אלי טביב, שרון מימר (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן־חקון)
אלי טביב, שרון מימר (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן־חקון)

"הסאגה נגמרה" – אלי טביב שוחח עם שרון מימר

מאמצי הפיוס של אלי אוחנה נשאו פרי, כשהבעלים שוחח ביום רביעי עם המאמן והשניים ליבנו את העניינים. "הסאגה נגמרה, יוצאים לדרך חדשה", מציינים בבית"ר

פורסם בתאריך: 3.8.17 11:29

לאחר התבוסה לפלובדיב לפני כשבועיים נשמעו ביקורות רבות מצד גורמים בבית’’ר ומצד גורמים בסביבתו של אלי טביב, על ניהול המשחק מצד המאמן, שרון מימר, ועל המערך שאיתו עלה נגד הבולגרים. לא מעט פרסומים בכלי התקשורת השונים דיווחו על הנתק ששורר בין בעל הבית הבית’’רי לבין מאמן הקבוצה, ועל והאכזבה שיש לטביב מהמאמן.

אז זהו – הנתק בין השניים, שהגיע לשיאו בתחילת השבוע, כשטביב לא ענה לשיחת טלפון ממימר ואף לא טרח לחזור אליו, הגיעו ביום רביעי האחרון לסיומו בתיווכו של אלי אוחנה.

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

 

השניים, כך מספרים בבית"ר, ליבנו את העניינים ביניהם, ובמועדון מציינים כי "הסאגה נגמרה, יוצאים לדרך חדשה".

עוד קודם לשיחת הטלפון של יום רביעי, בסביבתו של מימר ציינו בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי “שרון לא יודע למה טביב כועס עליו, אולי זה בגלל ההפסד לבולגרים, אולי בגלל דברים שהוא ציפה שיקרו. שרון לא מתעסק עם זה יותר מדי. אנחנו יודעים שזה לא נראה טוב מהצד, אבל זה לא בשליטתו של שרון, אלא בשליטת טביב. שרון עובד קשה, אף אחד לא מפריע לו ולא מתערב לו בעבודה, אז למה הוא צריך להיכנס לזה?”.

אוחנה, שמשמש כידוע כנציג הבעלים ובעל הזכויות בבית’’ר, הוא זה שלדברי גורמים בבית וגן דואג שמימר נשאר בתפקידו וגם האיש שדאג, כאמור, לסיום הנתק.

גורם במועדון מתייחס לנושא ומציין כי “יכול להיות שבלי אוחנה שרון כבר לא היה מאמן את בית’’ר, ויכול להיות שלא – אי אפשר לדעת. אני מאמין שאם אוחנה היה חושב שמימר צריך ללכת, הוא היה אומר לו ללכת. זה התפקיד שלו”.

שרון מימר (צילום: אורן בן-חקון)

שרון מימר (צילום: אורן בן-חקון)

 

יש לציין כי בסוף משחק הניצחון של אשדוד בגביע הטוטו, כשהשחקנים והצוות המקצועי ירדו לחדר ההלבשה, איתי שכטר ושחקנים נוספים הלכו למימר, חיבקו אותו ודיברו איתו, דבר שממחיש כי הם עומדים מאחוריו.

המבחן האמיתי מבחינת המאמן יהיה בשבועיים הקרובים, במהלכם בית’’ר תפגוש את הפועל באר שבע ואת מכבי תל אביב לשני משחקים חשובים שיקבעו רבות מבחינת היומרות של הקבוצה השנה. למרות שהמשחק נגד האלופה ישוחק במסגרת גביע הטוטו, בבית’’ר יודעים שתוצאות לא טובות ויכולת לא טובה עשויות להביא ללחץ נוסף בתוך המועדון, וגם ללחץ מכיוון טביב על המאמן.

אלי אוחנה (צילום: אורן בן -חקון)

אלי אוחנה (צילום: אורן בן-חקון)

 

גורם בקבוצה מציין ש”שרון איש מקצוע טוב, אני באופן אישי מאוד אוהב אותו. אני חושב שהוא יכול להצליח והוא צריך להצליח, אבל יש פה דברים שאותי באופן אישי מגעילים. לא צריך להיות דבר כזה”.

אותם דברים “מגעילים” שעליהם מדבר הגורם נוגעים לסיקור התקשורתי, שם מחפשים לכתוש את מימר באופן אישי, לטענתו.

“שרון צריך להתנהל כרגיל ולא לחפש את הבעלים”, הוא מוסיף. “לעבוד כרגיל ובזה זה נגמר. יש לו חוזה, הוא צריך לבצע את הצד המקצועי על הצד הטוב ביותר, כמו שהוא עושה עכשיו”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר