העבודות בצומת פת, הבוקר (צילום: פרטי)
עבודות שבוצעו בצומת פת בעבר (צילום: פרטי)

עסקת המיליונים בצומת פת: במקום תחנת הדלק – מגדלי מגורים

חברת אזורים ודלק נכסים חתמו על הסכם בשווי 92.5 מיליון שקלים לרכישת הקרקע בצומת פת, שבה פועלת כיום תחנת הדלק - במקום ייבנו 250 דירות ושטח מסחרי

פורסם בתאריך: 22.4.21 14:12

חברת אזורים ודלק נכסים הודיעו כי חתמו על הסכם בשווי 92.5 מיליון שקלים לרכישת קרקע בצומת פת, מול עמק הצבאים בירושלים. בשטח זה מפעילה חברת דלק ישראל תחנת דלק, ויש בו שטחי מסחר נוספים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


צומת פת מהווה את אחד הצמתים המרכזיים בירושלים ובימים אלה מתקיימות בו העבודות להקמת תוואי הרכבת הקלה. בכוונת אזורים ודלק נכסים לפעול על מנת לשנות את הייעוד של המקרקעין, כך שיתאפשר לבנות עליהם בניין מגורים הכולל בין 220 ל-250 יחידות דיור וכן שטחי מסחר.

אזור צומת עומד לשנות את פניו בשנים הקרובות. לצד הרכבת הקלה שתעבור בציר, באזור ייבנו מגדלי מגורים, שישקיפו על עמק הצבאים. כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני שנה וחודשיים, הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה אישרה תוכנית אחרת להקמת מתחם המשלב מגורים, שטחי מסחר ושטחי ציבור, בפינת הרחובות צומת פתף במקום ששימש כחניון לא מוסדר. פרויקט זה יכלול הקמת 296 יחידות דיור שיתפרסו בשני מגדלים בגובה 30 קומות ובשני מבנים בגובה 9 קומות, 3,500 מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה ו-3,700 עבור שטחי ציבור.

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ירושלים בראשות עו"ד עמיר שקד החליטה כי מתוך כלל יחידות הדיור, כ-60 דירות יוקצו עבור דירות קטנות. בנוסף, התוכנית מציעה מבנה לצורכי ציבור בגובה 7 קומות.

רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על ההסכם עם דלק נכסים. זוהי העסקה הראשונה שנחתמה בין שתי החברות ומהווה אבן דרך משמעותית בהמשך שיתוף פעולה אסטרטגי עתידי וארוך טווח. כמו כן אנו מאמינים כי בטווח הרחוק האזור של צומת פת בירושלים הוא בעל פוטנציאל אדיר להציף ערך ובשורה לתהליך ההתחדשות של שכונת הקטמונים – התחדשות שתביא עמה אוכלוסייה חזקה ותתרום להתפתחות השכונה והאזור כולו".


מעמד החתימה על רכישת הקרקע בצומת פת (צילום: יח"צ)

מעמד החתימה על רכישת הקרקע בצומת פת (צילום: יח"צ)


אבי לוי, יו"ר להב אל.אר: "אנו שמחים על העסקה הראשונה במסגרת שיתוף הפעולה בינינו לבין אזורים. עסקה זו משקפת את האסטרטגיה המשותפת של שלוש החברות – שילוב מנצח של דלק נכסים, המזהה הזדמנויות פיתוח במחירים אטרקטיביים, אזורים, מותג מוביל בתחומי המגורים עם ידע בתחום התכנון, השיווק ומיתוג הפרויקטים ודלק ישראל שתהנה מהפעלת התחנה עד הקמת הפרויקט. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה בין החברות יוביל להזדמנויות נוספות ויהווה חלק מתהליך ההשבחה של דלק ולהב אל.אר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. נעמה

    כבר ככה העיר פקוקה מרוב חפירות בנייה ומשאיות בטון.מי בכלל יכול לקנות את כל הדירות האלו.
    אין לי בעיה ההתחדשות עירונית ודהירה קדימה,אבל הבנייה המסיבית מוגזמת.אני תוהה אם לא מרגיז בכך את אלוהי רעידות האדמה!

  2. מח

    בטח יפעילו לחצים על כל העולם יבנו בניינים יחסמו לאנשים שם את הנוף והשמש שיש להם העיקר לעשות כסף .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר