(צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ירושלים)
(צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ירושלים)

פעילות סוף השבוע של משטרת התנועה: 193 דו"חות ו-12 נהגים שהורדו מהכביש

במהלך פעילויות האכיפה העירוניות נפתחו 15 תיקים לנהגים שיכורים, נפסלו 12 רישיונות נהיגה ונרשמו 193 דו"חות תנועה, מתוכם 30 דו"חות בגין עבירות היסח-דעת ו-17 בגלל חריגה מהמהירות המותרת

פורסם בתאריך: 14.6.21 07:43

בסוף השבוע האחרון בוצעו פעילויות אכיפה נרחבות של משטרת התנועה בכבישי ירושלים, אשר הביאו בין היתר לתפיסתם והרחקתם מהכביש של 15 נהגים שנהגו בגילופין או תחת השפעת סמים, בנוסף לכמעט 200 דו"חות אשר נרשמו לנהגים בגין עבירות תנועה שונות.

שוטרי אגף התנועה של מחוז ירושלים ביצעו במהלך ימי סוף השבוע פעילות אכיפה שגרתית כנגד נהגים המבצעים עבירות תעבורה חמורות, כאלו המוגדרות כמהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך. מלבד הפעילות השגרתית, התנהל במקביל מבצע כלל-עירוני ממוקד נגד נהגים שיכורים, במסגרתו נפתחו בסך הכל 15 תיקי שכרות, בוצעו 12 פסילות של רישיונות נהיגה ו-8 כלי רכב הושבתו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בסך הכל, במהלך פעילותם של שוטרי התנועה בסוף השבוע, נרשמו 193 דו"חות תנועה, מתוכם 19 דו"חות בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 19 דו"חות בגין אי ציות לרמזור, 30 דו"חות בגין עבירות היסח-דעת, 17 עבירות של חריגה מהמהירות המותרת ו-6 דו"חות בגין חציית קו הפרדה רצוף או שטח הפרדה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "פעילות אכיפת תנועה בכל הקשור לעבירות תנועה המסכנות חיים ואלו המשפיעות על חומרת התאונה, תימשך כל העת מתוך מטרה להגביר את ביטחון משתמשי הדרך ולמנוע את התמונה החמורה הבאה העלולה לגבות חיי אדם. פעילות האכיפה מוגברת לקראת חופשת הקיץ כנגד נהגים המסכנים את חייהם וחיי משתמשי הדרך, במטרה לשמור על שלומם ולהיערך לחופשת הקיץ".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר