רוצים גמר בטדי - אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
רוצים גמר בטדי - אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

אוהדי בית"ר ירושלים בטירוף לקראת הפועל תל אביב

בבית"ר ירושלים מוכנים למשחק נגד הפועל תל אביב: "אנחנו צריכים לנצח ולהמשיך במומנטום". שחקן בקבוצה מספר כי "מתחילת השבוע קיבלתי מאות הודעות מאוהדים"

פורסם בתאריך: 20.2.17 11:22

בבית וגן לא היו יכולים לקוות למומנטום טוב יותר רגע לפני המשחק נגד הפועל תל אביב (שני, 21:00 באצטדיון המושבה). מלבד היוקרה והחשיבות הגדולה של המשחק עבור אוהדים, על הפרק ישנו גם עניין הבטחת המקום בפלייאוף העליון, וכשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה, ניצחון על האדומים מתל אביב יקרב את בית"ר עוד צעד גדול לעבר המטרה.

למעשה, אחרי המשחק נגד הפועל תל אביב, יגיעו המאני טיים והיריבות הקשות – סכנין בחוץ בשבוע הבא, מכבי חיפה בבית והפועל באר שבע בחוץ, כך שניצחון חשוב מאוד לבית"ר כדי להגיע למשחקים הללו עם רשת ביטחון רחבה.

מבחינת האוהדים, כמעט מיותר לציין, הטירוף בשיאו, בעיקר בשל כמות הכרטיסים הקטנה שהוקצתה לאוהדי בית"ר – כ־800 בלבד, אשר יוגרלו בין כלל האוהדים שחפצים להגיע למשחק, כשעדיפות תינתן לבעלי מנויים. הטירוף הזה צפוי להימשך גם באימון היום (שישי), שאליו יגיעו כמיטב המסורת עשרות רבות של אוהדים, וזאת כדי להבהיר לשחקנים את חשיבות המשחק עבורם.

"מתחילת השבוע קיבלתי מאות הודעות מאוהדים", מדגיש אחד השחקנים בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הם כותבים עד כמה המשחק חשוב להם ועד כמה הם רוצים שננצח".

אלא ששחקני בית"ר מודעים היטב לחשיבות הזו, כל אחד מסיבותיו הוא. הנה למשל מה שאומר אחד מהם השבוע: "ניצחון על הפועל תל אביב ייתן לנו מקדמה חשובה במאבק על הפלייאוף העליון. הליגה צפופה ושוויונית, ואנחנו צריכים לנצל את המומנטום והיכולת הטובה ולהמשיך באותה הדרך".

שחקן אחר מדגיש כי "משחק נגד הפועל תל אביב זה משחק מעולם אחר. למרות המיקום שלהם, יש למשחק חשיבות שהיא הרבה מעבר לנקודות".

יש להודות שכבר בשבת שעברה, במשחק נגד רעננה, התחילו האוהדים להתכונן למשחק הקרוב נגד האדומים מתל אביב, כשהחל מהדקה ה־60 קראו האוהדים שוב ושוב "תביאו ניצחון על הפועל".

"האוהדים הם אוהדים וזה בסדר שהם צועקים תביאו ניצחון על הפועל, אבל אחר כך הם יצעקו תביאו את סכנין וכן הלאה. אנחנו יודעים איך זה עובד, ולא צריך להתרגש יותר מדי אלא לנצח ולהמשיך את המומנטום".

כאמור, המשחק הזה הוא הראשון מבין רצף של ארבעה שנחשבים לקשים מאוד ואטרקטיביים מאוד, כשביניהם ישנו גם הגומלין ברבע גמר הגביע. "יש לנו סדרה קשה של משחקים, שתמשוך הרבה קהל והרבה עניין", אומר גורם במועדון. "אבל בסופו של דבר אנחנו צריכים להיות מרוכזים בלהביא את הנקודות כי אנחנו צריכים אותן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר