ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

סיוט בגן המשחקים בדרום ירושלים: בן 63 חשוד כי ביצע מעשה מגונה מול ילדה בת 5

משטרת ירושלים עצרה גבר בן 63, בחשד שביצע מעשים מגונים מול ילדה בת 5 בגן משחקים בשכונה בדרום ירושלים - מעצרו הוארך עד ליום ראשון

פורסם בתאריך: 27.1.21 12:07

סיוט של כל הורה: תושב ירושלים, בן 63, נעצר אמש על ידי המשטרה בחד שביצע השבוע מעשים מגונים מול ילדה בת 5, ששיחקה בגן שעשועים בשכונה בדרום ירושלים. מעצרו הוארך בחמישה ימים, לבקשת סגנגורו הוא ישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

במהלך הדיון להארכת מעצרו שהתקיים הבוקר, רביעי, בבית משפט השלום בירושלים, תיאר נציג המשטרה רס"ב שלומי בן דור את המעשים המיוחסים לחשוד: "ביום שני הוגשה תלונה בתחנת מוריה על ידי שתי אמהות לשתי ילדות, אשר מסרו כי כששהו סמוך לגן משחקים, החשוד הגיע לשם, הפריע להן, וכאשר ביקשו ממנו לעזוב את המקום הוא התרחק מעט מהמקום בו שיחקו הילדות. בשלב מסוים", ממשיך ומתאר נציג את המשטרה, "הוא הוציא את איבר מינו, והחל לאונן מול הקטינות, כאשר זרע מאיבר מינו יצא ופגע בשיערות ראשה של אחת מהילדות שהיתה בקרבת מקום".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בהמשך, לדברי נציג המשטרה רס"ב בן דור: "הדבר התגלה לאמא כאשר קילחה את הילדה בערב והריחה ריח שונה ומסריח, הילדה סיפרה לה מה שהתרחש על ידי החשוד".

יממה לאחר שהוגשה התלונה, הגיעה הילדה מלווה בצוות היחידה החוקרת לגן המשחקים, שם זיהתה הקטינה את החשוד שבא איתה ועם הקטינות הנוספות במגע, החשוד, לדברי נציג המשטרה, "הודה כי אונן במקום אך לדבריו לא ליד הילדות".

בתום הדיון הורה שופט בית משפט השלום בירושלים אלעזר ביאלין על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום ראשון, 30.1, וסיכם כי הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית במהלך ימי המעצר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חוסר כבוד לזולת וסכנה לציבור!

    העבריין צריך טיפול פסיכולוגי דחוף ולשלוח אותו למוסד סגור!

  2. עמית

    למה לא כתבתם גבר חילוני אונן מול ילדות קטנות????????????
    אם זה היה חרדי היה כתוב גבר חרדי אונן……….
    בושה תקשורת צבועה!!!!!!!!!!!!!

  3. מישהי

    אם הוא קירח ומרבה להסתובב בגילה זה מטריד סדרטי כבר שנים!!!!! לפני 15 שנה בערך הוא הטריד אותי, ומאז המשכתי לשמוע שיש תלונות עליו (אותו התיאור). חבל שלא עוצרים את האנשים האלה ונותנים להם מאסר עולם. ככה הם בטוח לא יחזרו להטריד ילדות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר