ג'יימס פלדין, דני אבדיה (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
ג'יימס פלדין, דני אבדיה (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

דעה | מבחן בגרות: ביום שני הפועל החדשה יכולה להוכיח שהיא עדיין מפחידה

בלי בראון ותומאס, ואפילו בלי האוהדים - ביום שני הפועל תגיע למפגש מול מכבי ביד אליהו כדי להוכיח שהיא עדיין חזקה | טור דעה

פורסם בתאריך: 25.6.20 09:36

כשאוהדי הפועל הסתכלו על לוח השנה בתחילת העונה, הם לא תיארו לעצמם כמה גורליים יהיו חודשי יוני – יולי עבור הקבוצה שלהם.

מי חשב שבעונה כה מוצלחת, שבה הפועל העמידה סגל אימתני (ויש האומרים שהכי טוב בתולדות המועדון), תיאלץ הקבוצה לוותר על 2 משחקניה המובילים, להחזיר לכושר משחק את הסגל אחרי הפסקה של מספר חודשים באמצע העונה ולחזור ולהיאבק על אליפות המדינה. וכל זה תוך תנאי בידוד מוזרים.

עם כל האבסורד והשינויים, הקבוצה מהבירה התרגלה לשינויים שנכפו עליה, והיא כרגע עומדת במבחן החזרה לשגרה, שמולה תתייצב ביום שני מכבי תל אביב, האלופה (עדיין) ומוליכת הטבלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בין אם היא נסתרת או גלויה, היריבות המרתקת בין האדומים והצהובים תמיד מספקת לנו אקשן במגרש, ומחוצה לו. רק העונה היינו עדים לכך בדמות המעבר של אמארה סטודמאייר למכבי, ההגעה של ג'רמי פארגו להפועל, חילופי הדברים והעקיצות בין דני פדרמן לגיא הראל ברשתות החברתיות והיד עוד נטויה.

בהיבט המקצועי, הפועל במאזן עונתי נהדר מול הצהובים (1:3) כולל ניצחונות בגמר גביע ווינר וברבע גמר גביע המדינה (ביד אליהו, כן?). במפגש האחרון, שהיה גם המשחק האחרון בליגה לפני פגרת הקורונה, האדומים מהבירה המטירו שלשות והביסו את הצהובים בארנה. אבל את המשחק הזה רצוי לשים כעת בצד ממספר סיבות – אז 8,000 אדומים ביציעים סידרו דחיפה אדירה להפועל, על הפרקט הפציצו ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס שאינם איתנו, וזה היה בארנה. ביום שני ביד אליהו הסיפור יהיה שונה לחלוטין. בלי אוהדים, בלי בראון ותומאס, ובלי ביתיות.

אם נסתכל על היכולת מול ראשון לציון ביום ראשון האחרון, קל יהיה לראות שיש לא מעט חלודה להסיר, אבל ראינו ניצוצות שהזכירו לנו את הפועל שלפני משבר הקורונה.


חגי פנחסי (צילום: פרטי)

חגי פנחסי (צילום: פרטי)


עודד קטש היטב להגדיר זאת, ואמר לאחר המשחק שזו רק 50 אחוזים מהיכולת האמיתית של הסגל הנוכחי. העובדה שעידן זלמנסון וג'ון הולנד סיפקו ערב טוב של 14 נק' כל אחד, בתוספת 18 כדורים חוזרים קבוצתיים בהתקפה (51 באופן כללי) וההשתלבות של עמנואל טרי במהלכי הפיק אנד רול עם תמיר בלאט, יכולה בהחלט לעודד את קטש.

מול מכבי ביום שני זו תהיה, כאמור, אופרה אחרת לגמרי, אומנם הקהלים לא יהיו שם כדי לתמוך והאווירה המחשמלת שאנחנו רגילים אליה לא תהיה, אך לקבוצות יש זיכרון ארוך והשחקנים מודעים ליריבות המרה בין שני המועדונים.

ראוי לציין שגם מכבי תל אביב נפגעה ממשבר הקורונה והחלודה אצל שחקניה עדיין ניכרת. לשחקנים שלה יש הרבה מה להוכיח, בעיקר בגלל המאזן השלילי העונתי מול האדומים. תוסיפו לזה שחקן רעב ומוכשר בדמות דני אבדיה, שסיפק הצגה אדירה במשחק החזרה מהפגרה מול מכבי אשדוד, רכז שיודע להופיע במאני טיים (סקוטי ווילביקן), מאמן יווני עתיר ניסיון ואת העובדה שזה התואר היחיד שנשאר להם להיאבק עליו העונה – והנה לכם קלאסיקו ישראלי משובח.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר