חדרי ישיבות להשכרה בירושלים. (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חדרי ישיבות להשכרה בירושלים לפי שעה – איך זה עובד ולמה זה הפך לטרנד כל כך מבוקש?

מה קורה בתחום חדרי הישיבות בעיר ועד כמה חשוב לחברות ועצמאיים למצוא חדר ישיבות מתאים?

פורסם בתאריך: 9.3.20 18:25

כשעולם העסקים מתפתח, אנשי עסקים רבים כבר לא מחזיקים משרדים משל עצמם. האפשרות לעבוד מכל מקום בעולם בעזרת מחשב נייד למעשה מייתרת את הצורך להגיע למשרד. אך כאשר יש ישיבה עם לקוחות חשובים או משקיעים גדולים חברות רבות, גם כאלו אשר יש להן משרדים בבעלותן, מעדיפות פשוט למצוא חדרי ישיבות בירושלים לפי יום או לפי שעה ולקיים שם את הישיבות שלהן. אז מה קורה עכשיו בתחום חדרי הישיבות בעיר ועד כמה חשוב לחברות ועצמאיים למצוא חדר ישיבות מתאים? כל הפרטים במאמר הבא.

כיום, בשנת 2020, לעצמאיים רבים אין צורך לשכור משרד משלהם. כמות חללי העבודה בארץ רק הולכת וגדלה ולשכור משרד זאת הוצאה גדולה ומיותרת. אך הרבה חברות הייטק מקיימות פגישות, חלקן פגישות המצריכות ציוד המאפשר יצירת קשר עם אנשים מרחבי העולם, כך שקבוצה גדולה של אנשים תוכל לשמוע אותם. בשביל זה צריך חדרי ישיבות בירושלים, אשר יהיו מצוידים בכל מה שצריך. החברות אשר מפעילות את חללי העבודה המשותפים הבינו זאת והן מחזיקות במתחם גם חדרי ישיבות להשכרה, לפי יום או לפי שעה, שמאפשרים לכל חברה למצוא את המקום המתאים לה.

לשכור חדרי ישיבות בירושלים: הרושם עושה את שלו

רבות מהפגישות אשר מקיימות חברות הייטק, או חברות גדולות ובינוניות, נועדו לקיום מצגות ללקוחות גדולים, או למשקיעים רציניים, לפעמים כאלו שנמצאים בקצה השני של העולם. אנשים כאלו צריך להרשים, כי אין כמו רושם ראשוני טוב כדי לסגור עסקה או כדי לקבל השקעה שתאפשר את פיתוח המוצר שיעשה את האקזיט הבא. מאחר וחברות רבות שוכרות משרדים בחללי עבודה משותפים או אפילו עובדות מהבית וכבר לא משכירות משרדים משלהן, קשה להשיג את הרושם הזה אם לא משכירים חדרי ישיבות המאובזרים בכל מה שצריך כדי לקיים ישיבה חוצת עולם ולהעביר את המצגת בצורה הטובה ביותר. גם החברות הבודדות אשר זכו להיות בעלים של משרד משלהן מעדיפות לשכור חדרים לפי שעה או לפי יום. הרושם בחדרי הישיבות האלו גדול עד כדי כך שאפילו החברות אשר יש בבעלותן משרד יודעות שהן לעולם לא יגיעו לרושם הזה וכמובן גם הלוקיישנים המובחרים עושים את שלהם.

התחרות משפרת את המוצר

ככל שגודל החברה עולה, כך צריך חדר הישיבות להיות גדול ומצוייד בדברים משמעותיים יותר. מקרן, לוח מחיק, רמקולים שמאפשרים סאונד מדהים, כזה שעובר היטב גם בקצה השני של העולם, כיסאות נוחים שאפשר לשבת עליהם גם שעות ארוכות, למצגות שנמשכות יותר משעתיים שלוש, כל אלו הם הבייסיק אותם מציעים כל אחד מאותם חדרי ישיבות בירושלים, לצד בונוסים כמו כיבוד מפנק אשר כלול כבר במחיר, שירותי מזכירות אשר מקבלות את פני הלקוחות או המשקיעים בצורה מסבירת פנים, שירותי צילום והדפסה ושירותים נוספים שרמתם רק עולה כל הזמן.  התחרות הגוברת מאפשרת לכל מתחם להציג את התנאים הטובים ביותר ולאפשר לחברות לקיים ישיבות רבות משתתפים בנוחות, בקלות ובפשטות ולהרשים את האורחים והמשקיעים.

המחיר הולך ונעשה נגיש יותר

לצד התחרות העזה, כמות חדרי הישיבות הנפתחים מדי חודש, גם המחיר של חדרי ישיבות בירושלים הולך ויורד ונעשה נגיש יותר ויותר כך שיכולים להעזר בהם גם פרילאנסרים וגם חברות הייטק או לאו-טק בגדלים שונים, כשכל חברה מוצאת את חדר הישיבות המתאים לה, לפי כמות המשתתפים והציוד הנדרש בחדר הישיבות וכמובן לפי המיקום בעיר והקרבה למקומות שונים. כל העלויות הנלוות לחדר הישיבות, כבר כלולות במחיר. ככל שחדר הישיבות נמצא במקום נחשק יותר כך המחיר פר שעה או פר יום עולה בהתאם, אך למרות שהמחיר עולה באופן יחסי כאשר מדובר על לוקיישנים מדוברים במיוחד עדיין עדיף לאותן חברות או פרילאנסרים לשכור חדרי ישיבות מאשר להקים משרד עם חדר ישיבות מאובזר באופן עצמאי.

איך מחפשים חדרי ישיבות בירושלים

החיפוש אחר חדרי ישיבות המתאימים לצרכים שלכם, יכול להיות תהליך מהיר במיוחד, אם יודעים למפות את כל הצרכים מחדר הישיבות ויודעים איך ואיפה לחפש אותם. נכון לכתיבת שורות אלו, לפי נתוני אתר ספייסנטר, המרכז חדרי ישיבות להשכרה בכל הארץ וכן חללי עבודה משותפים, קיימים למעלה מ-15 חדרי ישיבות ברחבי ירושלים, בעלי גדלים שונים ורמות אבזור שונות, כאשר בכל חודש נפתחים עוד ועוד חדרים נוספים.
אפשר לחפש באתר לפי תקציב, לפי דירוג ולפי מיקום, לקרוא חוות דעת על חדרי הישיבות, לראות תמונות של החדרים השונים, ולבחור בצורה חכמה  את חדר הישיבות לפי מספר המשתתפים. אפשר כמובן גם לחפש באתרים כמו יד2, אך רק חיפוש באתר ספייסנטר ירכז לכם מגוון ענק של חדרי ישיבות עם כל הנתונים, מחירים וסננים במקום אחד.

לסיכום, חברות רבות וכמובן גם עצמאיים בעלי עסקים קטנים ובינוניים, הבינו שעל מנת לפגוש לקוחות ומשקיעים בצורה הטובה ביותר ולעשות עליהם את הרושם הטוב ביותר, אי אפשר להסתפק בישיבה במשרד, בעיקר כשהישיבה כוללת אנשים אשר נמצאים בקצה השני של העולם. מלבד זאת, הלוקיישן של משרדי רוב החברות נמצא במקום שלא מאפשר קיום ישיבות מרובות משתתפים ולכן עדיף לחפש חדרי ישיבות רלוונטים באמצעות אתר ספייסנטר, המרכז את כל חדרי הישיבות וחללי העבודה המשותפים במקום אחד.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר