם קליימן בבית וגן בטוחים שהשוער ימשיך להיות חלק מהסגל של הקבוצה בשנים הקרובות.

"אני חושב שכולם מבינים עד כמה בוריס חשוב לקבוצה", מציין גורם בבית וגן, "ואני בטוח שגם אלי טביב רואה את זה ויעשה מאמץ גדול להשאיר אותו".

גורם בכיר בבית"ר מתייחס לכך שהן קליימן והן שכטר רשאים להתחיל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות ואומר: "אנחנו לא עוסקים בחששות. המשא ומתן עם קליימן יחל אחרי שהמשא ומתן עם איתי שכטר ייסגר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר