סמוך לזירת השריפה בקרית משה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
קרית משה, הלילה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הטרגדיה הקשה בקרית משה: בן 60 נשרף למוות

שריפה גדולה פרצה הלילה במחסנים ברחוב הרב ניסנבוים בקרית משה, בן 60 נספה למוות. משטרת ירושלים פתחה בחקירה לבירור נסיבות הדליקה

פורסם בתאריך: 26.11.20 07:12

טרגדיה קשה הלילה בקרית משה – בן 60 נשרף למוות בדליקה שפרצה במחסנים הממוקמים מתחת לדירתו. צוותי ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בכבאות והצלה מציינים כי "באזור המחסנים הבוערים, אותר על ידי לוחמי האש אדם שנפגע מהשריפה, הוא חולץ לאחור, אולם מותו נקבע על ידי אנשי הרפואה במקום. בשלב זה לוחמי האש מבצעים פעולות כיבוי של השריפה, מניעת התפשטות האש והעשן לכלל הבניין, וכן סריקה וחילוץ דיירים לכודים הנמצאים בדירות בבניין הנמצא מעל המחסנים הבוערים. לוחמי האש השיגו שליטה באירוע השריפה. כמו כן, מספר דיירים שחולצו על ידי לוחמי האש לאחר שעשן חדר לדירותיהם הנמצאות מעל החניון שבער, נבדקו וטופלו על ידי כוחות הרפואה במקום".

סגן טפסר אלי אדרי מפקד תחנת "האומה" מוסר כי "סמוך לשעה 00:20 אחר חצות, הוזנקנו לשריפה שהתפשטה במהירות בחניון ומחסנים ברחוב ניסנבוים בשכונת קרית משה. לוחמי האש הגיעו תוך זמן קצר למקום, חדרו אל תוך האש והעשן הכבד והסמיך, איתרו אדם ללא הכרה, חילצו אותו לאחור, אולם לצערנו נקבע מותו זמן קצר לאחר מכן. במקביל פעלו לוחמי האש לכיבוי השריפה ולחלץ דיירים ואזרחים שהיו בבניין מעל השריפה. הודות לפעילות המקצועית והמהירה של לוחמי האש, שאר דיירי הבניין לא נפגעו וכן נמנעה פגיעה קשה ברכוש הדיירים ושריפת כלל הבניין".

מפקד כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים טפסר ניסים טויטו הגיע לזירת השריפה והורה על הקמת צוות חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.


סמוך לזירת השריפה בקרית משה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

(צילום: כבאות והצלה ירושלים)


ממד"א נמסר: "בשעה 00:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על שריפה במחסן בבניין מגורים, ברחוב הרב ניסנבוים בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 60 שאותר בסריקות כשהוא ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

פאראמדיקית מד"א עידית זהבי תיארה: "כשהגענו, ראינו עשן סמיך, הדיירים חולצו מהדירות ונערכו סריקות שבמהלכן אותר במחסן בקומת הקרקע בבנין גבר כבן 60 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מכוויות קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. בנוסף ערכנו בדיקות רפואיות למספר דיירים ששאפו עשן".

אהרון בן ארוש, חובש איחוד הצלה, מוסיף ומתאר כי "מדובר בשריפה במחסן של מבנה מגורים. למרבה הצער מהמחסן בקומת הקרקע חולצה גופת ההרוג על ידי צוותי הכיבוי. כמו כן: דיירי הבניין יצאו מהדירות עקב העשן הסמיך – חלקם סבלו משאיפת עשן במצב קל".

ממשטרת ירושלים נמסר: "כוחות משטרת ישראל וכבאות והצלה הוזעקו הלילה למבנה ברחוב הרב ניסנבוים בירושלים בעקבות דיווח על שריפה שפרצה במקום. כוחות כבאות והצלה והמשטרה פעלו לפינוי מספר בני אדם ששהו במבנה. בתוך כך, אותר אדם במבנה אך גורמי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות השריפה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חמו

    המשטרה אמרה שמצאו את המצית אבל ההצתות ממשיכות, סימן שהם לא מצאו באמת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר