קלנועית (צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מה חשוב לבדוק לפני שקונים קלנועית?

מוגבלות תנועתית או מגבלות ניידות יכולות להשפיע על החיים כמו שאנו מכירים אותם. לאלו מכם שמתקשים ללכת באופן עצמאי אך אינם רוצים לוותר על העצמאות יש פתרון אמיתי: כלי רכב חשמלי קטן המיועד לזו המטרה ומשמש בעיקר להתניידות פשוטה יותר בסביבה הקרובה. הוא מתפקד על תקן כסא גלגלים ממנוע, בעל שלושה עד ארבעה גלגלים, נוח יותר מאופנוע וקל יותר ממכונית

פורסם בתאריך: 12.3.20 10:06

סוגים שונים של קולנועיות לסוגים שונים של צרכים

קלנועית זהו כלי שמיועד לסייע לאנשים מוגבלי תנועה ויכול לעזור להם במידה רבה להגיע ממקום למקום ולהימנע מהאתגר של הליכה למרחקים ארוכים. כדי לתת מענה לטווח רחב של צרכים ושימושים, ישנם דגמים שונים של קולנועיות, אנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את הדגם הטוב ביותר לצרכים שלכם עם הטיפים הבאים.

אופן השימוש: ישנם דגמים גדולים יותר של קולנועיות לעומת דגמים קטנים יותר. הדגמים הגדולים יותר הרבה יותר כבדים לרוב, בעוד שהדגמים הקטנים יותר קלילים והופכים את השימוש לפשוט וקל.

סוג השימוש: סוגיה נוספת שיש לשים עליה דגש היא התאמה בין סוג הקלנועית לבין אופי השימוש. נסיעה למרחקים ארוכים יחסית, או נסיעה על כביש תדרוש דגם שמעוצב למטרה זו במיוחד.

יכולת תמרון: הנסיעה צריכה להיות חלקה ועליכם לוודא שיכולות התמרון שלכם עם כלי הרכב טובות. לכן לפני שאתם קונים צאו לנסיעת מבחן, וודאו שנוח לכם לשבת ולנהוג.

המלצות: ישנם מותגים שונים של קולנועיות לכן לפני שאתם מתחייבים למותג כזה או אחר, עשו שיעורי בית וקבלו המלצות מבעלי ניסיון קודם.

הובלה: כיצד תובילו את כלי הרכב אליכם הביתה זו גם שאלה שעליכם לשאול לפני הרכישה. שאלה זו רלוונטית במיוחד אם עליכם לבצע הובלה בתדירות רבה לצורך השימוש.

קיבולת: בדקו את קיבולת המשקל המרבית וקחו בחשבון את המשקל שלכם. אי יכולת לעמוד בעומס המשקל שלכם יכולה לפגוע ביציבות ובבטיחות בזמן הנסיעה.

אחסון: קולנועיות הן כלי רכב ממונע, חלקן עובדות על סוללה שיש להטעין במהלך הלילה. עליכם לוודא שיש לכם מקום לאחסן את כלי הרכבה כאשר אינו נמצא בשימוש כמו חניה פרטית, מחסן וכן הלאה.

יישומים ותוספות: קולנועיות שונות זו מזו במחירים שלהן לכן עליכם לעשות מעט סקר שוק כדי להבין מה ההבדלים ביניהן, כיצד הם באים לידי ביטוי והאם הם הופכים את ההשקעה ליותר או פחות משתלמת.

מקום הקנייה: בחרו את הספק שלכם בזהירות. אתם יכולים קנו ישירות מהיצרן או מחברה אמינה ומובילה שמתמחה בציוד, אביזרים ומוצרים שמקלים על התפקוד וההתנהלות היומיומית, כמו אתר "העיקר הבריאות". באתר מגוון רחב של מוצרים אשר מיועדים להנגיש את העולם לבעלי מוגבלות, ולרבות קולנועיות.

כדי להגיע להחלטות נכונות מבחינה צרכנית לא פעם עולה הצורך בליווי והכוונה. נציגי השירות של אתר "העיקר הבריאות" ישמחו לספק ייעוץ מקצועי ולדאוג שתבחרו את הדגם המתאים לאורח וסגנון החיים הייחודי שלכם.  

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר