מקסי בוקס (צילום: פרטי)

מקסי בוקס: מחסן נייד בירושלים שמגיע אליכם הביתה

היישר מחו"ל גם לישראל: שירותי מחסן נייד עד הבית גם בירושלים! אין צורך לארוז פריטים, להעמיס על המשאית ולפרוק במחסן מרוחק שאתם שוכרים, כי מהיום המחסן יגיע אליכם. כן, תוכלו לארגן את המחסן כרצונכם והוא יועבר למתחם אחסנה. תרצו לפרוק ממנו? המחסן יגיע אליכם הביתה. הכירו את חברת מקסי בוקס שמשנה את עולם האחסון

פורסם בתאריך: 29.1.20 11:23

כמה פעמים התלוננתם שאין לכם מספיק מקום בבית? שכלי המטבח של פסח תופסים את כל השטח מתחת למיטה, שהאופניים של הילדים משמשים אותם רק ביום כיפור ובשאר השנה זרוקים במרפסת? שאין איפה לאחסן את הציוד של התינוק שאתם עדיין לא רוצים למסור, מפני שאולי יהיה עוד ילד?

לכל אלה יש כעת פתרון קל, איכותי וייחודי בארץ – מחסן נייד בירושלים שמגיע אליכם הביתה.

מקסי בוקס (צילום: פרטי)

הצורך במחסנים לאחסון ציוד ידוע ומוכר, לרוב משתמשים בהם אנשים שמחפשים דירה חלופית, בעלי בתים שעורכים שיפוץ, אנשים שעוברים לתקופה מסוימת לחו"ל ובינתיים מעדיפים להשאיר את הציוד במחסן ועוד.

מקסי בוקס, מבית "הובלות אייל", לוקח את שרותי האחסון צעד אחד קדימה ומביא את המחסן עד אליכם הביתה. זהו שירות חדש וייחודי בארץ, אך מוכר בעולם. במדינות כמו אוסטרליה וארצות הברית עובדות בשיטה זו חברות גדולות מאוד שמתמחות בנושא.

מקסי בוקס (צילום: פרטי)

""לאחר שהקמתי את החברת ההובלות ראיתי במשך הזמן שנושא אחסון הציוד חסר, במיוחד במדינה צפופה כמו שלנו, בה רוב הדירות הן בבניני קומות ללא מחסנים", אומר אייל בוגט, בעלי "מקסי בוקס" ו"הובלות אייל", "חקרתי את הנושא הבנתי שכיום בעולם עובדים בשיטה של הבאת המחסן אל הלקוחות. היתרון והחידוש הם בעובדה שמילוי המחסן נעשה אצל הלקוחות בבית. כלומר המחסן הוא נייד, אנחנו מביאים אותו אל הלקוח שם הוא מסדר ומארגן לעצמו את המחסן כפי שהוא רוצה ורואה בדיוק איך הדברים מסודרים. בסופו של דבר מעבירים את המחסן כמו שהוא למתחם אחסון". עוד מוסיף אייל ומסביר על היתרונות: "אנחנו חוסכים הרבה כאב ראש ונזקים בכך שהמחסן נארז פעם אחת ונפרק פעם אחת. כאן לא צריך לארוז את המוצרים, להעמיס אותם על משאית ולפרוק אותם במחסן מרוחק, אלא המחסן מגיע אל הלקוח, והוא מעביר את הפריטים ישירות לתוכו. אין צורך באריזה או במשאית. זה רעיון אדיר שחוסך הרבה התעסקות".

מקסי בוקס (צילום: פרטי)

מקסי בוקס פועל בהצלחה כבר חצי שנה עם מחסנים גדולים, מרווחים ומסודרים במישור אדומים. הבשורה העיקרית לתושבי ירושלים והסביבה היא שלא חייבים שהבית ישמש גם כמחסן. במקרה ורוצים לעבור דירה ועדיין לא מוצאים אחרת, משכירים מחסן נייד שיגיע אליכם כל פעם שתרצו להעביר אליו משהו או להוציא ממנו ציוד. משמעות הדבר היא שציוד שאיננו בשימוש יום יומי יישמר בצורה מסודרת עם אחריות וביטוח במחסני החברה.

כחברה מובילה בתחום מקסי בוקס יכולה ומסוגלת לתת את הפתרונות לכל בעיה שתעלה. מלבד הגעת המחסן אל הלקוח, במידה ותרצו שירות אריזה, החברה מעסיקה בחורים בוגרי צבא, בעלי יחסי אנוש מעולים הרואים את צרכי הלקוח והבית מעל לכל דבר. הם מגיעים מצוידים בחיוך, דבק, ארגזים והרבה כוח.

מקסי בוקס (צילום: פרטי)

מה המחירים למחסנים והאם יש אחריות על תכולה?

אייל מספר כי " כל מחסן מכיל 10 מטר קוב, כלומר ציוד של כחדר וחצי, כך שאם מדובר בדירה שלמה, אפשרי לקחת מספר מחסנים. ושוב – כמובן אנחנו לוקחים ומחזירים את המחסנים מכל מקום שהלקוחות יבקשו. המחיר למחסן לחודש הינו 400 ₪ כולל מע"מ וכולל ביטוח תכולה עד 10,000 ₪. המחיר לא כולל הובלה, לכן החלטנו לצאת במבצע היכרות מיוחד לתקופה הקרובה בלבד. לקוחות שצריכים מחסן לתקופה ארוכה וירצו לחתום אצלנו על שנה, הובלה ראשונה חינם".

מקסי בוקס בע"מ

פועלים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד 16:00

טלפון להזמנות וברורים: 02-5025676

או בואטסאפ 053-7272815

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר