בנייני האומה (צילום: יח"צ)
בנייני האומה (צילום: יח"צ)

עיריית ירושלים מתנגדת לבונוסים בבנייני האומה: "החלטה תמוהה"

עיריית ירושלים מתנגדת להחלטת דירקטוריון בנייני האומה על חלוקת בונוסים ומגיבה: "מדובר בהחלטה שלא נתמכה בחוות דעת משפטית וללא קריטריונים לחלוקה"

פורסם בתאריך: 17.1.21 18:21

חברי דירקטוריון מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה אישרו ביום חמישי האחרון את ההצעה להעניק מענקים לבכירי החברה ולעובדיה, בהיקף של כ-1.7 מיליון שקלים.

כפי שפורסם בשבוע שעבר במהדורת החדשות המרכזית של "כאן 11", יו"ר הדירקטוריון עו"ד דוד שמרון המליץ לתת מענק של כמיליון שקלים למנכ"לית היוצאת מירה אלטמן, וכ-400,000 שקלים למשנה למנכ"ל אלכס אלתר. מדובר לפי הפרסום בכספי ציבור – שאר הכספים, כ-300,000 שקלים, יחולק בין 17 עובדי חברת מרכז הקונגרסים בנייני האומה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במענה לפניית "כל העיר" בשבוע שעבר, בבנייני האומה הסבירו בין השאר כי "מדובר בהסכם העברת שליטה של החברה בין הסוכנות היהודית שהחזיקה בכ-75 אחוזים לידי קק"ל, לפי שווי חברה של 900 מיליון שקלים. התגמול למנהלים ועובדי החברה, אשר אושר על ידי הסוכנות היהודית, מקובל בהעברות שליטה מסוג זה גם בחברות ממשלתיות ופרטיות. גובה התגמול ל-17 עובדי החברה לקח בחשבון את הוותק וגובה שכרם בחברה", הבהירו בבנייני האומה, "מה גם שהוא אינו גבוה ביחס לערך שהחברה הציפה, שהוא כ-900 מיליון שקלים".

בעיריית ירושלים לא התלהבו מההסברים בלשון המעטה. בהודעה שנמסרה מטעם העירייה נטען כי "עיריית ירושלים מתנגדת בכל תוקף להחלטת דירקטוריון בנייני האומה, להעניק בונוסים בהיקף של כ-1.7 מיליון שקלים לבכיריה ועובדיה. מדובר בהחלטה תמוהה, שלא נתמכה בחוות דעת משפטית וללא קריטריונים לחלוקה. בנוסף היא מתקבלת דווקא בתקופת משבר הקורונה, בה חלק לא מבוטל מתושבי העיר ניצב בפני אחד האתגרים הכלכליים הקשים ביותר וערב החלפת הדירקטוריון.

"החלוקה נעשתה ללא שקיפות מול העובדים, שגילו על המהלך רק דרך אמצעי התקשורת והביעו את התנגדותם הנחרצת לדבר. בהתאם לכך, החלטה זו מצטיירת כמנותקת לחלוטין מהמציאות וטוב היה לו לא הייתה מתקבלת כלל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אין מבקרים

    עיריית ירושלים נותנת ביד רחבה כסף למינהלים הקהילתיים בלי לבדוק לאן הוא הולך ומה עושים בו. שתבדוק קודם כל את עצמה!

  2. ליאון

    למי שיקבלו..מה הם עשן..מה שהם מקבלים על סתם..צריך להוריד לפחות 40 אחוז

  3. מחנה יהודה

    למי שיקבלו..מה הם עשן..מה שהם מקבלים על סתם..צריך להוריד לפחות 40 אחוז

  4. ניר

    בניני האומה. ,חברה של גזלנים! גנבו את מניות המייסדים מבלי לתת להם פצוי ולעצמם מחלקים הגנבים כסף!

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ניהול כושל של מתקן ענק עם פוטנציאל ענק. מקווה שיבוא יום ויפילו בו חיים. בונוסים לאפסים שהתפרנסו מכספי המרכז? לא פחות משיא החוצפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר