סיגל קליין בהקרנת VIP בסינמה סיטי (צילום: פרטי)
סיגל קליין בהקרנת VIP בסינמה סיטי (צילום: פרטי)

חיה בסרט: סיגל קליין בהקרנת VIP בסינמה סיטי

החיים הטובים נמשכים והפעם הם כוללים אולם אינטימי, כיסאות עור מפנקים וגם פופקורן, גלידות ושתייה ללא הגבלה. פינוק

פורסם בתאריך: 9.9.17 19:01

השבוע אני מוזמנת לפרמיירה של "מכתוב", הסרט החדש של שני היוצרים הירושלמים לשעבר גיא עמיר וחנן סביון.

כיף להגיע לפרמיירה, שהיא בעצם הופעת בכורה, כי מלבד נשנושים סופר טעימים ומפנקים, פוגשים את שחקני הסרט עצמו באווירה קלילה, אפשר לפטפט איתם, לשאול שאלות, להצטלם וליהנות מקצת אבק הכוכבים שנוחת על העיר.

 

סיגל קליין, גיא עמיר, חנן סביון (צילום פרטי)

סיגל קליין, גיא עמיר, חנן סביון (צילום פרטי)

 

הפרמיירה מתקיימת בסינמה סיטי בעיר, וזאת בזכות המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים, שמעודד יוצרים לצלם את עלילת הסרט בעיר.

סיגל קליין בסינמה סיטי (צילום: פרטי)

סיגל קליין בסינמה סיטי (צילום: פרטי)

תהילתם של הסרטים בקולנוע היא לא מה שהיתה, ונזכיר כאן לרגע את קולנוע אדיסון עצום הממדים, שינוח על משכבו בשלום. היום בתי הקולנוע הרבה יותר קטנים והרבה יותר אינטימיים, כך שמכל מקום באולם ניתן לצפות באותה הנוחות ממש ואף אחד לא מסתיר, בעיה שהיתה מוכרת לי מקרוב אבל נפתרה חיש מהר, פשוט בגלל הנטייה שלי להירדם בסרטים. אני צריכה שהסרט יתפוס אותי דרוכה וחדה על מנת שלא אירדם ואצליח ליהנות. סרטי אימה למשל לא נותנים מנוח, גם בזכות האפקטים הממוחשבים, שהופכים הכל למציאותי. שעה וחצי של מתח, בתוספת חלחלה וגועל שהבמאים מייצרים לנו, שבאים לידי ביטוי בתחושה פיזית של הגוף, שאיכשהו גורמת להנאה.

 

בעבר הייתי מטורפת על סרטי אימה, אבל לימים, משהבנתי שהעולם שלנו מלא אימה בלי צורך לקבל תוספות ב־39.90, הז'אנר האהוב עלי הוא… איך לא? קומדיות רומנטיות. דרמה רומנטית טובה גורמת לי הנאה פי כמה וכמה מאשר סצנה א-לה ברוס וויליס. ואלו נחלקות לשניים – הרומנטיקה המרגשת, עטורת הקלישאות, ששואבת לתוך העלילה. ולעומתה הסרטים עבורם צריך לשריין חבילת טישו וחפיסת שוקולד, שיהיה טוב להתייפח בכיף, משום שהפרידה בלתי נמנעת. כמובן ששני הדגמים משודרגים פי כמה וכמה אם השחקן הוא בראד פיט.

הקסם הזה של הקולנוע, כל אחד והז'אנר האהוב עליו, עובד. ועובד טוב. לשדרוג החוויה, הכוונה לחוויית הצפייה או לחוויית השינה העמוקה, מה שתבחרו – יש הקרנה באולם VIP. אולם אינטימי עם כניסה נפרדת, שבו כסאות עור מפנקות וכוונון חשמלי למשענת הגב והרגליים. לפני ההקרנה ניתן ליהנות בטרקלין הצמוד מתפריט בוקר או ערב, כולל פופקורן חופשי, גלידה ושתייה ללא הגבלה, וכמובן הקרנה פרטית מפנקת.



סינמה סיטי (צילום: מאיר אליפור)

סינמה סיטי (צילום: מאיר אליפור)

אבל מתחם הסינמה סיטי בעיר אינו רק בתי קולנוע וסרטים, המקום מארח אירועים וכנסים, מקיים מופעים לילדים, כמו למשל הפנינג משפחות שיימשך יומיים בסוף החודש (26.9-25.9), ויכלול מתנפחים, איפור מהסרטים, סדנאות יצירה והצגות לילדים עמי ותמי וכיפה אדומה.

 



 

כמו כן, מיד אחרי החגים יחזור אלינו "ילדודס דיי" בימי רביעי, שבו מציעים בסינמה סיטי סרט ילדים ב-10 שקלים, כשגם הפופקרן מוצע תמורת 10 שקלים.

בינתיים אני מתכוונת ליהנות בפרמיירה של "מכתוב". אם מדובר בסרט מאת יוצרי "עספור" אני בטוחה שלא ארשה לעצמי לעצום עין, ואאגור קצת אבק כוכבים נוצץ עד לפעם הבאה. כנראה שאני חיה בסרט.

סינמה סיטי. שדרות רופין.
מחירים: הקרנת VIP עם ארוחה 140 שקל, הקרנת VIP לקבוצות 125-105 שקל לאדם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר