המגרש שבו מתוכנן לקום חניון האוטובוסים (צילום: ארנון בוסאני)
המגרש שבו מתוכנן לקום חניון האוטובוסים (צילום: ארנון בוסאני)

משכנות האומה: נמשך המאבק נגד הקמת חניון האוטובוסים

ועד הדיירים במשכנות האומה פנה באמצעות עורך דין לראש העיר, בדרישה לבטל את התוכנית להקמת החניון סמוך לשכונה

פורסם בתאריך: 16.12.17 18:54

מחריף המאבק של תושבי שכונת משכנות האומה בכניסה לעיר נגד תוכנית העירייה להקים חניון אוטובוסים זמני סמוך לדירותיהם. ועד הדיירים שיגר השבוע מכתב חריף לראש העיר ניר ברקת, באמצעות עו"ד יעקב אמסטר, שבו הוא דורש מהעירייה לחדול מכוונתה להקים חניון תפעולי לאוטובוסים. ועד הדיירים מציין כי הם יפעלו בכל דרך חוקית העומדת לרשותם כדי למנוע את הקמת החניון לרבות הגשת עתירה מינהלית.

 



פרויקט הכניסה לעיר. (צילום: ארנון בוסאני)

פרויקט הכניסה לעיר (צילום: ארנון בוסאני)

 

"לא יעלה על הדעת שעיריית ירושלים תגלה אטימות נוראית שכזו למצוקתה של שכונה חדשה, גדולה ויוקרתית", כותב עו"ד אמסטר, "תוך קידום אינטרסים מסחריים-כלכליים של גורם עסקי על חשבון משאבים ציבוריים ותוך הפרת כל כללי המשפט המנהלי, הליכי החוק ותוך קבלת החלטה המביישת את נציגי הציבור שקיבלוה מבלי לדעת על מה ולטובת מי ומה הם מצביעים".

 


עבודות במשכנות האומה (צילום: דינה מור יוסף)

עבודות במשכנות האומה (צילום: דינה מור יוסף)

כזכור, כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר", הדיירים טוענים כי הקמת החניון ברחוב היכל המשפט תוביל למפגעי רעש ולכלוך ולהכבדה בעומסי התנועה. הדיירים אף הפגינו נגד המהלך בישיבת מועצת העירייה, שהתקיימה בכיכר ספרא לפני שלושה שבועות.

מהעירייה נמסר: "פרויקט הכניסה לעיר הינו פרויקט בעל חשיבות לאומית שיזניק את ירושלים תוך שדרוג משמעותי של אמצעי התחבורה ויביא להפחתת עומסי התנועה בכניסה לעיר והוצאת מאות אוטובוסים הפועלים כיום באזור. בתקופת הביניים מוקם חניון קטן וזמני הצמוד לעורק התנועה המרכזי-שדרות שז"ר כדי לאפשר את תפעול התחבורה הציבורית באזור המשרתת את תושבי העיר כולה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר