קניון רמות (צילום: ארנון בוסאני)
קניון רמות (צילום: ארנון בוסאני)

קניון רמות מחליף ידיים: שטחי המסחר נרכשו על ידי חברת הפניקס

80 אחוז משטחי המסחר של קניון רמות נמכרו לחברת הפניקס, כשאת 20 האחוז הנותרים רכשה חברת JTLV. במתחם הקניות החלו השנה עבודות להקמת קומה שלישית

פורסם בתאריך: 4.7.17 13:40

הבעלות על קניון רמות מחליפה ידיים. קבוצת הפיניקס רכשה השבוע מחברת בית חדש 80 אחוז מהבעלות על הקניון, כש־20 האחוז הנותרים נרכשו על ידי חברת JTLV, שבבעלות איש הנדל"ן עמיר בירם.

יצוין כי בשלוש השנים האחרונות ניהלה חברת JTLV את התפעול השוטף של הקניון, זאת באמצעות המנכ"ל יאיר ריבלין. בשיחה עם "כל העיר" מציין ריבלין כי "אנו מברכים על השלמת עסקת הבעלות של קניון רמות, עם רכישת 20 אחוז מהבעלות על שטחי המסחר בקניון על ידי חברתנו בראשותו של עמיר בירם ורכישת 80 אחוז על ידי חברת הפניקס. רכישת אחוזי הבעלות הינו חלק מהראייה האסטרטגית הכוללת של חברת JTLV המנהלת קניונים בהם היא שותפה".

 

***

גילה: הושלם פרויקט ריבוד כבישים בעלות של כתשעה מיליון שקלים

וידאו – מעל כ-800 נוכחים באירוע הוקרה לכוחות הביטחון וההצלה בעיר 

מתחם השוקניון באגריפס: תוכנית להקמת בית ספר למלונאות 

 

***

 

ריבלין מוסיף ומציין כי "מאז כניסתנו כחברת ניהול לקניון רמות לפני שלוש שנים, הקניון נמצא בתנופה אדירה, הובלנו אותו לצמיחה של עשרות אחוזים בפדיונות בכל שנה, לתפוסה של 100 אחוז בשטחי המסחר ולהקמת הקומה השלישית, שתהפוך את קניון רמות לקניון השני בגודלו בירושלים".

 

 

קניון רמות (יח''צ)

קניון רמות (יח"צ)

 

בהמשך לדבריו של ריבלין, באחרונה החלו העבודות להקמת הקומה השלישית בקניון אשר צפויה להגדיל את שטחי המסחר בכ־7,200 מ"ר. לצד שטחי המסחר החדשים יתווספו 360 מקומות חנייה בשלושה מפלסים חדשים ויוקמו מחסנים בשטח של 2000 מ"ר. את הקומה השלישית יאכלסו חנויות מרשתות מובילות מתחום האופנה, כאשר בחלקה האחורי של הקומה החדשה מתוכננים חדר כושר ובריכת שחייה טיפולית. אדריכל הפרויקט הוא אלכס אוסטרובסקי.

כמו כן, על פי התכנון של קווי הרכבת הקלה הנוספים בירושלים, מתוכננת לקום תחנת רכבת קלה ממול הכניסה לקניון רמות, שתכלול גשר עם מעלית שתוביל ישירות לקומה השלישית החדשה של הקניון.

 

(צילום הדמיה : באדיבות קניון רמות ירושלים)

(צילום הדמיה: באדיבות קניון רמות ירושלים)

 

ל"כל העיר" נודע כי בניית הקומה השלישית של קניון רמות הינה רק השלב הראשון בתכנון העתידי, כשבשלים הבאים צפויים להיבנות שתי קומות נוספות. הקומה הרביעית תיועד למשרדים ואילו הקומה החמישית צפויה לכלול מבני ציבור כגון בית כנסת ואודיטוריום ושטחים ציבוריים כגון פארק פתוח עם מתקני משחק לילדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר