בוריס קליימן (צילום: שרון בוקוב)
בוריס קליימן (צילום: שרון בוקוב)

קליימן למקורביו: "חוסר הוודאות סביב החוזה לא מוסיף שקט"

שוער בית"ר מתייחס לביקורת שהוא סופג על היכולת שהוא מפגין במשחקים האחרונים: "אני לא מבין למה כותבים שאני לא אמשיך בבית"ר"

פורסם בתאריך: 15.2.18 13:16

ימים לא פשוטים עוברים על בוריס קליימן. השוער של בית"ר סופג ביקורת גדולה על תפקודו במשחקים האחרונים, שומע שהוא האחראי לכך שהקבוצה סופגת בקצב מסחרר וקורא בתקשורת שעתידו בבית וגן כלל לא מובטח.

ולמרות כל זאת, קליימן יושב בשקט. הוא שומע ורואה את הכל ומעדיף שלא להתייחס. 24 השערים שספג העונה הם ככל הנראה סיבה לכך שהוא לא מדבר. גם העובדה שבית"ר, למרות הספיגות המרובות, עדיין נמצאת חזק במאבקים על תואר ראשון מזה עשור מסייעת לו לשמור על השתיקה ובעיקר בגלל שהוא פשוט אדם כזה.

"אף פעם לא עניין אותי מה אומרים ומה כותבים עליי", מדגיש קליימן השבוע בשיחות סגורות שהוא מקיים עם חבריו. "הביקורת היחידה שאליה אני מתייחס היא זו של מאמן השוערים".

אלא שבתחילת העונה, בחודשיים הראשונים של השנה, כך לפחות אומר קליימן באותן שיחות, "נתתי לרעשים מסביב להגיע אלי. אבל למדתי מזה וכיום אני לא נותן לדברים להשפיע".

קליימן, כידוע, חווה עונה לא מרשימה, בטח שלא בסטנדרטים שהוא הציב בעונות הקודמות בבית"ר. היכולת החלשה שהפגין בתחילת העונה הובילה, כזכור, לספסול שלו במשחק נגד בני סכנין במחזור השישי. אז הוא הפנים את הדברים וחזר אל ההרכב בצורה פנטסטית והביא במו ידיו לבית"ר לא מעט נקודות. כך קרה נגד מכבי נתניה, נגד מכבי חיפה וגם נגד הפועל באר שבע.

 

 

יחד עם זאת, בשבועות האחרונים שוב חלה נסיגה ביכולת והוא אחראי על לא מעט מהשערים האחרונים שספגה בית"ר. בבית וגן יודעים לספר כי אחת הסיבות ליכולת הלא טובה קשורה לעובדה שהוא עולה לשחק עם מתיחה בשריר, דבר שפוגע במספר אלמנטים חשובים בתפקוד שלו.

בוריס קליימן (צילום: שרון בוקוב)

בוריס קליימן (צילום: שרון בוקוב)

"בוריס עלה לשחק בשבועות האחרונים עם מתיחה בשריר ואת זה אף אחד לא מציין", אומר מקורב לקליימן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "זה בהחלט השפיע על היכולת שלו. אפשר היה לראות שהוא מוגבל בתנועה וגם התגובות שלו הפכו להיות יותר איטיות".

סיבה אחרת שמשפיעה על השקט קשורה בחוזה של קליימן. השוער, כידוע, מסיים בקיץ את חוזהו בבית"ר אך עדיין לא קיבל הצעה לחידוש או כל אינדיקציה לכך שהוא יקבל הצעה שכזו. בשיחות שהוא מנהל עם מקורביו מתייחס קליימן לנושא ואומר: "חוסר הוודאות בעניין החוזה לא מוסיף שקט, זה דבר שאף פעם לא משרה רוגע. אני צריך לדעת להתעלם מכל מה שמסביב ולהתעסק אך ורק במה שקורה במגרש".

עוד מוסיף קליימן: "אני לא מבין למה כותבים שאני לא אמשיך בבית"ר בשנה הבאה. אני מבחינתי מאוד רוצה להמשיך, אבל יש דברים שתלויים בעוד אנשים. ולכל המלעיזים אני עונה ואענה על המגרש".

בבית"ר, כאמור, יוצאים השבוע להגנתו של קליימן, כשאחד משחקני הקבוצה אומר ל"ספורט כל העיר": "שוער זה לא תפקיד נוצץ אלא תפקיד שחור שקל להפיל עליו הרבה דברים. כשבוריס מפגין יכולת טובה ולוקח כדורים מסוכנים פותרים את זה כלאחר יד ואומרים 'טוב, הוא עושה את העבודה שלו'. אבל על כל שער שהוא סופג ישר מחפשים מה הוא עשה לא בסדר. הוא סופג את כל האש ולא תמיד בצדק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    פשוט תת רמה מה שעושים לבוריס. הלכתי עם בת הזוג שלי ופגשתי אותו יושב ברוטשילד ומנקה את הראש קצת בסוף השבוע הזה. כזה בחור עם האף למטה ולא סנוב. גבר אמיתי. הצטלמנו וביקשתי ממנו שיישאר איתנו בבית"ר. מגיע לו לקבל רק אהבה כזאת!!! רדו ממנו כבר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר