גלידריה בירושלים: מהשוק בבנגקוק ל"מלחה מרקט". צלם: אור שטרית
גלידריה בירושלים: מהשוק בבנגקוק ל"מלחה מרקט". צלם: אור שטרית

גלידריה בירושלים: מהשוק בבנגקוק ל"מלחה מרקט"

חדשות טובות לכל מי שליבו מתגעגע לשוק בבנגקוק: כבר לא צריך להזמין כרטיס טיסה ולפנות שבוע (לפחות) ביומן – הגלידה התאילנדית האהובה הגיעה לירושלים

פורסם בתאריך: 22.8.19 12:17

בין הטרנדים הקולינריים הלוהטים כיום נמצאים שווקי האוכל. בקניון 'מלחה' בירושלים, החליטו לאמץ את הטרנד ופתחו בקומה השלישית את "מלחה מרקט" – שוק אוכל צבעוני ומואר אשר מנגיש מאכלי שוק מכל קצוות העולם אל הבירה המקומית.

את השוק התאילנדי מייצגת "רולהגלידה"- גלידה תאילנדית אותנטית, המורכבת מבסיס שמנת עם תוספות. הגלידה מהווה אטרקציה מרגשת ללקוחות הפוקדים את המקום, בעוד היא הופכת מנוזל לגלידה כבמטה קסם לנגד עיניהם בשיטה ייחודית של הכנת הגלידה בתוך מגש קפוא העובד על גז לחיץ (חנקן) ומגיע למינוס 40 מעלות.

רולהגלידה: טרנד קולינרי בקניון מלחה. צילום: אור שטרית

רולהגלידה: טרנד קולינרי בקניון מלחה. צילום: אור שטרית

אם אתם מדמיינים דוכן תאילנדי רעוע שמזכיר את דוכני האוכל בשוק של בנגקוק – דמיינו מחדש. מקורות המוצר אומנם בתאילנד, אך "רולהגלידה" מגישה לכם אותו במעטפת מערבית לחלוטין, נקייה ויוקרתית למהדרין. הסניף הירושלמי מתהדר במתחם בעל לוק אירופאי, והניקיון נמצא בראש סדר העדיפויות של הבעלים וצוות העובדים. דין בוגטוס, הבעלים, אומר: "אצלנו הניקיון הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעסק. אנחנו מנקים את המקום מהפתיחה ועד הסגירה. חשוב לנו מאוד שהלקוח ירגיש בטוח שהוא מקבל את המוצרים הטריים ביותר שמוחזקים בתנאים סטריליים. חברים שלי שמגיעים לבקר צוחקים עליי ואומרים שזו לא גלידרייה, אלא בית מרקחת".

רולהגלידה ב"קניון מלחה". צילום: אור שטרית

רולהגלידה ב"קניון מלחה". צילום: אור שטרית

ואכן, "רולהגלידה" מצטרפת לשורה של בתי עסק אשר מגישים למערביים אוכל תאילנדי אותנטי, תוך ביצוע אינטרפרטציה טרנדית ומערבית לחלוטין. בוגטוס מסביר: "רצינו להביא את המוצר התאילנדי המקורי שידוע בטריותו ובחוויה שהוא מספק, לטרנד שווקי האוכל המערביים המתקדמים. בסניף ירושלים, שהוא הסניף היוקרתי ביותר של הרשת, לקחנו למעשה את המוצר שמקורו בשוק ועטפנו אותו באלמנטים מערביים יותר. "אם זה במיקום יוקרתי ורומנטי המתאים לדייטים ואם זה בתוספות שהן מערביות יותר. אחת התוספות לדוגמה, איתן שידרגנו את המוצר הם הליקרים. מדובר בצ'ייסר של 30 מל' (לגילאי 18+) שמתווסף לגלידה עצמה. הליקרים ברמה הגבוהה ביותר ומוצעים במגוון רחב של טעמים: מליקר דובדבנים, תפוחים, שוקולד ועד 'בייליס' ואייריש קרים".

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

ואם בטרנדים מערביים עסקינן, "רולה-גלידה" הולכת על כל הקופה. במקום תוכלו למצוא גם גלידה טבעונית ופרווה, ומגוון רחב של מנות שיזכו אתכם בכמות גדולה של לייקים ברשתות החברתיות. בוגטוס, אומר: "אחד הדברים המאפיינים את המוצר שלנו זה שהוא מיישר קו עם טרנד הרשתות החברתיות. המוצר נראה טוב ומצטלם היטב ואנחנו משתדלים לספק ללקוח את האספקט הזה בחוויה ולאפשר לו 'להשוויץ' במוצר שלנו – שזה אגב גם כלי שיווקי בפני עצמו.

"בין התוספות שלנו תמצאו תמיד את התוספות המקוריות – אוראו, קינדר בואוונו, ואפילו במבה. הנראות חשובה היום לא פחות מהטעם ולכן אנחנו מקפידים לשים עליה דגש. אנו משתפים את הלקוחות במבצעים המפורסמים גם ברשת החברתית, מזמינים אותם לתייג אותנו, וחושפים את מה שהם מצלמים, אם זה בחשבון האינסטגרם שלנו, או ממש על מסך שמציג את מה שהם צילמו בסניף עצמו. כך, גם הלקוחות עצמם מרוויחים וגם אנחנו. את מי שמשתף פעולה אנחנו מקפידים לפנק בקצפת מתנה".

אם אתם מופתעים מהשליטה של בוגטוס בעולם הרשתות החברתיות, זה כנראה הזמן לספר: דין בוגטוס הוא בחור צעיר (23) שבמקום לטוס לתאינלד אחרי הצבא החליט למנף אותה לעסקים. "אני ממש לא מהאנשים שמבלים את השנים האלה בטיולים בחו"ל", מספר בוגטוס. "אני אוהב לקום בבוקר לשתות אספרסו וללכת לעבוד. לחשוב על העתיד שלי. יש לי בת זוג וחשוב לי לתת לילדים שיהיו לנו את העתיד הכי טוב שיש. לפני שנה טעמתי את הגלידה התאילנדית לראשונה וזה היה וואו. זה טעמים של עכשיו ומרגישים את זה. זה ממכר. היה לי ברור שיש לזה פוטנציאל ושזה יכול לגדול אפילו לרשת בקנה מידה עולמי.

"מאז שאני בן 16 ההורים שלי ידעו שאני רוצה להיות איש עסקים. אני מודה, אימא שלי קצת חוששת אבל אבא שלי לגמרי תומך בי. אני מאמין מאוד במוצר הזה וברור לי שכדי להצליח צריך לקחת לפעמים סיכונים. חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה ויחזור ולכן אני תמיד מפנק לקוחות חוזרים שלוקחים חלק פעיל במועדון ב-50 אחוזי הנחה".

קניון מלחה, דרך אגודת הספורט בית"ר 1, ירושלים

טלפון: 053-5223419

מעבר לאינסטגרם

מעבר לעמוד הפייסבוק

גלידריה בירושלים: מהשוק בבנגקוק ל"מלחה מרקט". צלם: אור שטרית

גלידריה בירושלים: מהשוק בבנגקוק ל"מלחה מרקט". צלם: אור שטרית


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר