יום העצמאות בגן סאקר (צילום: תומר אפלבאום)
יום העצמאות בגן סאקר (צילום: תומר אפלבאום)

יום העצמאות בירושלים בעידן חיסוני הקורונה: אלפי משפחות מבקרות בפארקים, במוקד – גן סאקר

חג המנגל: יום העצמאות ה-73 למדינה בירושלים - אלפי משפחות מבלות באתרי הטבע ובפארקים; משטרת ירושלים וכוחות ההצלה בכוננות מוגברת

פורסם בתאריך: 15.4.21 07:49

ירושלים בעידן חיסוני הקורונה חוזרת לשגרה. אתמול, ערב יום העצמאות, גדשו את מרכז העיר ירושלים אלפי מבלים ומבלות.

והיום – אחרי שבשנה שעברה המשפחות הירושלמיות נותרו בבית ביום העצמאות בשל סכנתצ התפשטות הקורונה – השנה, בעקבות מבצע החיסונים הנרחב והיקף התחלואה הנמוך, משפחות רבות צפויות לפקוד את הפארקים ברחבי העיר, כשבמוקד – גן סאקר. יש לציין כי עדיין ישנן מגבלות התקהלות ויש לשמור על מרחק חברתי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ערב יום העצמאות במרכז העיר ירושלים 2021 (צילום: שלומי הלר)

ערב יום העצמאות במרכז העיר ירושלים 2021 (צילום: שלומי הלר)


במהלך יום העצמאות (15.4) יתקיימו מגוון אירועים ומופעי תרבות, ביניהם:

מוזיאון מגדל דוד יציג את תערוכת – "הבנאים, זו המנגינה שלנו", בין שעות 17:00-10:00, ולאחר מכן מופע "אלה הם בנאי" של גברי בנאי ובניו. הכניסה ללא תשלום.

תיאטרון פסיק יציג את הצגת "במשקפיים של בגין", על חייו ופועלו של מנחם בגין. ההצגה תעלה בשעות 10:00, 12:00, הכניסה ללא תשלום.

תיאטרון הקרון בגן הפעמון – בין השעות 16:00-10:00 יתקיים הפנינג חגיגי הכולל הצגות, מופעי חוצות, דמויות שטח ועוד, הכניסה ללא תשלום.

משטרת ירושלים ערוכה בכוחות מתוגברים. "הערכות המשטרה תתמקד בפארקים, בגנים ובאתרי הטבע ותוגבר נוכחות של ניידות בסמוך אליהם לשמירה על ביטחונם של החוגגים, שמירת הסדר הציבורי והסדרת התנועה", נמסר מהמשטרה. "בנוסף, ייפרסו שוטרים ומתנדבים באירועים השונים כולל במשכן הנשיא, בנייני האומה ותיאטרון ירושלים".

גם ביום זה תהיה פריסה רחבה של ניידות תנועה בצירים, שוטרי התנועה יפעלו להכוונת התנועה ופיקוח עליה, במטרה לצמצם את העומס בכבישים ותאונות הדרכים, ויינתן דגש לצירי גישה לפארקים ולצירים ראשיים.

במשטרה מדגישים כי "מומלץ לציבור הנהגים להשתמש באפליקציית WAZE שתעודכן בהסדרי התנועה. חל איסור מוחלט על הטסת רחפנים או כל כלי טיס בעיר ירושלים. משטרה פונה לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהוראות, להישמע להוראות השוטרים, לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים ולפנות למשטרה במקרה הצורך, כל זאת על מנת ליהנות מחוויה בטוחה ושלווה. זכרו – בחירום חייגו 100, למידע חייגו 110".


מטס חיל האוויר ביום העצמאות (צילום: רמי שלוש)

מטס חיל האוויר ביום העצמאות (צילום: רמי שלוש)


גם במד"א נערכים בכוננות מוגברת: "ביום העצמאות תימשך הכוננות הנרחבת במטרה להעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי למבלים בפארקים, בגנים הלאומיים ובאתרי הטבע והנופש השונים. מסוקי מד"א בצפון הארץ ובדרומה יעמדו אף הם בכוננות, במטרה להעניק פינוי מוסק במקרה הצורך. כמו כן, כוחות מד"א ערוכים בתחנות מד"א בערי החוף עם רכבי 4X4 המותאמים לחופי הים, ועם כלי רכב נוספים בהם סירת הים-בולנס שפועלת בכנרת ע"י חובשי מד"א, וכוללת מכשירי החייאה, ציוד חבישה ועוד".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר