חשוד התחפש לאישה (צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים)
(צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים)

התפרעויות ומעצרים במאה שערים: חשוד התחפש לאישה כדי לחמוק מהשוטרים

משטרת ירושלים פועלת בשעות האחרונות במאה שערים ועוצרת חשודים באירועי אלימות וגרימת נזק לתשתיות בעיר: קבוצה של חרדים קיצוניים השליכה אבנים וברזלים על השוטרים וכלאה חלק מהם בבית בשכונה, אחד החשודים ניסה להסתיר את עצמו כשהוא מחופש לאישה

פורסם בתאריך: 20.4.21 13:54

התפרעויות פרצו במאה שערים על רקע סדרת מעצרים של משטרת ירושלים בשכונה – כוח משטרה הגיעה הלילה והבוקר כדי לעצור חשודים שגרמו נזק לתשתיות בעיר בשבועות האחרונים בירושלים ותקפו עוברי אורח.

אחד החשודים ניסה להסתתר מהשוטרים, בעוד שהוא מחופש לאישה. "כוחות משטרה רבים ממשיכים בפעילות איתור ומעצרם של חשודים באירועי אלימות, גרימת נזק וסיכון ביטחון ושלום הציבור שאירעו בחודשים האחרונים בירושלים", נמסר ממשטרת ירושלים. "במהלך הפעילות בשעות האחרונות הצליחו בלשי המשטרה לאתר את אחד מהחשודים על אף שזה ניסה להסתיר עצמו תחת כסות בגדי אישה. החשוד נעצר והועבר לחקירה ביחידה המרכזית ירושלים. במהלך פעילות זאת בשעה האחרונה וכפי שארע הלילה, עם כניסת כוחות המשטרה לשכונה החלו עשרות מפרים את הסדר ומנסים להפריע לפעילות אנשי החוק תוך קריאות ויידוי חפצים לעברם".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



מוקדם יותר כוחות משטרה, שהגיעו לבצע מעצרם של חשודים בשכונת מאה שערים בירושלים, נתקלו בהתנגדות אלימה לרבות כליאתם של מספר שוטרים. מספר שוטרים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. בוצע שימוש באמצעים על ידי כוחות המשטרה לצורך חילוץ הכוחות, פיזורם של המתפרעים והשבת הסדר. "כוחות משטרה גלויים וסמויים נכנסו הלילה אל שכונת מאה שערים לצורך ביצוע מעצרם של מספר חשודים במסגרת חקירה המתנהלת במשטרה ושכנגד אותם חשודים ניתן צו בימ"ש לביצוע מעצרם", מציינים במשטרת ירושלים. "מיד עם כניסת הכוחות החלה התנגדות והפרת סדר אלימה בה נטלו חלק עשרות רבות מתושבי המקום תוך שהחל יידוי אבנים, ברזלים, זכוכיות, עציצים ועוד, התפרעות שהביאה וגרמה לפציעתם של שלושה שוטרים שנזקקו לטיפול רפואי".


השוטר הפצוע (צילום: דוברות המשטרה)

השוטר הפצוע (צילום: דוברות המשטרה)


בנוסף, באחד המקומות בו פעלו השוטרים לאיתור חשוד, נעלו המתפרעים את כוח המשטרה באמצעות שרשראות את הכניסה והיציאה מהבניין. בעקבות הפרת סדר זאת נאלצו הכוחות להשתמש באמצעים לפיזור המתפרעים ולצורך חילוץ כוחות המשטרה שפעלו במקום. כוחות משטרה רבים ונוספים שהוזעקו לסייע בחילוץ הכוחות, פיזור המתפרעים והשבת הסדר נתקלו אף הם בהתנגדות תוך שנגרמו נזקים לניידות משטרה.

במשטרה מדגישים: "מדובר במקרה חמור בו הותקפו שוטרים שביצעו משימתם לאיתור חשודים בעבירות פליליות הפוגעות באופן ממשי בביטחון ושלום הציבור, ושלעניין מעצרם ניתנו צווים בבית משפט. אנו נמשיך לפעול בנחישות לאכיפת החוק, איתור ומעצרם של חשודים במטרה למצות עמם את הדין, ונפעל ביד קשה כנגד כל גילוי אלימות והפרת סדר אלימה שמופנית בין היתר כלפי אנשי חוק העושים משימתם לילות כימים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. זאת העיר אמיתית

    לא העיר שהעירייה וראש העיר מנסים להציג
    עיר מלאה באלימות,שנאה,מוזנחת,שתושבים שהם לא חרדים או שתיים נמלטים ממנה בכל שנה
    עיר דועכת,שחבל על המליארדים שמעבירים אליה בכל שנה מתקציבי המדינה
    ככה זה עם ראש העיר והקואליציה שמסביבו שמתאימים כמו כפפה ליד לעיר הזו המוזנחת הזו ושיקברו אותה עד הסוף

  2. יהודי אורגינל

    טוב זה ידוע שרוב הזבלות של מאה שערים פושעים רמאים גנבים אנסים ועוד…ינסו להכשיל כל שוטר/פקח או כל איש חוק אחר…חיים במערב הפרוע, לפי דעתי הכי טוב לשלוח אותם לסוריה, עלק שומרי מצוות, השקרנים הכי גדולים שם, מיץ של הזבל זו המילה שמסכמת אותם

  3. קשישה

    יד קשה של המשטרה זה צחוק..לא עושים כלום,כדי לעצור את ההפקרות של הפרזיטים החרדים.ואם כבר תופסים אחד או שניים,אז בעזרתם שם ליצמן ודרעי (השותפים הטבעים של ביבי ) משחררים אותם..הפרקות חוגגת והכל מסריח מהראש

  4. כנראה חרדי מזויף אם עבר על ''לא ילבש שמלת אשה''.

    שוטרים יקרים, בבקשה לא לוותר להם, המתפרעים לא מפחדים לעבור שום גבול אז אל תבחלו בשום אמצעי – כל מתפרע לעצור ולהשהות במעצר!!!

  5. דישראלי

    פוליטיקה

    גם השמאל הכניס החרידים בכמה קואליציות בעבר. כולם אשמים

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להכנס בפרזיטים האנרכיסטים האלו בכל הכוח!
    המשטרה הגיע ב4 בבוקר והטינופות צרחו על השוטרים , נאצים, כרגיל!

  7. חרדי עם שכל

    וכמה צעירים חילונים רצחו אנסו שדדו גנבו בבקשה תיזכרו שבשורה התחתונה מהציבור אותו אתם מתעבים יוצאים הרבה פחות אנסים ורוצחים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר