להקת The Wailing Wall (צילום: אבי נועם)
להקת The Wailing Wall (צילום: אבי נועם)

להקת The Wailing Wall המקבילה הירושלמית ללהקת הפינק פלוייד

שריינו את התאריך 13.2.20: במתחם התחנה הישנה יערך מופע המחווה הראשון לפינק פלוייד, מופע ראשון מתוך סדרת מופעי מחווה למספר הרכבים ויוצרים מהארץ ומהעולם. את סדרת המופעים יזמה להקת The Wailing Wall בניהולו של האמן אריה אבן צור

פורסם בתאריך: 22.1.20 13:49

לכל אחד יש מקום אליו הוא הולך על מנת לקבל מעט שקט נפשי ואנרגיות טובות. עבור חברי הלהקה הירושלמית The Wailing Wall, המקבילה הירושלמית ללהקת הפינק פלוייד המיתולוגית, זהו ללא ספק חדר החזרות והבמות עליהן הם מופיעים. עכשיו, אחרי תקופת חזרות, הם מעלים זאת הפעם הרביעית מופע מחווה ללהקת הפינק פלוייד בו יבצעו חומרים ממיטב האלבומים המצליחים שלה. הכרטיסים כבר נמכרים!

האם רוג'ר וו'טרס כבר הבטיח לעצמו מקום? מוסיקה מקרבת ומחברת בין אנשים, וכשמוסיקה היא תחביב, מקור פרנסה ומקור תשוקה, נוצר הדבר המושלם בעל יכולת הריצה למרחקים ארוכים. וזה בדיוק מה שקרה ללהקת The Wailing Wall – הכותל המערבי – בתרגום לעברית, דרכם הסרקסטית של חברי ההרכב להעביר מסר לרוג'ר וו'טרס כנגד התבטאויותיו האנטי ישראליות, והכל תוך שימוש בשם יצירתו גאונית – "החומה", ממנה קיבלו את ההשראה לשם ההרכב. הלהקה מציגה דינאמיקה חברתית בריאה ולא בכדי. הרוח החיה והנושפת במפרשי ההרכב הוא המוסיקאי והגיטריסט הירושלמי אריה אבן צור, שהמוסיקה והעיסוק בה היא דרך חייו מגיל 11, אז קיבל את הגיטרה הראשונה שלו, ולאורך כמעט כל חייו עד כה.

אבן צור, שעבד כנגן הקלטות וכמלווה, עם ענקי זמר ישראלי מזרחי וחרדי כגון: קובי אושרת, חני נחמיאס, דפנה דקל, עוזי פוקס, אביהו מדינה, אלי לוזון, ישי לפידות ועוד רבים וטובים, מעיד על עצמו כמי שאת מרבית ההשפעה המוסיקלית שלו ספג משנות ה-60-70. אהבתו נתונה לארבעת המופלאים מליברפול, ונגינתו מושפעת מענקי גיטרה כמו ג'ימי הנדריקס, בלקמור, פייג' ועוד רבים וטובים. "אלו, לדעתי, העשורים המוצלחים ביותר בעולם המוסיקה, תקופות שבהן נכתבה המוסיקה האיכותית ביותר, כזאת שתתנגן לעד", אומר אבן צור, "גם כיום פועלים לא מעט כשרונות, אך לדעתי חסרה המוסיקה בימינו את העומק והדמיון של שנות ה-60 70".

וזה המקום להודות לחברו הטוב של אריה, רוני טוביה – האיש מאחורי הקלעים, שמסייע ללא תמורה בצד הלוגיסטי ארגוני, בשיווק ההרכב ובמכירת הכרטיסים, דבר שמאפשר לחברי ההרכב להתרכז בעשייתם המוסיקלית. רוני טוביה, בעל הקשרים הרבים ובעצמו שועל קרבות ותיק בסצינת המוסיקה הירושלמית, הוא גם הכוח המניע של קבוצת איכות שנקראת "הצליל המכוון" – קבוצת חברים איכותית ומלוכדת מכל רחבי הארץ שנוהגת להיפגש לבילויים משותפים, וכמובן להגיע לערבי המופעים של הלהקה.

חברי להקת the wailing wall מחממים לכם את האווירה!

וביחד עם אריה אבן צור נמצאים יתר חברי ההרכב, נגנים ומוסיקאים עתירי כישרון ומעש!

להקת The Wailing Wall (צילום: אבי נועם)

להקת The Wailing Wall (צילום: אבי נועם)

הכירו את חבורת המוכשרים של The Waling Wall:

  • אסף קסימוב – מתופף ונגן כלי ההקשה של הלהקה, מוסיקאי ומפיק ירושלמי, עובד בין השאר עם הרכב טריו העונה לשם Fixed Stars, הרכב המופיע בישראל ובעולם. קסימוב היה שותף להפקת 12 אלבומי מוסיקה שיצאו לאור!
  • גרשון פישר – ירושלמי בן 38, האיש עם המקרופון שנותן את קולו להפקה, מוכר לרבים כחבר בהרכב הירושלמי "פריצת דיסק" שגם יתארח במופע שיתקיים ב-13/2/20.
  • מאחורי המיקרופון השני ומי שתורמת מקולה וכשרונה, ניצבת הזמרת רוויטל רפאל – בת ה-27 מגני תקווה, שחבה את אהבתה למוסיקה לסבה שהיה החזן הראשי בבית הכנסת של מנצ'סטר באנגליה, ולסבתה, תבדל לחיים ארוכים, שהיא פסנתרנית קלאסית מעולה. רוויטל רפאל גם שרה במשך שמונה שנים במקהלת "קולות הזמיר" בקריית אונו, למדה שנתיים באקדמיה למוסיקה, למדה ולימדה פיתוח קול וגם הפיקה שיר שלה שאותו הוזמנה להשמיע בתוכנית רדיו/
  • האיש מאחורי המקלדות הוא הקלידן והפסנתרן הירושלמי אלייקים דהן – בן ה27, סטודנט לעיצוב תעשיתי ומוסיקאי מוכשר שסגנון נגינתו מושפע ממוסיקת ג'אז ובלוז, שניגן ומנגן עם מגוון אומנים בארץ, האיש שאחראי על הסימפולים ועל הפקת הצליל הפינק פלויידי.
  • נגן הבס של להקת The Wailing Wall הוא אורי דרור בן ה35 ממבשרת – נגן בס וגיטרות ותיק ועתיר נסיון, זמר ויוצר שכתב והפיק שניי אלבומי מוסיקה מפרי עטו וכשרונו. אורי דרור משמש כמז"כל ה"גי'האד האיסלנדי" – ארגון המקדם את התרבות והפולקלור האיסלנדי בישראל, והוא גם קריין, במאי דיבוב ומדבב בעצמו,ו קולו יישמע מוכר לכם כ"בוב" מסדרת האנימציה המצליחה "בוב הבנאי".

טרמינל ירושלים-מתחם התחנה הישנה בירושלים! פינק פלוייד-The Wailing Wall

סבב ההופעות מתחיל! להקת The Wailing Wall יוצאת לדרך!

וכיאה להרכב ירושלמי, נבחר טרמינל ירושלים ששוכן במתחם התחנה הישנה כמקום בו יערך מופע המחווה הראשון לפינק פלוייד, מופע ראשון מתוך סדרת מופעי מחווה למס הרכבים ויוצרים מהארץ ומהעולם.

המופע יתקיים ב-13/2/20 בטרמינל ירושלים הממוקם בתחנה הישנה! במופע להקת The Wailing Wall תארח את להקת "פריצת דיסק" במופע משותף עם שמונה נגנים אשר יבצעו קטעים מהאלבומים Dark Side ,The wall ,Shine On You Crazy Dimond, Anemals.

המופע הינו מופע ישיבה במקום סגור. חנייה בשפע באזור המתחם ובר מזון ומשקאות במקום.

ניתן לבצע רכישת כרטיסים דרך אפליקציית pay box.

לפרטים יש לפנות לרוני טוביה: 0506-616261

וכן ניתן לרכוש כרטיסים בערב המופע!

פרטים נוספים יופיעו בלוח הפרסומים של טרמינל ירושלים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר