עופר ברקוביץ וגדעון סער (צילום: מתוך הטוייטר של גדעון שער)
עופר ברקוביץ וגדעון סער (צילום: מתוך הטוייטר של גדעון שער)

עוזב את עיריית ירושלים: עופר ברקוביץ הצטרף למפלגתו של גדעון סער

למעלה משנתיים לאחר שהפסיד בבחירות לראשות העיר: יו"ר האופוזיציה בעיריית ירושלים, מייסד ויו"ר "התעוררות", הצטרף היום למפלגתו החדשה של ח"כ גדעון סער - "תקווה חדשה"

פורסם בתאריך: 3.2.21 15:19

מייסד ויו"ר סיעת התעוררות עופר ברקוביץ הודיע היום, רביעי, על הצטרפותו לרשימת "תקווה חדשה" בראשותו של ח"כ גדעון סער. ברקוביץ שובץ במקום ה-13 ברשימה.

בהודעה שפרסם יו"ר המפלגה סער כתב בין השאר כי "ברוך הבא לתקווה חדשה, עופר ברקוביץ. עופר, יו"ר תנועת 'התעוררות' בירושלים, הוא דוגמא למנהיגות צעירה שלוקחת אחריות ונאבקת על העתיד".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כידוע, לפני כשנתיים ברקוביץ הפסיד בבחירות לראשות העיר, ומאז הוא משמש יו"ר האופוזיציה בעיריית ירושלים. בשנתיים האחרונות ברקוביץ חוזר על ידי ראשי רשימות שונות שרצו לכנסת, כמו "ימינה" בראשות ח"כ נפתלי בנט, "כחול לבן" בראשות ח"כ בני גנץ, ואף הוא נפגש עם חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס, יו"ר מפלגת "גשר".

ברקוביץ כעת יהיה חבר ברשימה שאליה הצטרף לא מזמן ח"כ זאב אלקין, שכזכור היה יריבו הפוליטי וגם הפסיד בבחירות לראשות עיריית ירושלים לפני כשנתיים.

ברקוביץ מסר כי "אני מתכוון לדאוג לכל אותם צעירים ועסקים קטנים שנפגעו כל כך קשה במשבר הקורונה, ולדאוג לפתרונות אמיתיים עבורם, כמו שעשינו בהתעוררות בירושלים, לחבר את עם ישראל, לאחדות ישראל, ולראות שאנחנו יוצרים חזון משותף לכל הקבוצות בחברה הישראלית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר