צדוק יהודה - טבעות נישואין בירושלים (צילום: אורי ברקת)
צדוק יהודה - טבעות נישואין בירושלים (צילום: אורי ברקת)

צדוק יהודה – טבעות נישואין בירושלים שילוו אתכם לאורך כל החיים 

מחפשים טבעות נישואין בירושלים? הכירו את צדוק יהודה מעצב תכשיטי יהלומים וטבעות נישואין ואירוסין, שמכין טבעות מזהב טהור ונקי, במראה טבעי ואותנטי ובעבודת יד עם תשומת לב לפרטים. טבעות עם נוכחות פשוטה המאופיינות במראה ראשוני, גולמי-בראשיתי קדום. טבעות לחיים

פורסם בתאריך: 22.6.21 15:13

החלטתם להתחתן? מזל טוב! עכשיו הגיע הרגע לבחור טבעות נישואין בירושלים, ורגע לפני הבחירה כדאי לכם להכיר את צדוק יהודה מעצב תכשיטי יהלומים וטבעות נישואין ואירוסין שכבר אחרי מפגש קצר תבינו את הקסם המיוחד של צדוק ושל הטבעות הייחודיות שילוו אתכם לאורך החיים ויהוו עבורכם הרבה יותר מחומר.

"אין צורך לתאר את צדוק בהרבה מילים. מפגש קצר איתו, ופשוט תדעו איזו טבעת נישואין מתאימה לכם. צדוק מקצועי מאוד בעבודתו, וביכולתו להתאים טבעות לאישיותם של הכלה והחתן. המקצועיות, האדיבות, הסבלנות והנועם של המפגשים איתו, פשוט יוצרים את חווית בחירת הטבעת לנעימה מאוד. התוצרים שלו מדהימים. אנחנו מאוד נהנו". זאת רק אחת מהמלצות רבות של לקוחות מרוצים שביקרו ורכשו טבעות נישואין בסטודיו הקסום והייחודי של יהודה צדוק, שעד כה עזר לאלפי זוגות מתחתנים בתל אביב והמרכז וגם בסטודיו ייחודי וקסום בירושלים (להמלצות נוספות לחצו כאן >>>)

טבעת רוח ואש - צדוק יהודה, טבעות נישואין בירושלים (צילום: צדוק יהודה)

טבעת רוח ואש – צדוק יהודה, טבעות נישואין בירושלים (צילום: צדוק יהודה)

כשרוח וחומר נפגשים: למצוא את החיבור והמשמעות לטבעת האישית של כל אחד ואחת 

אם אתם רוצים טבעות אישיות שיתאימו לאופי הייחודי שלכם, אם אתם מחפשים להתחבר לטבעת, ליוצר, לחוויית היצירה, ואתם לא מתפשרים על בינוניות וסטנדרט וכבר ראיתם הרבה והכל חוזר על עצמו, צדוק יהודה יכוון אתכם לבחירה טבעית ופשוטה המתאימה לכם. כל טבעת נוצרת בצורה ייחודית מזהב טהור, עם אופי משלה המחכה לאדם הנכון שיענוד אותה.

מה הייחודיות בטבעות הנישואין שלך?

"להבדיל מטבעות סטנדרטיות תעשייתיות, אני מכין טבעות מזהב טהור ונקי. בפשטות אני מעצב טבעות נישואין עם מראה טבעי ואותנטי לחיים. הטבעות נעשות בעבודת יד עם מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים. אני יוצר עיצובים גרפיים בקו נקי ובעיקר טקסטורות הנובעות מהחומר עצמו עם מט טבעי ורגוע, שם דגש על פרופורציות של רוחב לעומת עובי, קעור לעומת קמור, זרימת הטבעת על היד והנוחות ביומיום. כך נוצרות טבעות עם נוכחות פשוטה המאופיינות במראה ראשוני, גולמי-בראשיתי קדום. טבעות לחיים."

טבעת ברכה - צדוק יהודה, טבעות נישואין בירושלים (צילום: צדוק יהודה)

טבעת ברכה – צדוק יהודה, טבעות נישואין בירושלים (צילום: צדוק יהודה)

איך בוחרים טבעת נישואין?

צריך להבין מה מתאים לכף היד-טבעת דקה, בינונית או רחבה. האם מרגיש/ה בנוח עם טבעת שטוחה, קעורה או אחרת. האם מתחבר/ת למראה נקי-גרפי או טקסטורה עדינה או אולי מראה גולמי פראי. כשיש כיוון, אפשר לראות בנינוחות לאיזו טבעת אני מתחבר, מה אני מרגיש טבעי ואותנטי מבלי לנסות להיות מיוחד. "בכל תהליך בחירת הטבעת אני נוכח ועוזר לאדם שמולי להתבהר ברצון שלה/ו. ברוך ה', התברכתי באינטואיציה להקשיב ולעזור לאדם להתכוונן לטבעת הנכונה לה/ו."

ממקום של הקשבה ותשומת לב לשמוע את הרצונות שלכם 

להבדיל מחנויות המנסות לרוב לדחוף אנשים למשהו מיוחד עם גימיק בחריטה או בצורה, טרנדים המתחלפים כל שנה, אני בא ממקום של הקשבה ותשומת לב לשמוע את הרצון האמיתי של האדם שיושב מולי. אני מכוון את הלקוחות לעשות בחירה ממקום טבעי ופשוט. לא תמיד הפנטזיות שלנו מתחברות למציאות, לפעמים קורה שחשבנו על טבעת מסוימת ובמציאות היא לא נוחה או לא מתאימה לכף היד. לכן, חשוב להקשיב לקול הפנימי שלנו, ולהסתכל על המציאות הפרקטית.

צדוק יהודה, טבעות נישואין בירושלים (צילום: צדוק יהודה)

צדוק יהודה, טבעות נישואין בירושלים (צילום: צדוק יהודה)

לקוחות ממליצים: "לפני עשרים שנה רכשנו טבעות נישואין יפיפיות ומיוחדות אצל צדוק. איכות הטבעת היום היא בדיוק כמו ביום שרכשנו. בחודש שעבר חזרנו לצדוק והוא הכין עבורי טבעת יהלום עדינה ומיוחדת בדיוק כמו כל העבודות הקסומות שלו. צדוק הוא אומן שכייף לענוד את הטבעות שלו יש בהן קסם". ענת

אילו סוגי טבעות ניתן למצוא אצלך?

"המבחר הוא רב- טבעות בצבעים שונים, בקרט משתנה עד לזהב טהור, בפרופורציות שונות, חלקות, קווים נקיים, טקסטורות. מראה עדין או מסיבי, סולידי או עם נוכחות חזקה. אגב, להבדיל מרוב הצורפים, אצלי אין בתרכובת הזהב ניקל ונחושת, אלא תערובת טבעית קדומה המשמרת את מראה הזהב לדורות רבים אחרינו".

טבעת גבר - צדוק יהודה, טבעות נישואין בירושלים (צילום: צדוק יהודה)

טבעת גבר – צדוק יהודה, טבעות נישואין בירושלים (צילום: צדוק יהודה)

המפגש הקסום עם צדוק 

"הבחירה שלי לעבוד עם טבעות נישואין ואירוסין זאת בחירה לעבוד עם דברים של קדושה ושמחה. אני שמח על הזכות להיות שותף זה שנים רבות לרגע המרגש, המשמח והמשמעותי של זוגות רבים שהחליטו לחיות יחד. כל מפגש כזה מגלה וצופן בתוכו סיבים דקים על הקשר והרצונות שרוצים להביע. מעבר ליצירה בחומר, אני עוזר לאנשים להוריד לקרקע את הרצונות הרוחניים שלהם. זהו מפגש עם אנשים בתדר של הקשבה ותשומת לב לרצונות האמיתיים והפנימיים שלהם ולהביע אותם בצורה פשוטה בחומר, מפגש המשמח אותי כל פעם מחדש. זה לא פשוט לבחור משהו לכל החיים- יש הרבה מתח ברגע הבחירה, ואני שם לעזור ולהפיג את המתח ולעשות בחירה נינוחה ורגועה. זה מאתגר אותי כיוצר המשקף בחומר התייחסות רוחנית ולא רק יופי חיצוני. מוזמנים לבוא בברכה."

צדוק יהודה – לצרוף רוח וחומר 

יצירת קשר:  054-5728999

לאתר של יהודה צדוק: https://www.tzadokyehuda.co.il/

למבחר טבעות הנישואין לחצו כאן: טבעות נישואין 2020 – טבעות אירוסין בעבודת יד | צדוק יהודה 

לקוחות ממליצים:  לקוחות ממליצים על צדוק יהודה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר