שרון מימר (צילום: אורן בן־חקון)
שרון מימר (צילום: אורן בן־חקון)

"עושים הרבה רעש, זה מגמתי, ולכן זה לא מזיז לשרון"

בסביבתו של מימר מתייחסים לשמועות על מעמדו: הפרסומים מגמתיים

פורסם בתאריך: 14.8.17 13:22

הפרסומים על חרושת השמועות אודות שרון מימר ממשיכים לעשות רעש ולא רק בבית וגן. בסביבתו של המאמן אומרים היום, שני, ל"כל העיר": "זהו פרסום מגמתי שמנסה לערער את שרון. הפרסום הנוסף הוא שופר שמקבל מידע ומנסה להעביר מסרים, שרון לא עובד עם מסרים מי שרוצה לדבר איתו צריך לבוא ולדבר איתו ישירות".

עוד מוסיפים המקורבים כי "שרון ואלי טביב מדברים באופן שוטף, הם דיברו בכמה שיחות גם לפני המשחק נגד אשקלון מי שמנסה לצייר דברים אחרת זה חבל. השיחות ביניהם מתנהלות, גם שנה שעברה היו חוסר הסכמות ומחלוקות, זה קורה בכל מקום וזה בסדר זה לא משהו שהוא לא שגרתי. היום עושים מזה סלט ירקות".

שרון מימר (צילום אורן בן־חקון)

שרון מימר (צילום אורן בן־חקון)

השמועות, כזכור, סביב מימר נגעו לכך שאין באמת רגיעה אמיתית בינו לבין אלי טביב, וזאת במסגרת חוסר הסכמות מקצועיות על השחקנים.

 

היה יכול להשאיר אותם? אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

 

צלח את המשבר הראשון - אלי אוחנה (צילום: אורן בן -חקון)

צלח את המשבר הראשון – אלי אוחנה (צילום: אורן בן -חקון)

גורם במועדון מוסיף: "שרון מרגיש את התמיכה של השחקנים ביום יום, כל המערכת בבית וגן תומכת ונותנת לו סביבת עבודה טובה, מסביב עושים הרבה רעש. אלי אוחנה נותן גיבוי מלא, אמנם נכשלנו באירופה אך עלינו לרבע גמר גביע הטוטו, הבקענו שבעה שערים בשלושה משחקים. הקבוצה עובדת ונראית טוב, עושים הרבה רעש זה מגמתי ולכן זה לא מזיז לשרון כי זה לא ניתוח מקצועי אין משהו מקצועי, אנחנו נראים טוב ושיתפנו הרבה שחקנים והרצנו אותם".

מנגד, אומר גורם אחר במועדון: "שעון החול של שרון מימר אוזל, הימים שלו ספורים. מי שאחראי על כך אם הוא יישאר זה אלי אוחנה. אוחנה עומד על שתי רגליו כדי להראות שהוא לא טעה לגבי שרון מימר, המבחן האמיתי של שרון יהיה ביום ראשון נגד מכבי תל אביב, יכול להיות שיהיה זעזוע לאחר מכן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר