פארק המסילה (צילום: ארנון בוסאני)
פארק המסילה (צילום: ארנון בוסאני)

הר חומה: קבוצות הליכה וריצה בחינם לתושבים

שירותי בריאות כללית השיקו השבוע מיזם בריאותי חדש, הפתוח לכלל תושבי השכונה

פורסם בתאריך: 29.6.17 14:24

בשורה לתושבי הר חומה: קבוצות הליכה וריצה ללא תשלום נפתחו בשכונה. שירותי בריאות כללית, מינהל קהילתי הר חומה והפרויקט העירוני "ירושלמים בוחרים בריא", השיקו מיזם של קבוצות הליכה וריצה בהנחיה מקצועית בשכונה. בכללית מספרים כי המיזם זוכה להצלחה אדירה, ולמעשה מרגע פתיחת ההרשמה ועוד לפני ערב ההשקה רדמי, התושבים בשכונה ענו בהתלהבות ליוזמה וכמות הנרשמים לקבוצות ההלחכה והריצה היא מעל למצופה.

במסגרת המיזם, יופעלו מגוון רחב של קבוצות הליכה וריצה בהר חומה, בהובלת מאמני כושר מוסמכים ומנוסים. המאמנים, אשר ינחו את ההולכים והרצים, ידגימו את הכללים לפעילות נכונה ובריאה כמו מרחק ההליכה, קצב ההליכה, הקפדה על נשימה נכונה, היכולת להתמדה וכו'. על מנת לאפשר לכל משתתף לבחור את קבוצת ההליכה והריצה המתאימה והנוחה לו, הוחלט להפעיל מגוון קבוצות המותאמות למשפחות, לנשים, לגברים, לנשים לאחר לידה, לבני נוער בנים, בנות ועוד. בתכנון קבוצות ההליכה והריצה יושם דגש על מספר קטן של משתתפים בכל קבוצה, כדי לאפשר הנחיה צמודה ואישית ככל הניתן. הקבוצות פתוחות לקהל הרחב וההשתתפות בהן תהיה ללא תשלום.

 

***

הטור החדש של רותי זינדל-אוכמן: איך התחלתי לרוץ ולא הפסקתי? 

למקומות, היכון מרתון? 

כללית: שירות חדש של רופא עור און ליין 

 

מרכז בריאות כללית (צילום: דוברות כללית מחוז ירושלים)

מרכז בריאות כללית (צילום: דוברות כללית מחוז ירושלים)

 

"מיזם קבוצות ההליכה נועד להעניק לציבור הירושלמי את האפשרות ליהנות מפעילות בריאה, נכונה ונגישה ולסייע לו באימוץ אורח חיים בריא", אומר מנהל מחוז ירושלים של כללית יורם סגל. "ידוע כי להליכה וריצה תרומה משמעותית לשיפור הכושר הגופני, שיפור מדדי בריאות שונים והפחתת תחלואה. בהתאם לכך,  המומחים והרופאים שלנו ימליצו לכלל המטופלים ובפרט לאלה אשר לא עסקו בפעילות גופנית עד כה להצטרף למעגל ההולכים והרצים ולהתמיד בפעילות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר