ניצחון ראשון בטדי - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ליאת אבשלומי)
(צילום: ליאת אבשלומי)

שמו איקס על האקס: 1:4 גדול לבית"ר על נתניה ודראפיץ'

איתי שכטר (17) קלאודמיר (74 בפנדל), עידן ורד (75) ויוסי בניון (93) כבשו והעלו את בית"ר למקום השני בטבלה. קייטה איזן זמנית (57)

פורסם בתאריך: 16.10.17 23:19

הרבה חששות היו לאנשי בית"ר ירושלים לפני המשחק הערב (שני, 16.10) נגד מכבי נתניה, שהגיעה לאצטדיון טדי עם מומנטום מצוין, אך בסופו של דבר ולמרות משחק לא גדול, הצליחו שחקני בית"ר לרשום ניצחון חשוב מאוד, 1:4, שעצר רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ומחזיר את הצהובים למקום השני בטבלה עם 14 נקודות, 3 פחות מאשר למוליכה הפועל חיפה.

בית"ר, כאמור, לא הבריקה אך התקפות המעבר שלה היו קטלניות. כך קרה בדקה ה-17, כשמיד לאחר התקפה של נתניה שהסתיימה בידיים של בוריס קליימן, שחרר השוער הבית"רי כדור ארוך לעבר חן עזרא, שהתקדם מספר מטרים באגף שמאל מסר כדור רוחב מדויק לאיתי שכטר, שעצר ובבעיטה חדה תוך כדי סיבוב הכניע את דני עמוס.

עד לסיום המחצית הראשונה ניסתה נתניה להשוות, כשבית"ר ממשיכה להסתמך על התקפות מתפרצות אך שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת.

המחצית השנייה כבר היתה חגיגה של שערים. זה התחיל בשער שוויון נהדר של מכבי נתניה, שכמו בית"ר יצאה להתקפת מעבר מהירה שהסתיימה בצורה קטלנית ועם שער של אל חסן קייטה (57). השער הכניס רעב גדול בשחקני נתניה שתקפו שוב ושוב את ההגנה הבית"רית, אך נעצרו פעם אחר פעם על ידי קליימן, כשמנגד ניסו שחקני בית"ר לעקוץ פעם נוספת בהתקפות מתפרצות.

מתפרצת מוצלחת נרשמה בדקה ה-74, אז קיבל יוסי בניון כדור בסמוך לרחבת ה-16, עבר על פני שחקן אחד וכשניסה לחלוף על פני השני הוכשל וזיכה את בית"ר בפנדל. קלאודמיר פריירה שלח פצצה לרשת של קליימן ונתן את האות לחגיגה גדולה ביציעים וגם על כר הדשא. דקה בלבד לאחר השער של קלאודיו, טעות קשה בהגנה של נתניה השאירה את עידן ורד חופשי בתוך הרחבה, ורד אמר יפה תודה והכניע את עמוס בפעם השלישית.

נגמר? ממש לא. החגיגה בצהוב שחור הושלמה בדקה ה-93, כשוורד, שוב הוא, פרץ מצוין באגף והעביר כדור רוחב ענק לבניון שהיה חופשי מול שער ריק, וכל שנותר לו הוא לגלגל את הכדור פנימה ולרוץ לחגוג עם הקהל.

1:4 ענק לבית"ר, שחוזרת כאמור למקום השני בטבלה ומשיגה ניצחון בכורה העונה בטדי, שהוא גם ניצחון הבכורה של המאמן בני בן זקן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר