צפיפות קשה באוטובוסי, סמוך לכותל המערבי, חול המועד פסח 2021 (צילום: מ.כהן)
סמוך לכותל המערבי, הערב (צילום: מ.כהן)

לא רק ברכבת הקלה: הטירוף באוטובוסים באזור הכותל המערבי. צפו

חול המועד פסח 2021 בירושלים: בתיעוד שהגיע ל"כל העיר" נראים מאות נוסעים נדחקים באוטובוסים, שמגיעים לתחנות הסמוכות לכותל המערבי

פורסם בתאריך: 1.4.21 19:38

עומסים כבדים מאוד נרשמים היום, חמישי, חול המועד פסח 2021, בתחבורה הציבורית בירושלים – מתיעוד שהגיע לידי "כל העיר" נראים מאות נוסעים, שביקרו באזור הכותל המערבי והעיר העתיקה, ממתינים בתחנות האוטובוס הסמוכות. כשהאוטובוסים מגיעים לתחנות נרשמת צפיפות אדירה ודוחק בלתי נסבל. כפי שנראה – אין הקפדה על שמירת מרחק חברתי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אחד הנוסעים מספר הערב ל"כל העיר" כי "הצפיפות היא בלתי נסבלת בתוך האטובוס, בלי לדבר בכלל על הנחיות הקורונה שכלל לא מתקיימות. יכול להיות שהיתה התארגנות חלקית בכל הנוגע לפעילות התחבורה הציבורית, אולם לא מספקת בכלל בעיקר בחזור מהכותל המערבי. אין מיקומים עם שילוט לילדים ולנשים ולא יודעים היכן להמתין, לפעמים האוטבוס ממתין 40 מטרים רחוק מהתחנה – למעלה או למטה, מדובר במרחק הליכה קריטי בשעת עומס שכזאת".

בהמשך להחלטה ההיסטורית שהתקבלה במשרד התחבורה לפני כחודשיים לפיה חברת סופרבוס תפעל בירושלים ותחליף את אגד בחלק מהקווים, אומר הנוסע כי "לא פלא שישנה אכזבה גדולה מאוד מהשירות בירושלים, שאפילו אין לנוסעים כוח להתלונן. נקווה שהמפעיל החדש יהיה יותר נורמלי ושרותי".



נוסעת אחרת מוסיפה ומתארת כי "ההמתנה לאוטובוס מהכותל ממש מתסכלת. עומדות כמויות של אנשים עם עגלות וילדים, צריך להיות בר מזל כדי לעלות לאוטובוס. לא ידענו היכן האוטובוס יעצור, ואם רק נעמוד ונמתין בסבלנות כמו שהפקחים מבקשים – פשוט לא נעלה, וחבל שכך זה צריך להיות".

נוסע נוסף, כבן 70, מספר: "האוטובוס היה מלא ונאלצתי לעמוד כל הנסיעה, במשך חצי שעה, וכשהגענו לאזור הכותל הורידו אותנו למטה, ליד עיר דוד. נאלצתי ללכת ברגל, זו טרחה רבה לאדם בגילי. בחזור היו מלא אנשים שהמתינו, העומס היה מורגש, לא הצלחתי לשבת".

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר" – הרכבת הקלה בירושלים היתה נראית היום, חמישי, בדיוק כמו בימים שלפני משבר הקורונה – עמוסה בנוסעים, עד אפס מקום. נוסעים ונוסעות נדחקו בתוך הקרונות, הצפיפות היתה קשה, בלתי נסבלת, וחמורה עוד יותר בימים שבהם סכנת התפשטות נגיף הקורונה עדיין לא חלפה לגמרי, למרות היקף המתחסנים הגבוה והתחלואה הנמוכה. כמו כן, הפקקים הארוכים בכביש 1 נמשכו גם היום. גם הצירים בתוך העיר עמוסים מאוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. יהודי

    משמח שהעולם חוזר לפעילות
    ויפה שיש הרבה שנוסעים לכותל
    בקרוב התיירות חוץ גם תחזור.
    החמוצים שכל מהותם זה חמץ בחג, ראיתי שהספיקו להגיב לפניי,
    אולי הם האחראיים על מחדלי התחבורה, פשוט לא מביאים אוטובוסים,
    כששוטרים מצטלמים בבלפור וכותבים "בבית הנאשם" וכשהאנרכיסטים איבדו כל רסן,
    ברור שכת השנאה תנסה לחבל בכל דבר
    ואז לירוק על העם היהודי והמדינה
    ויטוסו לגרמניה להסית נגדינו משם

  2. אורטל

    ככה זה היה במשך שנים זה לא מפליא אותי זה מה שהיה במציאות ורק עכשיו נזכרתם בזה,איפה הייתם? רק הקורונה הוכיחה את המצוקה וזה בכלל לא ריבוי תושבים שבא על חשבון החילונית ששונאת חרדים כמו אנטישמית.גם חרדים משלמים מיסים כמוך כמו כל אזרחי המדינה ,הם תמיד מקופחים בקטעים כמו במקרה הזה

  3. מרים

    איפה שיש חרדים יש עומס וצפיפות, גם אני חרדית, אבל עם כל הכבוד תמיד בתחבורה שלהם יש עומס וצפיפות, הם מתרבים בקצב לא נורמלי יוצאים כל המשפחה עם כל הילדים לטיולים או להורים, מתנפלים על האוטובוס ומשתלטים עליו לפעמים בפראות ולא בדרך ארץ, ואין איפה לשבת, עולים עם מלא עגלות שאין איפה לזוז וגם כשהאוטובוס מפוצץ ניכנסים בכח עם העגלה, אישה יכולה לעמוד גם אם היא מטה ליפול או בהריון, איפה הרחמים? למה אתם מתנהגים בחיתיות?

  4. רבקה

    זה כבר שנים סיוט ליסוע לכותל, בעיקר בחגים וערבי חגים הם מתנפלים על האוטובוסים כמו חיות

  5. אזרחית דמוקרטית מזועזעת

    יש כאן ממש תגובות אנטישמיות.

    מזעזע.

    מזכיר לי מה שסבי וסבתי קראו בנעוריהם בטרם ברחו מגרמניה.

  6. יוסי

    אחרי זה תמשיכו להכות עובדים שבונים את המסילות של הרכבת הקלה.
    תאכלו את הדייסה שבישלתם לעצמכם.

  7. חווה

    והעיקר קיצרו את שעות העבודה של הרכבת הקלה כאילו אין יותר נוסעים . למה הרכבת הקלה עובדת עכשיו רק עד 22:00?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר