שניצליית אבא (צילום: מעוז צור)
שניצליית אבא (צילום: מעוז צור)

שניצליית אבא בקניון עטרות: מזון מהיר ברמה גבוהה

תוך חצי שנה בלבד מיום פתיחתה, הפכה שניצליית אבא שבקניון עטרות לפנינת מזון מהיר מגוונת ונדירה שאתם חייבים לבדוק ולטעום. יצאנו לברר ממה כולם מתלהבים, ונשארנו עם חיוך מרוח על הפנים ותחושת שובע מענגת

פורסם בתאריך: 6.8.19 15:57

הכירו את שניצליית אבא – כשמדברים על מזון מהיר ירושלמי, לזה בדיוק מתכוונים. חובב שניצלים מושבע כמוני לא יכול היה לפספס את הכוח החדש בעולם השניצלים הירושלמי, וכך גם אני הגעתי לשניצליית אבא כדי לתהות על קנקנו של השניצל המקומי בקניון עטרות. כמנהגי בקודש, בדקתי גם קצת ביקורות בפייסבוק ושמחתי לקרוא תגובות חמות ואוהדות. כשהגענו קיבל את פנינו בנו של הבעלים, אדם אדיב ונעים הליכות, שפתח לנו שולחן כיד המלך. מחירים נוחים ומאפשרים לכל אחד להזמין את המנה שהוא רוצה מבלי לקרוע את הכיס. וכמו בכל מקום שמכבד את עצמו את הפלאפל מכינים במקום, כמו גם את החומוס. לשניצליית אבא יש גם שירותי משלוחים כמעט לכל שכונה ומקום באזור ירושלים (ולגבעת זאב והאזור, שירות משלוחים מהיר במיוחד), דף פייסבוק עשיר ומעניין וגם תפריט אינטראקטיבי להזמנה מהמשרד, תפריט שנפתח בכל פנייה בהודעה פרטית בדף הפייסבוק.

שניצליית אבא (צילום: מעוז צור)

שניצליית אבא (צילום: מעוז צור)

האווירה: מוזיקה שקטה ונעימה, חמימות, חיוכים ושירות אישי וחם שליווה את הארוחה מתחילתה ועד סופה, אלו התחושות שליוו אותי במהלך הארוחה. העובדים סיפרו לנו שהדמות בלוגו היא "האבא", הבעלים, אשר בנו היה זה שדאג ללוגו והפתיע את אביו כשבחר לשים את פניו בפרונט. האב הגאה ידוע באזור בבישוליו הטעימים, הופתע מהמחווה ומאוד התרגש כשראה את הלוגו. המקום פועל בקניון עטרות כחצי שנה, אבל בני המשפחה נהנים מבישוליו של אבי המשפחה (יליד 66') כבר שנים רבות. גם אנחנו שמחנו לטעום מהתפריט כשמהביס הראשון הרושם שקיבלנו היה מאוד ברור – שניצליית אבא היא דובדבן קולינרי שמי שכבר הספיק לטעום ממנו, התאהב.

המנות: מה תרצו לאכול? אתם יכולים לחשוב כל הדרך ולהחליט רק כשתגיעו, כי יש כאן כמעט כל מה שתרצו. פלאפל, שניצל, פרגית, או בכלל סלט חזה עוף מטורף ובריא. שניצליית אבא מציגה מגוון רחב של מנות לבחירה במחירים נוחים, עם הקפדה בלתי מתפשרת על טעם ייחודי. בפינת הסלטים בהרכבה עצמית נהנים הלקוחות ממזנון עשיר הכולל חמוצים, סלט טורקי, סחוג, חצילים (מתכון מיוחד), ועוד – ללא הגבלה. הפיתה הייתה אוורירית ופריכה, וגם החומוס, כיאה למסורת הערבית העשירה, לא אכזב. מרגישים את האותנטיות בכל ביס ואת הריח והתבלינים המצוינים בכל טעימה. ובכל מקרה אל תפספסו את השניצל! מנת הדגל של שניצליית אבא תגרום לכם להתאהב בקלות – וכשהרעב תוקף אותך במפתיע, מה יותר מענג משניצל טרי וחתוך דק-דק? אנחנו אגב אכלנו מהצלחת, אבל את השניצל שלכם תוכלו לקבל בבאגט, בפיתה או בצלחת.

שניצליית אבא (צילום: ויסאם טאה)

שניצליית אבא (צילום: ויסאם טאה)

המקום: מעבר למיקום הנוח בעטרות, המסעדה ממוקמת במרכז הקניון ומתחברת היטב לכל בילוי משפחתי, החלל תמיד נקי, נגיש ואסתטי, והמיתוג החדשני יוצר תחושה צעירה ודינמית, כזו שכיף לאכול בה.

שניצליית אבא (צילום: מעוז צור)

שניצליית אבא (צילום: מעוז צור)

הלקוחות: בין באי המקום ניתן למצוא צעירים שעובדים באזור התעשייה עטרות, אנשי עסקים מעונבים, פועלים מאובקים ומשפחות שבאות לעשות שופינג. אנשים הולכים לשניצליית אבא ואוכלים במשך כל שעות היום אוכל מהיר, טעים ובריא. בלי גימיקים, אלא עם אהבה וחיוך.

לוגו שניצליית אבא

כתובת: קניון עטרות ירושלים

כשר

טלפון: 02-6637000

פייסבוק: www.facebook.com/schnitzels.1966


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר