עוטף רמת רחל (הדמיה: משרד אדריכלים ארי כהן)
עוטף רמת רחל (הדמיה: משרד אדריכלים ארי כהן)

450 דירות חדשות, 21 בניינים: עיריית ירושלים מקדמת תוכנית להקמת שכונה חדשה

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה להפקדה בוועדה המחוזית תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה, סמוך לקיבוץ רמת רחל, הכוללת 450 יחידות דיור חדשות ב-21 בניינים בגובה של עד 6 קומות ומגדל תעסוקה

פורסם בתאריך: 12.10.20 10:17

450 דירות חדשות, 21 בניינים בגובה 6-5 קומות: הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה עיריית ירושלים אישרה לקדם תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה סמוך לקיבוץ רמת רחל. הוועדה המקומית, בראשות סגן ראש העיר אליעזר ראוכברגר, אישרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה את תוכנית הבנייה "עוטף רמת רחל", הממוקמת מצפון מזרח לקיבוץ שבשטח מטה יהודה, מדרום לדרך אשר וינר ושכונת מורדות ארנונה, וממערב לשכות צור באהר.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עוטף רמת רחל (הדמיה: משרד אדריכלים ארי כהן)

עוטף רמת רחל (הדמיה: משרד אדריכלים ארי כהן)


שטח התכנית הינו 57 דונם המיועד ומשמש כיום לשטח חקלאי, ובחלקה הצפון מזרחי של התוכנית קיימים ממצאים ארכיאולוגים. בעירייה מציינים כי "התוכנית מציעה הקמת שכונת מגורים ל-450 יחידות דיור ב-21 מבני מגורים בני 6-5 קומות ומגדל עבור תעסוקה, מסחר ומגורים בכניסה לשכונה, שטחים פתוחים ושטחים עבור מבנים ומוסדות ציבור".

"לאחר אישור התוכנית השטח מיועד לעבור גבול שיפוט ירושלים באמצעות ועדה לשינוי גבולות של משרד הפנים", מסבירים בעירייה, "התוכנית מקודמת בהסכמה עם מטה יהודה וקיבוץ רמת רחל. מגישי התכנית הם רשות מקרקעי ישראל ועורך התכנית הוא אדריכל ארי כהן".

ראש העיר משה ליאון: "ירושלים ממשיכה להתפתח בקצב מואץ בתחומי בניה, תשתיות, רווחה, כלכלה, חינוך תרבות ועוד. אנו ממשיכים להתמקד בקידום פתרונות מגורים עבור משפחות צעירות בבירה והקמת השכונה החדשה תתרום למגמה זו ותשמור על הצעירים בירושלים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. חן

    ירושלים מתפתחת יפה, העיר נקייה, ראש עיר שכמותו לא היה.
    השאלה אם בניה בניה ושוב בניה זה הדבר הנכון לירושלים, עדיף פארקי ענק כמו בלונדון למשל, ריאות ירוקות, מקום שבו לתושבים שגרים בצפיפות יהיה מקום לנשום.

  2. גדי

    כל עוד לא יהיו בשבת מקומות נורמליים לגילוי משפחתי, ובנוסף בנייה של בתי ספר למסגרות לימוד חדשות ברמה גבוהה. הזוגות הצעירים יעזבו את העיר. להוסיף את התפתחות הירידים על שכונות שמשנה את הצביון שלה. זה המצב כיום לדור הצעיר בירושלים

  3. תושבת פינוי בינוי

    כשעושים פינוי בינוי בשכונות שגם ככה צפופות – אף אחד לא מדבר. אתן בונים שכונה חדשה עם בניינים בני 6 קומות? למה? אולי כי החרדים לא משתמשים במעלית שבת?…….

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שושי(סוזן)
    מצטרפת לשאלתו של רועי.
    כמה זמן המתנה עד המפתח. מה יהיו המחירים?
    תודה

  5. אלברט אלבז , ארמון הנציב

    יש לפרסם כאן תוכנית פיתוח מלאה כולל כבישי גישה לשכונה החדשה הממוקמת סביב קיבוץ רמת רחל , וכן כניסות ויציאות מהשכונה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר