ליעד ואודליה רוח במרכז שלוה
ליעד ואודליה רוח במרכז שלוה

ליעד ואודליה רוח עושים את ירושלים: והפעם, מרכז שלוה

פורסם בתאריך: 18.9.17 20:19

חשבתם פעם לצאת לבלות ולתרום באותו הזמן?

אם כן, מרכז "שלוה" החדש, הוא בדיוק המקום בשבילכם.


ליעד ואודליה רוח במרכז שלוה

ליעד ואודליה רוח במרכז שלוה



המרכז המרשים והצבעוני יושב בשכונת בית גן, ברחוב "דרך שלוה", על שם ובצמוד לבית החולים שערי צדק. בבניין הייחודי והמרהיב של הארגון ישנם אנשי צוות ומתנדבים, שמטפלים באלפי ילדים עם מוגבלויות מגיל לידה ועד בגרות. הילדים מגיעים כל יום ומקבלים מענה חינוכי, תרבותי וטיפולי וכך גם מאפשרים למשפחותיהם מעט זמן להתרענן ולנוח.


העובדים בקפה 'שלוה'

העובדים ב'קפה שלוה'


השבוע בחרנו דווקא להגיע ולבלות, כן-כן לבלות, במקום המיוחד הזה, המשלב תרבות, הנאה וערך מוסף. היות ואחת ממטרותיו העיקריות של ארגון "שלוה" הוא קידום, שילוב וחיבור בין אוכלוסיות בעלי מוגבלויות ואנשים ללא מוגבלויות, תוך דגש על הפן התרבותי, בחרנו לחשוף בפניכם את הפנינה הירושלמית הזאת.

בתוך המרכז פועל: "קפה שלוה" אליו הגענו לארוחת בוקר.


'קפה שלוה'

'קפה שלוה'


בין העובדים תמצאו בעלי מוגבלויות לצד מלצרים, אנשי מטבח ועובדים נוספים ללא מוגבלות הזוכים לייחס שווה ומתפרנסים מעבודתם בכבוד. למבקרים בבוקר אנו ממליצים על ארוחת בוקר "שלוה", שכוללת שתיה חמה ומיץ מרענן.

מה שהופך את מרכז "שלוה" לנקודת תרבות ובילוי הוא האודיטוריום הייחודי שלו, המקיים הופעות של אמנים ישראלים שונים. ההופעה נתרמת ל"שלוה" וכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים חוזרות למרכז ומאפשרות להם להמשיך את העשייה המדהימה הזאת. (ההופעה הקרובה ב"שלוה" תתקיים ב-2.11, אז יגיע למרכז דני בסן עם כל להיטי תיסלם המוכרים והאהובים).


גן המשחקים במרכז שלוה

גן המשחקים במרכז שלוה


גם לילדים יש מקום ליהנות במרכז "שלוה". ישנו פארק שילוב חיצוני המיוחד ביופיו, אליו ניתן להגיע עם ילדים באופן חופשי. הפארק משלב ילדים עם ובלי מוגבלויות המשחקים יחד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר