כיתת מחשבים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

הקורונה לא תשבור את פיתוח הקריירה: יריד תעסוקת הייטק לסטודנטים בירושלים

יריד פיתוח קריירה יתקיים השבוע, באמצעות זום, עבור הסטודנטים והסטודנטיות הירושלמיים - בין השאר יתקיימו מפגשי רשת עם זירות תעסוקה שונות, לרבות במגזר הציבורי, החברתי וההייטק

פורסם בתאריך: 2.11.20 16:37

למרות הקורונה, ואולי על אף הקורונה – השבוע מתקיים בירושלים יריד תעסוקת הייטק לסטודנטים ולסטודנטיות בירושלים. היריד נערך (11.11-2.11) באמצעות יישומון "זום", ובו צפויים להשתתף סטודנטים שהחלו ללמוד במוסדות האקדמיים השונים בעיר. בשנת הלימודים התשפ"א החלו ללמוד בירושלים כ-43,500 סטודנטים, גידול של 1,500 לעומת שנה שעברה. 10,000 מתוכם הם סטודנטים שנה א'.

מפגשי הזום השונים יכללו היכרות עם זירות הקריירה השונות בירושלים, לרבות המגזר הציבורי, החברתי וההייטק, וכן עם אנשי מפתח בתחומים אלו.

לאורך היריד יתקיימו האירועים הבאים: אירוע ההשקה במעמד ראש העיר משה ליאון, שיכלול הרצאה בנושא ניהול קריירה, "הסטארטאפ הבא הוא אתה", מפי היזם והשותף בג'ולט, ליאור פרנקל מנהל ויזם קהילת הפייסבוק הידועה "אנשי העולם החדש". עוד במהלך האירוע יוצג לסטודנטים לוח המשרות העירוני.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כמו כן, יתקיים אירוע – "החליפה הראשונה שלי", שיחשוף את הסטודנטים למגזר הציבורי ולמשרות פתוחות בשירות המדינה ויתקיים בהשתתפות אבי חליבה, סגן נציב שירות המדינה למשרדי ממשלה ויחידות הסמך ונילי בן משה, מנהלת גיוס ואיתור מועמדים לשירות המדינה.

אירוע חשיפה נוסף ייערך תחת השם – "עובדים בטוב", הנועד לפיתוח קריירה ויזמות במגזר השלישי בהשתתפות נועה אוחיון, יזמת קהילת המשרות החברתיות "דנה ונועה תעשו לי קריירה" ואדוה צור, יועצת תעסוקה במרכז הצעירים של ירושלים, אשר תציג את מפת התעסוקה של המגזר השלישי בעיר.

את היריד יחתום אירוע "האפי האוור" מיוחד, שיחשוף את הסטודנטים לקריירה בתחום ההייטק ויכלול הרצאה מפי רועי מונין, מקהילת Made In JLM שיסקור את שוק ההייטק הירושלמי ויציג אסטרטגיות כניסה אליו. בסופו של היריד יתקיים פאנל נציגי חברות הייטק ירושלמיות וביניהן אינטל, לייטריקס, אורקם ורפאל אשר ישיבו לשאלות משתתפים.

למעוניינים ולמעוניינות להשתתף ביריד מוזמנים להתעדכן באתר של מידע'לה: http://maydale.org.il/events/

ראש העיר משה ליאון מוסר: "אני מברך על יריד פיתוח קריירה לסטודנטים, לא די בלעודד את הסטודנטים לבוא ללמוד בירושלים עלינו להראות להם שבירת ישראל היא גם קרקע לפיתוח קריירה משמעותית ומקום להקים משפחה. נפעל בכל דרך על מנת לעודד תעסוקת סטודנטים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר