סגן ראש העיר יוסי דייטש (צילום: נפתלי זאב)
סגן ראש העיר יוסי דייטש (צילום: נפתלי זאב)

לאחר 15 שנים במועצת עיריית ירושלים: סגן ראש העיר יוסי דייטש התפטר במסגרת הסכם רוטציה

דייטש הגיש אמש מכתב התפטרות לאחר 15 שנות שירות במועצת עיריית ירושלים, במהלכן אף התמודד לראשות העיר. הוא מפנה את מקומו, במסגרת הסכם רוטציה בתוך סיעת אגודת ישראל, לטובת חבר המועצה יעקב הלפרין

פורסם בתאריך: 26.5.21 11:45

לאחר 15 שנים במועצת עיריית ירושלים – סגן ראש העיר יוסי דייטש, יו"ר סיעת אגודת ישראל, התפטר אמש מתפקידו במסגרת הסכם רוטציה פנימי במפלגתו. במקומו ייכנס חבר המועצה יעקב הלפרין. דייטש הגיש אתמול (שלישי) בערב את מכתב ההתפטרות שלו לראש העיר משה ליאון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


דייטש, 52, מתגורר בשכונת גאולה, נשוי לשושנה ואב לשישה ילדים. הוא החל את פעילותו במועצת העיר ירושלים בשנת 2005 כחבר הנהלת העיר, תפקיד בו החזיק ברצף עד היום. לצד היותו חבר מועצה, שימש דייטש במהלך השנים כחבר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה, החזיק בתיק שיפור פני העיר והתברואה, יזם את פרויקט חידוש התשתיות בשכונות החרדיות, החזיק בתיק התכנון והבנייה, יזם את פרויקט הקיץ 'עולים לירושלים' ומשמש מאז 2010 כסגן ראש העיר.

דייטש, כזכור, אף התמודד לראשות העיר ירושלים בבחירות האחרונות שהתקיימו ב-2018, והפסיד בסיבוב הראשון. בראיון ל"כל העיר" לפני כחצי שנה הכריז דייטש כי הוא לא מתכוון להתמודד שוב לראשות העיר בבחירות 2023.


חבר המועצה יעקב הלפרין (צילום: תומר אפלבאום)

חבר המועצה יעקב הלפרין (צילום: תומר אפלבאום)


הלפרין שימש כחבר מועצה בתקופת כהונתו של ראש העיר ניר ברקת (2018-2008). הלפרין ידוע בדעותיו הקיצוניות באופן יחסי – בין השאר לפני כארבע שנים הוא התייחס לנושא מכירת החמץ בירושלים במהלך ימי חג הפסח לטובת הציבור החילוני בעיר. בשיחה עם "כל העיר" הוא אמר בין השאר: "במזרח העיר אני לא רוצה לראות חמץ, מפני שישנה הוראה של 'בל יראה ובל ימצא'. כלומר, אני לא רוצה לראות חמץ במזרח העיר כשאני הולך לכותל". כמו כן, ב-2012 התבטא הלפרין נגד חברי הקהילה הגאה בירושלים ועורר סערה גדולה כאשר במהלך אישור תקציב ל"בית הפתוח" הוא הקריא פסוקים האוסרים על משכב זכר.

ראש העיר משה ליאון מוסר היום כי "אני נפרד בצער גדול מידידי הטוב יוסי. הוא יחסר לי גם בפן האישי וגם בפן הציבורי. לניסיון, המקצועיות והמסירות שיוסי הביא לעבודה – לא יהיה תחליף. הוא היה נציג ציבור נאמן, שייצג את שולחיו בכבוד, בנועם ובעיקר באנושיות שכל כך חסרה לנו בעשייה הציבורית. אני בטוח שעוד נכונו לו גדולות ונצורות לא רק בזירה המקומית. בשם הנהלת העיר ובשם תושבי העיר אני מודה לו על פעילותו ב-15 שנה האחרונות ומקווה לראות אותו בצמתים נוספים של עשייה למען תושבי ירושלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חילוני שפוי

    כל הכבוד להלפרין! הדת היהודית והמוסר האנושי אוסרים על משכב זכר ו'לא ילבש גבר שמלת אשה'. לכו לתאיילנד ותעשו שם 'מצעד' עם כל הבהמות. תועבה! אסור לאשר לכם שקל במועצה

  2. דני פינצי

    חבל על יוסי דוייטש אחד יחיד ומיוחד איש של כל התושבים חרדים כחילונים הוא יחסר מאוד במרחב הצבורי .
    אדם משכמו ומעלה ואני אומר את זה כאדם חילוני אשר מכיר ומזכיר אותו

  3. משה

    יוסי דייטש נתן לירושלמים ולכל עם ישראל יחס טוב רק חמור מפטר אותו

  4. אנונימי

    באמת חבל שיוסי דויטש התפטר הוא ממש בן אדם עם לב זהב חם שנותן את כוחו המלאה לירושלים והוא ממש יחסר מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר