אופק צארום, חדר הכושר (צילום: ורד פיצ׳רסקי)
אופק צארום, חדר הכושר (צילומים: ורד פיצ'רסקי)

המשבר הכלכלי של הקורונה בירושלים: אופק צארום עבר להתגורר בחדר הכושר שבבעלותו

אופק צארום מקטמון, בעלי חדר הכושר "אולימפוס" בגבעת שאול, מספר ל"כל העיר" על הקושי הכלכלי בעת משבר הקורונה: "לא היתה לי ברירה, הפכתי את חדר הכושר שלי לבית"

פורסם בתאריך: 3.12.20 07:56

משבר הקורונה מייצר קשיים כלכליים לא פשוטים עבור רבים מתושבי העיר, אופק צארום (30) משכונת קטמון הוביל ביד רמה את חדר הכושר "אולימפוס" בגבעת שאול עד שנאלץ לסגור אותו עם פרוץ משבר הקורונה. העיכוב בפתיחת חדרי הכושר ללא כל סיבה הגיוניות וחוסר העקביות בהחלטות קבינט הקורונה בכל הנוגע לאלו עסקים יפתחו ויחזרו לשגרה ואלו לא ממשיך לפגוע באוכלוסיות הזקוקות לפעילות גופנית מוסדרת.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בשיחה עם "כל העיר", מספר צארום על ההחלטה שהובילה אותו לפרוס מזרון, כרית ושמיכה ולהעביר את חפציו האישיים לתוך חדר הכושר, במסגרת מאמציו לחסוך בהוצאות על דירה. "כחמישה חודשים במצטבר אני מתגורר פה, בגל הראשון ובגל השני, החלטתי לעבור לגור כאן כי גם ככה אני משלם פה על שכירות ועל חלק מהחשבונות, אז בתקופת הקורונה אני לא יכול להחזיק דירה וגם עסק,  אז העדפתי לעבור לגור בחדר כושר".

צארום מוסיף ומספר כי "יש אנשים שבנו חדר כושר חדר כושר בבית שלהם, אני עשיתי הפוך, לא היתה לי ברירה, הפכתי את חדר הכושר שלי לבית, פעילות גופנית זה משהו שתורם לנפש, ואני יודע שאם הייתי נשאר כל התקופה הזאת בבית או חוזר לאמא שלי אז המצב הנפשי שלי היה עוד יותר גרוע, לפחות שם, בחדר הכושר, אני איפה שהוא מתנחם בזה קרוב אליי ונגיש, ואני יכול רגע לעלות על אופניים, לעשות ריצה על ההליכון או איזה אימון".

עד כמה זה מפריע לך שהקניונים נפתחים, וחדרי הכושר לא?
"אני לא בן אדם שאוהב לפתוח עיניים על אנשים אחרים,אז בוודאי על סקטורים אחרים, בסופו של דבר מדובר בפרנסה של כל אחד ואחד, וכולנו נמצאים במצב שהוא מאוד מאוד בעייתי, מה שכן, ואני רוצה להגיד, זה שאם בחרתם לסגור אותנו תפצו אותנו, אני לא מקבל שום דבר, לפני שלושה-ארבעה ימים ירד לי הארנונה בפעם השלישית ואני סגור כבר 3 חודשים, שזה דבר המרתיח והביזיוני יותר".


אופק צארום בחדר כושר בתקופת הסגר (צילום: ורד פיצ׳רסקי)

אופק צארום בחדר כושר בתקופת הסגר (צילום: ורד פיצ׳רסקי)


לטענת צארום, "צריך להוכיח ירידה בהכנסות, בספטמבר ואוקטובר, עכשיו שיטת הגבייה של חדרי כושר ושל הסטודיו שלי זה גביה של מינויים חצי שנתיים ושנתיים מראש, כלומר, התשלומים עדיין יורדים, החיובים מצד אחד ממשיכים לרדת ללקוחות ואני כאילו מרוויח את הכסף, אבל מצד שני, מבחינתי המנויים מוקפאים והם יקבלו את החודש חודשיים האלה אחר כך, ולכן נראה את הפגיעה בהכנסות בהמשך כי לא יהיו הכנסות למשך תקופה אבל נמשיך לתת שרות".

על הדרך בה צארום ועמיתיו המאמנים וחדרי הכושר מנסים בכל זאת להתפרנס הוא מספר, "אנחנו עושים אימוני זום, והשכרת ציוד, אבל זה לא באמת הולך, כי בסופו של דבר המינויים שלי הם אוהבים את המקום ומרגישים בבית, והמחיר שאני לוקח על זה, הם עושים לי טובה שהם נשארים, כי הם עוזרים לנו שלא נסגור סופית, אבל לאט לאט זה מתחיל לטפטף, אנשים מתחילים לבטל מינויים כי רואים שאין כיוון, אין אופק מתי זה יסתיים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דתי שפוי

    מה הבעייה ?!
    תהפוך את החדר כושר לבית הכנסת או ישיבה , יהיה לך היתר לפתוח המקום , גם אם יהיה סגר , לא תקבל דוחות או שהם יתבטלו עוד תקבל תקציבים בשפע מהממשלה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר