ראש העיר משה ליאון ופרופ' רוטשטיין בטקס חנוכת קו הגז הטבעי הראשון בירושלים,צילום: יוסי זמיר
ראש העיר משה ליאון ופרופ' רוטשטיין בטקס חנוכת קו הגז הטבעי הראשון בירושלים,צילום: יוסי זמיר

פרופסור זאב רוטשטיין: "השאיפה להתייעלות אנרגטית וחיסכון בעלויות היא חלק מהחזון של הדסה"

בית החולים הדסה הפך להיות המוסד הציבורי הרשמי בירושלים שמופעל על ידי גז טבעי

פורסם בתאריך: 16.6.21 07:55

אחרי למעלה משנה של עבודה ופריסת תשתיות, בית החולים הדסה עין כרם החל לפעול על ידי גז טבעי כחלק משינוי שעובר המוסד בשנים האחרונות, ובכך הוא למעשה הפך להיות המוסד הציבורי הרשמי שמופעל לראשונה על ידי גז טבעי בירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בטקס שנערך אתמול (שלישי) חנך ראש העירייה משה ליאון, את אתר החיבור לגז טבעי בבית החולים, בליווי מנכ"ל בית החולים פרופ' זאב רוטשטיין וצוות ההנהלה, גלעד שי, מנכ"ל רתם גז טבעי מקבוצת רימון, וצוות אגף הבינוי שאחראי על הקמת האתר כולו,מנהלי חברות הגז הטבעי וצוות אגף הבינוי שאחראי על הקמת האתר כולו.

בטקס, אמר מנכ"ל בית החולים הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין כי:"החיבור של המרכז הרפואי הגדול ביותר בעיר לגז טבעי נראה לנו הדבר הנכון מהרגע הראשון, כאשר השאיפה להתייעלות אנרגטית וחיסכון בעלויות היא חלק מהחזון של הדסה להפוך למוסד ירוק למען הסביבה. המטופלים שלנו והסובבים אותנו יזכו לנשום אויר נקי יותר והחיסכון הכלכלי יאפשר לבית החולים הרחבה של שירותים אותם יוכל להעניק למטופלים הרבים המגיעים בשעריו.

בהמשך, ולא בעוד המון זמן, בית החולים הדסה יהיה בית החולים הראשון בארץ אשר יפעיל תחנת כח לייצור חשמל בצריכה פנימית באמצעות גז טבעי.

ראש העיר משה ליאון, פרופ' רוטשטיין ומנכל "רתם גז טבעי", גלעד שי. צילום: יוסי זמיר

ראש העיר משה ליאון, פרופ' רוטשטיין ומנכל "רתם גז טבעי", גלעד שי. צילום: יוסי זמיר

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר כי "זהו אירוע היסטורי בירושלים, בית החולים הדסה הוא בית החולים הראשון שמחובר לגז טבעי כפי שהוא פורץ דרך בתחומים אחרים. החיבור של בית החולים הדסה לרשת הגז הטבעי היא מבורכת. העתיד שייך לאנרגיה הירוקה ולשם כולנו הולכים כעיר, אני מאחל לכם הרבה הצלחה ותקווה לבריאות איתנה".

גלעד שי, מנכ"ל רתם גז טבעי מקבוצת רימון, נשא דברים בטקס ואמר כי: "רתם גז טבעי, המקימה את רשת חלוקת הגז הטבעי באזור ירושלים ובית שמש, מברכת ושמחה על התחברותו של בית החולים הדסה לרשת החלוקה שלנו. זהו צעד ראשון וחשוב בדרך לחיבור צרכנים נוספים באזור ירושלים, המביא את בשורת הגז הטבעי לעיר הבירה לטובת הפחתת זיהום האוויר לתושבים באזור ולמען חיסכון כלכלי משמעותי למפעלים ולעסקים בעיר".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמי

    לא מעניין אותנו גז או חשמל
    צריכים עוד רופאים ואחיות !!!!!

  2. שכנה של הדסה

    מעניין מאוד גז וחשמל, אבל אם הדסה כל כך חדשנית ומחוברת לגז טבעי, איך מסבירים את פליטות העשן השחור שעדיין יוצא מארובות בית החולים הרבה מעבר לתקנים המותרים???

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר