כתובות גרפיטי בשכונת ארמון הנציב (צילום: פרטי)
כתובות גרפיטי בשכונת ארמון הנציב (צילום: פרטי)

ארמון הנציב: כתובות נגד מדינת ישראל רוססו בשכונה

המתיחות הביטחונית בירושלים עדיין ברף גבוה: כתובות נגד המדינה רוססו בשכונת ארמון הנציב, המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 25.5.21 16:57

תושבים בשכונת ארמון הנציב נתקלו היום (שלישי) בכתובות גרפיטי בגנות מדינת ישראל. בין השאר רוססו כתובות של דגלי פלסטין ברחוב המחתרות, שנמצא בסמיכות לשכונת ג'בל מוכאבר. ל"כל העיר נודע כי במשטרת ירושלים פתחו בחקירה.

רפי טמיר, יו"ר מינהל קהילתי ארמון הנציב-תלפיות מזרח אומר בשיחה עם "כל העיר" כי "כנראה הגיעו אתמול בלילה וריססו את הכתובות. האירוע נבדק כעת על ידי המשטרה והעירייה. במעבר הזה בדרך כלל יורדים מכפר ג'בל מוכאבר לכיוון מגרשי המשחקים, בטח מישהו כתב והמשיך הלאה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"בעקבות הסיור שהתקיים בשבוע שעבר עם ראש העיר, הסיורים בשכונה של הפיקוח העירוני תוגברו והחלו להיערך להתקין מצלמות אבטחה נוספות. אנחנו רוצים לחיות בשלום, ויש שיתוף פעולה בין המינהל שלנו לבין המינהל בצור באהר, ומקווים שהכל יחזור לקדמותו".


כתובות גרפיטי בשכונת ארמון הנציב (צילום: פרטי)

כתובות גרפיטי בשכונת ארמון הנציב (צילום: פרטי)


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", על רקע המהומות בשכונות קו התפר, במסגרת סיור שערך ראש העיר משה ליאון בשכונות אבו תור וארמון הנציב, הוחלט כי אגף האכיפה העירוני יגביר את הסיורים בתוך שכונות התפר. הסיורים יהיו גם רכובים וגם רגליים; בכל שכונות התפר תתווסף תאורה בצירים ורחובות חשוכים; ויתווספו מצלמות בתוך הרחובות שיחוברו ישירות לחמ"ל העירוני והמשטרתי.


כתובות גרפיטי בשכונת ארמון הנציב (צילום: פרטי)

כתובות גרפיטי בשכונת ארמון הנציב (צילום: פרטי)


מעיריית ירושלים נמסר: "עיריית ירושלים פועלת למחיקת כתובות גרפיטי באופן שוטף. העירייה הסירה בשנים האחרונות מאות רבות של כתובת גרפיטי, זאת לאור פניות תושבים ועירנותם, המסייעים לעובדי העירייה בניקיון העיר. כתובות הגרפיטי ברחוב המחתרות בשכונת ארמון הנציב מוסרות ברגעים אלה על ידי עובדי העירייה. ראש העיר ירושלים יקפיד על מניעת תופעת הגרפיטי באופן עקבי ומוחלט, לצד אכיפה עקבית, ובכלל זה כל סוג אלימות שהיא, ולצורך כך אף הותקנו מצלמות נוספות בעיר והופעל מערך תצפיתנים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מלכה

    בשכונות קו התפר, במסגרת סיור שערך ראש העיר משה ליאון בשכונות אבו תור וארמון הנציב, הוחלט כי אגף האכיפה העירוני יגביר את הסיורים בתוך שכונות התפר. הסיורים יהיו גם רכובים וגם רגליים; בכל שכונות התפר תתווסף תאורה בצירים ורחובות חשוכים; ויתווספו מצלמות בתוך הרחובות שיחוברו ישירות לחמ"ל העירוני והמשטרתי.
    האם תעשו זאת גם בפסגת זאב עם כל היריות הכרוזים והאיומים?
    אני רוצה תשובה

  2. מאוכזב

    גם בטיילת ארמון הנציב ערבים שרפו למטה את הטבע היפה ומיתחת למטה האו"ם,המרושת מצלמות כפויי טובה. יש מצלמות שם ומישטרת עוז מטייחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר