מלקולם היל, דוידאס סרווידיס (צילומים: מנהלת הליגה בכדורסל, באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)
מלקולם היל, דוידאס סרווידיס (צילומים: מנהלת הליגה בכדורסל, באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)

דעה| הזכייה בצ’מפיונס ליג אפשרית – הבעיה שהיא טומנת בחובה מוקש לא קטן

שלושה שחקנים של הפועל עלולים לעזוב לאחר הטורניר האירופי - אם ירשימו. ואז, גיא הראל ישוב לשוק בשלב מאוד לא נוח

פורסם בתאריך: 9.9.20 21:48

בעוד כשבועיים נדע אם האדומים הצליחו לעשות היסטוריה גדולה ובכל זאת לעשות טריפל ענקי באיחור של מספר חודשים ולהביא את הצ’מפיונס ליג לירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הסגל שבנו קטש את הראל נעשה עם המון מחשבה ובשכל רב.  אפשר להגיד בביטחון מלא שמדובר בהשקעות אחראיות ועל פניו נראה שלהפועל יש סיכוי לא רע להגיע רחוק, אפילו גמר. האווירה בהיכל אואוקה הולכת להיות חמה, כיוון שכל משחק מרבע הגמר הוא בשיטת נוקאאוט, כך שכל משחק הוא בבחינת “גמר גביע”. אם מצב הקורונה לא יוחמר ויאפשר עדיין טיסות לחו”ל וכניסת 50 אחוז מתפוסת ההיכל (כ-9,000 אוהדים), הוא צפוי לאכלס גם כמה מאות ירושלמים שילוו את הקבוצה בתקווה שיחזרו לירושלים עם הגביע ויחגגו בטיסה חזרה, בדומה לגמר בשרלרואה בשנת 2004, אז ניצחה הפועל את ריאל מדריד.

היריבה הראשונה בשלב רבע הגמר היא בורגוס הספרדית, זאת שתעשה הכול לשלוח אותנו הביתה כבר במשחק הראשון שכבר החלה להתכונן ולשחק משחקי אימון בשבועיים האחרונים.  מהתבוננות כללית מבניית הסגל של הקבוצה הספרדית, זה הולך להיות קרב קשה והפסד יהיה עבורנו נוקאאוט אכזרי.

הפועל לעומת בורגוס, החלה לקיים את משחקי האימון שלה רק לאחרונה ותגביר את ההכנות לקראת המפגש החשוב.

קטש מינה את ג׳ייקובן בראון לקפטן הקבוצה והוא למעשה נותן לרכז שלו להבין שהוא יוליך אותה השנה ויהיה המנהיג העיקרי שלה ומעמיס עליו עוד אחריות.

אם הפועל תחזור עם הגביע או לחילופין תיתן הופעה מכובדת, יש מצב ששלושה מהזרים של הפועל מתוך שבעה, המחזיקים באופציית יציאה כמו מלקולם היל ולוקה מיטרוביץ’ או הליטאי דוידאס סרווידיס ש לגביו יש כוונה למכור אותו בשלב כזה או אחר, ימצאו את עצמם במקום אחר.

שוק השחקנים האירופאי ספג מכה קשה בתקופת הקורונה שגרמה לריסוק רמת השכר ונכנסנו לסוג של מיתון בכדורסל האירופאי ומספיק להציץ ולראות שהמון שחקנים נמצאים ללא קבוצה כדי להבין.

למרות זאת, גיא הראל עשוי למצוא את עצמו מערבב את הקלפים מחדש ומחפש זרים חלופיים כבר בשלב מוקדם של העונה, בין אם כי שחקניו ירשימו והמשיכו הלאה ובין אם פחות הרשימו ויש לחפש זרים חדשים במקומם. אני אמשיך לעקוב.


רמי מנדל

רמי מנדל (צילום: פרטי)


ובצד הצהוב של העיר: המינוי של סלובו את ברדה היה רשום על הקיר, שקוף וידוע לכולם. המשא ומתן היה בעיקר כדי שהפיצוי מנתניה יהיה גבוה יותר.  האם זה היה המהלך הנכון מבחינת בית”ר? לגמרי כן.

הצמד נהנה מתמיכה גורפת של הקהל וגם ידע לקבל מרות מהבעלים הצבעוני-קפריזי של בית”ר. השניים ישתפו את חוגג בהחלטות שלהם, שזה פלוס ענק מבחינת בעלי בית”ר. היתרון שלהם, שהם יודעים לגדל שחקנים צעירים והוכיחו זאת כבר בעבר, והכי חשוב –  הם אוהבים כדורגל התקפי, רב שערים ויפה לעין.  ביחד עם שלוש הנקודות שיוסי מזרחי הביא ועם עשרה ימי היערכות למשחק הבא וגם רכש מתאים – אולי אוהדי בית”ר יוכלו  לחזור ולחייך מול המסכים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר