מתוך תיעוד התפיסה של החשוד במעשים המגונים בגילה (צילום: דוברות המשטרה)
מתוך תיעוד התפיסה של החשוד במעשים המגונים בגילה (צילום: דוברות המשטרה)

מעצר הפדופיל מגילה – ראש צוות החקירה ל"כל העיר": "החשוד תקף 5 ילדות ב-24 שעות"

הצעיר מבית ג'אלה, שחשוד בעבירות של מעשים מגונים בחמש ילדות בגילה, ביצע השבוע שחזור בשכונה. ראש צוות החקירה פקד אורן משה מספר ל"כל העיר": "החשוד הודה בכל המקרים"

פורסם בתאריך: 26.10.20 19:36

חקירת הצעיר בן ה-28 מבית ג'אלה שחשוד כי ביצע מעשים מגונים בילדות בשכונת גילה נמשכת. השבוע הגיע החשוד, לאחר שנעצר, עם חוקרי משטרת ירושלים לשכונה ושחזר חלק מהמעשים המיוחסים לו. ל"כל העיר" נודע כי מדובר בחמישה מקרים, חמש ילדות, שבהן לפי החשד הוא ביצע מעשים מגונים, בפרק זמן כולל של 24 שעות שבהן שהה בשכונת גילה.

בשיחה עם "כל העיר" מספר פקד אורן משה, ראש יחידת חקירות לפשעים מיוחדים במרחב ציון, על הטיפול בפרשה המזעזעת שמטלטלת את שכונת גילה – מהרגע שבו קיבלו את הדיווח הראשון ועד המעצר של הצעיר על ידי יחידת המסתערבים בבית לחם. "אנחנו בעצם קיבלנו את תיק החקירה כאשר נודע לנו על דיווחים על פגיעות של קטינות, שכמובן דווחו על ידי ההורים שלהן", מציין פקד משה, "החשוד תקף חמש ילדות ב-24 שעות, כל הפרשה מתחילה ביום שבת, ה-17.10, וכל המקרים המדווחים לנו התרחשו בשכונת גילה בירושלים. אספנו את כל החומרים ותכננו פעילות מבצעית וחקירתית מסודרת, וברגע שזה הבשיל יחידת הימ"ס נכנסו לבצע את המעצר בלילה שבין חמישי לשישי בבית לחם. כמובן שבמהלך החקירה הסמויה, עד לביצוע המעצר נאספו ממצאים פרונזיים כולל הפעלת מודיעין".



כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע ב"כל העיר" ביום שישי לפנות בוקר פשטה יחידת המסתערבים על הבית, שבו הסתתר החשוד בבית לחם. החשוד החל לברוח לכוח המשטרה, עלה לגג ואף קפץ למספר גגות במטרה להימלט. הכוחות שנפרסו באזור הצליחו לאחר מרדף רגלי להביא למעצרו. החשוד הובא בפני בית משפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך עד ליום רביעי הקרוב, 28.10.


תיעוד התפיסה של החשוד בבית לחם:


פקד משה ממשיך ומספר כי מדובר בתושב בית ג'אלה הסמוכה לגילה, "הוא בעל עבר פלילי, וללא אישור שהייה בארץ. הוא בעצם הסתובב בשכונה וארב לילדות כדי לבצע את זממו", מתאר פקד משה, "כבר בחקירתו הראשונה הוא החל להודות במעשים תוך ציון פרטים מיוחדים של החקירה, ובימים האחרונים הוא ביצע שחזור של חלק מהמעשים בזירה".


פקד אורן משה, ראש יחידת חקירות לפשעים מיוחדים, מרחב ציון (צילום: דוברות המשטרה)

פקד אורן משה, ראש יחידת חקירות לפשעים מיוחדים, מרחב ציון (צילום: דוברות המשטרה)


הבנתם שמדובר בפצצה מתקתקת?
"כן, בגלל זה התיק עבר אלינו, ליחידת חקירות לפשעים מיוחדים, הסיירת של החקירות. היתה פה חשיבות עליונה לביצוע פעולות חקירה באופן מהיר. זה היה פצצה מתקתקת. גם בגלל שהמעשים עצמם נעשו כלפי קטינות, ילדות קטנות מאוד, זה יכול היה לגרום לפגיעה חמורה יותר, אז המשמעות חמורה יותר".

"אנחנו יודעים שהאוכלוסייה בגילה געשה ברגע ששמעו שיש פדופיל שמסתובב בשכונה ומבצע עבירות מין בילדות", מוסיף ומוסר פקד משה, "ישר הבנו שזה מסוג המקרים שאפילו לא צריך שמישהו יבוא ויגיש תלונה, זה מסוג האירועים שהמשטרה נכנסת אליהם מיד. הבנו שאנחנו חייבים קודם כל להגיע לחשוד הזה ולהפסיק את העבירות האלו".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר