אירוע "האדם שמולי", בשנה שעברה (צילום: מיכל פישמן רואה)
אירוע "האדם שמולי", בשנה שעברה (צילום: מיכל פישמן רואה)

אמא ירושלמית – הטור של מיכל | הישרדות – גרסת חנוכה: זה הזמן לשריין פעילויות חינמיות

זה הזמן להתארגן על ההפעלות בחופשת חנוכה בירושלים: קודם כל, תשריינו את ההפנינג הססגוני "האדם שמולי" בסימן פיראטים, לזכרו של מולי הפיראט האמיץ

פורסם בתאריך: 4.12.19 18:13

אוטוטו (כן, כן, הזמן טס כשנהנים) חג החנוכה מגיע. או במילים נרדפות: פסטיגל פסטיבל והמוני הופעות. שתכלס זה נחמד, חג האורות מופיע בכל מיני אסוציאציות. לא רק שמן, נרות וסופגניות, אלא גם משכנתא ושבירת תוכניות חיסכון. ולא רק בגלל מחיר הסופגניות. אלא בגלל אותם מופעים מלאי כוכבי ילדים שעלות הכרטיסים שלהם מטורפת, ועולה לא מעט למשפחה ממוצעת של שלושה ילדים.

אז איך שורדים את חנוכה ויוצאים בחיים? מספר טיפים לקראת חג האורות והמופעים.

ראשית נתחיל מהחינם והזול. מבטיחה שנדבר גם על היקר והבלתי נמנע.

כמו תמיד, הטיפ החשוב והמרכזי מכולם הוא התארגנות נכונה מראש. ככל שמקדימים לסדר את היומנים, אפשר להספיק לשריין פעילויות חינמיות או בהנחות משמעותיות.

אז תתחילו לעקוב מה העיר מציעה בחג הזה. ושבצו לכם את "החינמיים" עד שיישארו מעט ימים בהם תצטרכו להוציא כספים.

הפעילות הראשונה אותה אתם משבצים היא "האדם שמולי". הפנינג חינמי ססגוני שכולו תרומות דם וזמן משפחות משמח בסימן פיראטים, לזכרו של מולי הפיראט האמיץ. האירוע מתקיים בעיר כבר שנה חמישית ברציפות. השנה הוא יקרה במתחם ארנה. ביום שני 23.12.19 החל מהשעה 16:30.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פעילות חינמית נוספת אשר מומלצת בהמשך החג היא סיור חנוכיות משפחתי. כל מה שצריך הוא להתלבש חם, ולצאת להסתובב ברחובות הומי חנוכיות. יחד אפשר לשחק מי מאתר חנוכיה ראשון, ספירת חנוכיות, מציאת ההבדלים בין החנוכיות כמו: מי דולקת בשמן, מי בנרות ועוד.


אירוע 'האדם שמולי' בשנה שעברה (פרטי)

אירוע 'האדם שמולי' (צילום: פרטי)


ומה לגבי המופעים? אותם שבו לסנן עם הילדים. בחרו יחד את ה-מופע שכולם הכי רוצים (כמובן אפשר יותר, כל משפחה לפי שיקוליה). אצלנו ישבנו ובחרנו אחד שהיה מקובל על כולם. וודאו כי התאריכים מסתדרים לכם בין החוגים, שאר פעילויות מתוכננות, ושעות העבודה שלכם. וצאו לאיתור הוזלות בין המועדונים השונים (יש וועדי עובדים, אנשי מילואים, אנשי חינוך ועוד) אל תתביישו לשאול חברים אם אפשר לרכוש דרכם. לפעמים יש הקצאות, או שהחברים לא הולכים למה שבחרתם, ואפשר להיעזר וליהנות דרכם מהנחה. החשוב הוא להזדרז, כי ההנחות האלו מאוד משתלמות, ותמיד אוזלות במהירות.

המשיכו לחפש ברשתות פעילויות ברחבי העיר במהלך החג, נצלו את האווירה הקסומה של חנוכה לבלות בערב עם הילדים בסגנון שמותיר רשמים וחוויות שילוו אותם למשך דורות. זכרו איך נהגתם לחגוג אתם והעניקו להם את החוויה גם כן. שתמיד יהיה לכולנו רק אור.

מיכל 

מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)

מיכל פישמן-רואה (צילום: יולי שוורץ)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר