שרלוקס כובעים (צילום: יובל כהן אהרונוב)
שרלוקס כובעים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שרלוקס – חנות הכובעים המובילה בירושלים

שרלוקס היא חנות כובעים בירושלים, ייחודית וקסומה, הממוקמת בלב מרכז העיר על רחוב קינג ג'ורג'. טרנד? יש. אופנה? יש. אירועים? יש. יבוא אישי? יש. מקצועיות? יש ויש

פורסם בתאריך: 25.9.19 20:27

העובדה כי מפורסמים רבים בכל רחבי אמריקה חובשים אותם לפרמיירות הנחשקות ביותר, מוכיחה כי טרנד הכובעים חוזר ובגדול.  ב"שרלוקס" מבטיחים שתמיד תשארו מעודכנים עם מלאי כובעים טרנדיים ענק מהמותגים המובילים בעולם המתחדש כל העת. לזמן מוגבל ולכבוד החגים – כלל הכובעים בחנות מוצעים בהנחה של 20%. אל תפספסו! שרלוקס הוקמה מתוך תשוקה גדולה לכובעים ושמה לה למטרה להיות החנות הראשונה בישראל אשר תספק את הכובעים האיכותיים ביותר, מכל קצוות העולם, ללקוח הישראלי. יעקב פטרזייל, בעל החנות מסביר על המקום הייחודי שפתח: "יש לנו כובעים מכל העולם, שאת חלקם קשה מאוד להשיג גם בחוץ לארץ. אפשר למצוא כאן כובעים מארצות הברית, פנמה, גרמניה, איטליה, צרפת ומעוד מדינות רבות מרחבי הגלובוס. בזכות האוסף המרשים והעיצוב הייחודי של החנות העוברים והשבים עוצרים כאן תמיד ומצלמים. באמת שמדובר במקום שלא רואים כל יום".

שרלוקס כובעים (צילום: גיא דויטש)

שרלוקס כובעים (צילום: גיא דויטש)

מאז ששרלוקס נפתחה ועד היום, צברה החנות הצלחה רבה בקרב הקהל הירושלמי שלגמרי אימץ את טרנד הכובעים: "כשרק פתחנו את החנות היא הייתה מורכבת בעיקר מקהל של אמריקאים ותיירים. כיום אני יכול לומר שרוב הקהל שלנו הוא ישראלי, והגיל הממוצע של הקונים הוא בין 25 ל- 35. כיום טרנד הכובעים חוזר וצובר תאוצה באמריקה, וזה מגיע גם לישראל. יותר ויותר צעירים מגיעים אלינו ונהנים ממלאי כובעים שיקי מתחלף הכולל בין היתר גם כובעים בסגנון היפסטרי בעיצובים ייחודיים. כמו כן, אנו שמחים שיש לנו את ההזדמנות לחזק את תעשיית האופנה הישראלית ולהחיות אותה גם בתחום הכובעים".

שרלוקס כובעים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שרלוקס כובעים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אם אתם אוהבי כובעים מושבעים, סביר להניח שתזהו את המותגים הבאים: Borsalino, Stetson, Baileys, Chiristys, Betmar, Kangol, Justine, Danielle Mazin, Carlos Santana – כולם מותגים מובילים בעולם הכובעים שהפכו כבר מזמן לסמלים של אופנה ואיכות. בחנות תוכלו למצוא כובעים רבים של ג'סטין ודניאל מזין – מעצבים ישראלים מוכשרים ומוכרים שהפכו לשם דבר. בנוסף לכובעי האופנה, תוכלו למצוא בשרלוקס מגוון כובעים למטרות שונות, כמו כובעי קאובוי אמיתיים למבוגרים ולילדים אותם ניתן לרכוש בכל תקופת השנה ובמיוחד בפורים, כובעים מיוחדים מפרווה ועור, כובעי קסקסט מיוחדים מכל העולם, ואפילו כובעים מיוחדים עבור טיולים אשר מיוצרים עם תמצית פרחים אשר מרחיקה יתושים.

שרלוקס כובעים (צילום: גיא דויטש)

שרלוקס כובעים (צילום: גיא דויטש)

בשרלוקס לא רק מייבאים כובעים מכל רחבי אמריקה, אלא גם מעניקים לכם את השירות האמריקאי. "מבחינתי שירות הוא הדבר החשוב ביותר" מספר יעקב, "צוות העובדים של שרלוקס הוא ממש כמו משפחה – תמיד יש לנו זמן לכל לקוח, אנחנו לא ממהרים ויש לנו הרבה מאוד סבלנות. כל לקוח יכול להיכנס, לשבת, להתבונן ולהרגיש בנוח. בימי החורף אנחנו דואגים לפנק את הלקוחות עם אספרסו ומאפינס ממש כמו בבית. מי שעושה אצלנו כרטיס מועדון יוכל ליהנות גם מהנחות משמעותיות. כמובן שגם המקצועיות חשובה ולכן הצוות שלנו מורכב מאנשים שמבינים לעומק את עולם הכובעים ואפילו יודעים לתקן אותם".

שרלוקס כובעים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שרלוקס כובעים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מלבד היופי שבכובעים, חשוב לזכור שבמדינה חמה כמו שלנו יש להם גם תפקיד מרכזי בהגנה על הבריאות, מסביר יעקב: "החלטתי לפתוח את החנות לאחר שביקרתי אצל רופא עור והוא אמר שיש לי סימנים על העור אשר עלולים להצביע על התחלה של סרטן, ושאני חייב תמיד לחבוש כובע. לצערי, סרטן העור היא מחלה מאוד רווחת כאן בישראל בשל השמש הקופחת בעונות הקיץ. פתחתי את החנות, בין היתר, בשביל לעורר את המודעות לתופעה ולעודד ישראלים לחבוש כובעים אשר גם יהיו  אופנתיים וגם יגנו על הבריאות שלהם".

"תהיו בטוחים: אם הכובע מתאים – זה שרלוקס!"

כתובת: קינג ג'ורג' 31, ירושלים

לאתר: www.sherlockshats.com/he

לפייסבוק: sherlockshat store

לאינסטגרם: Sherlocks.Hats

טלפון: 02-5637155

שעות עבודה: ראשון – חמישי 10:00-18:00 ובימי  שישי :10:00-14:00

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר