חניון חנה-וסע בגבעת התחמושת (צילום: צביה גולן)
חניון חנה-וסע בגבעת התחמושת (צילום: צביה גולן)

העבודות בחניון חנה-וסע בגבעת התחמושת: תלונות על מצוקת חניה קשה

נהגים מתלוננים על מצוקת חניה קשה בחניון חנה-וסע שבגבעת התחמושת, שבו מתבצעות עבודות להקמת מסוף וחניון אוטובוסים: "לפעמים עדיף לוותר ולהמשיך עם הרכב לעבודה, במקום לקחת את הרכבת הקלה"

פורסם בתאריך: 2.7.20 08:10

נהגים ונהגות, תושבי השכונות בצפון ירושלים, מתלוננים על מצוקת חניה קשה בחניון חנה-וסע בגבעת התחמושת. הסיבה: כבר למעלה משלושה חודשים שמבוצעות בחניון עבודות להקמת מסוף וחניון אוטובוסים. נהגים מתארים מצבים שבהם בהיעדר מקומות חניה הם פשוט מעדיפים להמשיך עם הרכב למקום העבודה במרכז העיר. החדשות הטובות הן שהצפי לסיום העבודות הוא בעוד כחודש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


העבודות בחניון חנה-וסע בגבעת התחמושת (צילום: צביה גולן)

העבודות בחניון חנה-וסע בגבעת התחמושת (צילום: צביה גולן)


"מזה מספר חודשים נעשות בחניון עבודות בינוי שבאות על חשבון משתמשי החניון הרבים", מספרת בשיחה עם "כל העיר" צביה גולן, תושבת העיר שנוהגת לחנות קבוע בחניון. "הבעיה היא שצומצמו מקומות החניה רבים שהכיל חניון גבעת התחמושת לכלי רכב – מה שגורם למצוקה מסיבית במקומות חניה וכבר בשעות הבוקר המוקדמות החניון מלא עד אפס מקום, ואין אפשרות למצוא חניה מה שלא היה בעבר והוא מבוטל כמעט לגמרי. אין שום מידע בנושא ולא רשום אילו עבודות מתקיימות, מתי הצפי לסיום, והאם ישנה אופציה למקומות חניה חלופיים באזור, ושכל מי שחונה ומשתמש באופן קבוע בחניון ידע כמה זמן בערך המצב הזה יימשך, פשוט אין למי לפנות בנושא".


חניון חנה-וסע בגבעת התחמושת (צילום: צביה גולן)

חניון חנה-וסע בגבעת התחמושת (צילום: צביה גולן)


"חניוני חנה וסע בירושלים נבנו על מנת לעודד את התושבים להשתמש בתחבורה הציבורית וברכבת הקלה", מדגישה גולן, "על מנת להפחית את העומס בכבישי העיר, שגם ככה עמוסים וצפופים. החניון הזה משמש בעיקר את תושבי צפון העיר והיישובים הסמוכים לירושלים שמשתמשים ברכבת הקלה על מנת להגיע לעבודה במרכז העיר ובמקומות אחרים, ועכשיו בעקבות המצב לפעמים עדיף לוותר ולהמשיך עם הרכב לעבודה, במקום לקחת את הרכבת הקלה, והתוצאה היא שכל כלי רכב משפיע על התנועה – אם רוצים לעודד תחבורה ציבורית ולמנוע את העומס בכבישים העמוסים והפקוקים בעיר צריך לטפל במצב הזה".

מהעירייה נמסר בתגובה כי "מדובר בפרויקט הקמת מסוף נוסעים וחניון אוטובוסים של התחבורה הציבורית המבוצע על פי הנחיות עיריית ירושלים ומשרד התחבורה באמצעות חברת מוריה. הפרויקט הינו חלק מעבודות התשתית של הרכבת הקלה על ציר חיים בר-לב. יצויין כי חלק ניכר ממקומות החניה יעמוד לרשות משתמשי החניון עם השלמת העבודות בפרויקט הצפויות להסתיים בעוד כחודש".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר