מקלט רדיו ענקי ברחוב בן יהודה (צילום: נדב-בן אוד)
מקלט רדיו ענקי ברחוב בן יהודה (צילום: נדב-בן אוד)

הבילויים הקטנים במרכז העיר שיעשו לכם את השבוע – בחינם

במרכז העיר ירושלים צצו לפתע עשרות מיצגים ופעילויות קטנות המוצעות בחינם לקהל הרחב. ריכזנו עבורכם חלק מהם

פורסם בתאריך: 18.7.17 21:10

סיבוב קצר ברחובות מרכז העיר יגלה לכם עולמות שלמים של בילויים קטנים, חינמיים ויצירתיים להפליא. מיזמים ופרויקטים של פסטיבל הקולנוע ירושלים, חברת עדן יחד עם איגוד סוחרי נחלת שבעה ואפילו של תאגיד השידור הציבורי 'כאן', מגיעים אל הרחובות ומשמשים את הציבור הרחב להנאתו.

בתחנת הרכבת של כיכר ספרא תוכלו לצפות מסך של מציאות רבודה שהופך את המקום כולו לסצנה מסרט מערבונים. לשם ההמחשה, עוצבו גם ביתנים באותו סגנון ועל המסך ישנם סוסים ועוד פריטי מערבונים למיניהם. בהחלט חוויה נחמדה לממתינים לרכבת.

מציאות מדומה בכיכר ציון (צילום: נדב-בן אוד)

מציאות מדומה בכיכר ציון (צילום: נדב-בן אוד)

כמה מאות מטרים משם, בכיכר ציון הוצבו שתי קפסולות גדולות ועוד מתקן מציאות מדומה. למשתתפים אומנם מחכה תור קצרצר אך אחריו ניתן ליהנות מתמונות ברקעים משתנים, בחדר סאונד שנותן הרגשה כאילו נמצאים בתוך סרט ומתקן המציאות המדומה גורם לתחושה כאילו הולכים על קורה מעל תהום ענקית.

ברחוב הלל, מתחת לפנייה לרחוב ההסתדרות מצויים כיסאות מוזיקליים. הם מסודרים באופן שמתאים לנגני תזמורת אמיתית וכל כסא מנגן את חלקו של כלי נגינה אחר. כל שצריך לעשות הוא לשבת על הכסא ולהרגיש כאילו אתם בעצמכם יוצרים את המוזיקה.

על בניין מרכז כלל מוקרן מדי ערב סרט ענקי שעוצב במיוחד עבור הבניין. הוא מוקרן אך ורק על הקירות ולא נוגע כלל בחלונות הבניין ותכנון זה דורש זמן ועבודה רבים מצד המעצבים שאחראים על הסרט. אומנם אין קול והעלילה לא לחלוטין ברורה אך בהחלט ניתן ליהנות מכמה דקות של צפייה בסרט במסך ענק ועירוני.

ברחוב בן יהודה הוצב משדר ענק שמנגן קטעי רדיו מירושלים בעשורים האחרונים. כפתור הווליום והתחנות באמת עובדים ומי שמשחק איתם יכול לדלג בין תחנות ולהרגיש כאילו הוא נמצא בעשור שונה ומאזין לתחנות הרדיו השונות.

סרטים בחינם בכיכר הירח (צילום: נדב-בן אוד)

סרטים בחינם בכיכר הירח (צילום: נדב-בן אוד)

בכיכר הירח מוקרן מדי ערב סרט אחר שמאפשר לבאים לצפות בקלאסיקות ההוליוודיות הטובות ביותר שנוצרו. המקום פועל על טכנולוגיה מרשימה שמאמצים רבים הושקעו בה וכל זאת כדי לת

ת לכם את מיטב השירותים ולהסב לכם את ההנאה המרבית.

מלבד אלה ישנם פריטים נוספים שמה

ם אתם צפויים ליהנות מאוד אך כדי לגלות אותם תאלצו לטייל ברחובות העיר ולמצוא אותם בעצמכם. זאת הזדמנות מצוינת ליהנות עם המשפחה בחינם בכל רחבי העיר. מרבית המיצגים פעילים מהשעה 16:00 עד השעה 23:00. כל הדברים שהוזכרו, כאמור פתוחים בחינם וכל שנשאר לכם הוא להגיע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר