קבלני שיפוצים בירושלים: הכירו את המקצוענים. (צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קבלני שיפוצים בירושלים: הכירו את המקצוענים

מחפשים שיפוצניקים בירושלים? חשוב שתעבדו עם המקצוענים ביותר שיעמדו בלוחות הזמנים ויתנו מחיר הוגן. ריכזנו עבורכם קבלני שיפוצים בירושלים מתמחים בניהול פרויקטים בבנייה ובעלי ידע בשיטות חדשניות

פורסם בתאריך: 5.3.20 11:35

כשמדובר בביצוע עבודת שיפוץ לבית או לעסק חשוב שתעבדו עם קבלני שיפוצים בירושלים שיתנו לכם את כל המכלול: עבודה מקצועית, שימוש בחומרי גלם טובים, עמידה בלוחות זמנים וכמובן מחיר אטרקטיבי.


א.ב. עבודות צבע, גבס ושיפוצים כלליים

א. ב. עבודות צבע, גבס ושיפוצים כלליים, מעירים אותנו משנת החורף ומזכירים שפסח מתקרב. אופיר בסון בעל החברה שעובד בתחום כבר למעלה מעשור מספר על החברה שבבעלותו ועל התחום שיעשה לכם לבן וטוב בנשמה: "אנחנו עובדים במרץ כל השנה, ובאמת הרוב הגדול של הלקוחות מתפנה לשפץ ולצבוע בעיקר בתקופות שלפני החגים", מספר אופיר שמתמחה בכל תחומי השיפוץ עם דגש על עבודות גבס וצבע לבתים פרטיים ולמוסדות.

במהלך העשור האחרון צבר אופיר ידע וניסיון רב בתחום ולפעמים נדמה שאפילו פיתח יכולת מיוחדת לדבר עם קירות הבית. "החגים מביאים איתם עוד ועוד אנשים שרוצים לרענן ולשנות את פני הבית ופני העסק ואנחנו כחברה מסוגלים לתת את כל הפתרונות לכך. בנייה זו תורה שלמה הדורשת מקצועיות של שנים ויכולת לבחור ולעבוד עם החומרים הטובים ביותר בשוק", הוא אומר.

א.ב. עבודות צבע (צילום: פרטי)

חברת א.ב. עבודות צבע, גבס ושיפוצים כלליים נותנת מענה בתחומים שונים:

  • שיפוץ ובניה כלליים למבנים ולבתים בבנייה
  • כל סוגי הצבע, עבודות פנים וחוץ
  • עבודות אינסטלציה
  • עבודות חשמל מקצועיות
  • עבודות איטום גגות ופתרון לכל סוגי הרטיבות במבנים שנפגעו מנזילות בצורה קשה
  • עבודות חיפוי וריצוף

א. ב. עבודות צבע, גבס ושיפוצים כלליים עובדת מול לקוחות בירושלים והסביבה, לצד לקוחות מאזור המרכז שלא מוותרים על המקצועיות והשם של אופיר והצוות, אשר מקדישים תשומת לב מיוחדת על איכות ללא פשרות, הן מבחינת טיב ואיכות החומרים והן מבחינת העבודה בפועל.

"אנחנו נותנים דגש מיוחד על רצון הלקוח וסיפוק כל צרכיו עד לסיום העבודה ומבצעים את כל העבודות ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על שמירת סביבת עבודה נקייה, מסודרת ובטוחה. מבחינתנו שירות ואמינות הן מובילות אותנו, וזו הסיבה שהלקוחות חוזרים אלינו לעבודות וטיפולים בכל חלקי הארץ".

טלפון: 054-4308716, 053-3385484

פייסבוק: אופיר בסון

מייל: [email protected]


אריה עזרא לוי

אריה עזרא לוי  מגיע  ממשפחת קבלנית ירושלמית וותיקה ואף הוסיף את שם אביו לשמו האמצעי כאות הערכה וכבוד לאביו שהיה קבלן בניה משמעותי בראשיתה של מדינת ישראל. החל לעזור לאביו לאחר השירות הצבאי . " עשיתי קורס קבלני בניין ועד היום אני מחזיק בתעודה של קבלן בניין רשום אצל קשם הקבלנים בסיווג 100", מספר אריה עזרא לוי וזה לא נעצר כאן: "אני מחזיק במספר תעודות –  גם מנהל עבוד מוסמך, מפקח בניה, גם מנהל פרויקטים ,גם מגשר בתחום הבניה גם מנהל אחזקה וגם מדריך עבודה בגובה".

הרזומה של אריה עזרא לוי כאמור מדבר בעד עצמו והוא מוכר על ידי משרד העבודה כבר למעלה מ-35 שנים ובמשרד הממשלתי צלצלו לא אחת לקבלן הוותיק וביקשו ממנו לנהל קורסים של מנהלי עבדה ולהרצות בתחום. אריה, אף כתב ספר בטיחות לפני הרבה שנים, ספק שעסק בתחום הבניה מהיסוד ועד המפתח. " קיבלתי תמיד הצעות ללכת וללמד ולהדריך אנשים צעירים שרוצים ללמוד את מקצועות הבניה השונים. אוניברסיטאות מתחום הבטיחות הזמינו אותי להרצות".

איזה סוגים של שיפוץ אתה עושה?

"הכול. התעסקתי בבנייה של בניינים רבי קומות, בתים פרטיים, וילות, מבני ציבור, שיפוצים במשרדי ממשלה. עבדתי במשלך שנים רבות במשרד לביטחון פנים, משרד הבריאות ובקרוב גם במס הכנסה. למעשה שיפצתי בכל מה שאפשר לחשוב ולכן הניסיון שלי רב מאוד". בעשר השנים האחרונות אריה עזרא לוי עוסק בעיקר בשיפוצי בוטיק והוא בורר את הלקוחות ולא לוקח כל אחד, לא חלילה מתוך יהירות, אבל בגילו ובמעמדו אריה יכול לבחור את הלקוח איזה עבודה שכן נראית לו ואיזה לא.

מה זה שיפוצי בוטיק בעצם?

"אלא שיפוצים ברמה גבוהה. אני עובד עם חומרים המובחרים ביותר ומגשים את החלום של האנשים, את כל הרצונות שיש להם כשהם משפצים את הבית". אם לא הבנתם, יש לכם פה עסק אם אדם שמעבר להיותו מקצוען בכל רמ"ח איבריו, אלא במישהו שהוא מזן אחר. למשל, אתם תמצא אותו עוזר לאנשים בעלי יכולת כלכלית מוגבלת שרוצים בכל זאת לבנות ולא פעם מצא את עצמו מייעץ בחינם ואף עוזר מבחינה כלכלית. "אם אני יכול לעזור לאנשים, אני עושה את זה בשמחה. למזלי אני במצב טוב ואני יכול להרשות לעצמי. זה מה שאבא שלי לימד אותי, נתינה ועוד פעם נתינה ואהבת הזולת". המקצועיות של עזרא היא יוצאת דופן. ניסיון החיים ובעיקר הניסיון בתחום הבנייה הביאו אותו לרמה אחרת לגמרי ממתחריו וכל זה כשהמחירים שהוא דורש סבירים לגמרי ביחס לשוק, למרות שהוא יכול לדרוש ולקבל הרבה יותר. "כשאני קובע מחיר, זה בלי תוספות או שינויים, אני עומד בזה בלי התחשבנות כספית. האמינות זה הדבר שהכי חשוב לי מול הלקוח, זה נר לרגליי".

טלפון: 0700-1900 | 054-2211666

מייל: [email protected]

אתר החברה: https://www.2bsafe.co.il/

 

 

 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר