מרכז העיר (צילום: שלומי הלר)
מרכז העיר (צילום: שלומי הלר)

נלחמים במצוקת החנייה: חניונים במרכז העיר ישרתו חינם את תושבי האזור

החל מהחודש הבא יחלו הסדרי חנייה חדשים במספר חניונים במרכז העיר, שיאפשרו לתושבי האזור לחנות בהם ללא תשלום משעות הערב עד השעה 7:00 למחרת

פורסם בתאריך: 30.6.21 19:10

עיריית ירושלים הודיעה כי במסגרת מאמציה להקטנת מצוקת החנייה הקיימת באזור מרכז העיר ומטרידה את תושבי האזור כבר זמן רב, הצליח אגף החנייה להגיע להסכמות אל מול מספר חניונים ציבוריים במרכז העיר, להסדר חניית ערב לתושבי מרכז העיר בעלי תו חניה (תו איזורי 5 או 6).


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת ההסדר עליו הכריזה היום (ד', 30.6) העירייה, תושבים בעלי תו חניה 5 או 6 יוכלו לחנות בחינם בשעות הערב בחניונים הבאים:

  • חניון מכללת הדסה – ברחוב הרב קוק פינת הנביאים, תתאפשר חניית ערב ללא תשלום החל מהשעה 21:00 ועד 7:00 למחרת בימים א'-ה' בלבד, כאשר בימי שישי החניון יהיה סגור.
  • חניון גולדן היל – ברחוב שמאי 10, תתאפשר חניית ערב ללא תשלום החל מהשעה 21:00 ועד 7:00 למחרת בכל ימות השבוע.
  • חניון ירושלים של זהב – ברחוב רבי עקיבא 14, תתאפשר חניית ערב ללא תשלום החל מהשעה 19:00 ועד 7:00 למחרת. בימים א-ד בלבד, לא כולל סופי שבוע.
  • חניון כי"ח (חניון השוק) – ברחוב כי"ח, ממול מרכז כלל, יאפשר חניית ערב בימים א'-ד', החל מהשעה 22:00 ועד 7:00 למחרת, לא כולל סופי שבוע.

 


בעירייה מדגישים כי הסדר החנייה נועד לספק פתרון למצוקת החנייה בלילות בלבד, ולכן תושב שלא ייפנה את רכבו עד השעה 7:00 ,יחויב בתשלום עבור כל שעות חניית הלילה בהתאם לתעריף החניון. עוד צוין כי החניה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד ולא ניתן לשריין מקומות חנייה בחניונים האמורים.

הסדרי החנייה החדשים ייכנסו לתוקף החל מיום ה' ה-15/07 לאחר תום היערכות מערכת המחשוב של החניונים לקליטת הנתונים בהתאם, כאשר בחניון הדסה ההסדר החדש עשוי להתחיל רק בתחילת חודש אוגוסט. כמו כן, מסרה העירייה ייתכן כי תושבי העיר יצטרך לחתום מול מפעיל החניון על הצהרה בה הוא מתחייב להוציא את רכבו עד השעה 7:00 או לשאת בעלויות החנייה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מסר כי "בתקופה האחרונה אנו עובדים על איתור מקומות חניה למען התושבים במרכז העיר ובשכונות. בסיום עבודה מאומצת של אגף החניה נמצא הפתרון אשר ייטיב עם תושבי מרכז העיר. ברכות לתושבים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    לו הייתי רכב…אנשים גרים במרכז העיר בקרבה לכל מקום ועדיין חושבים שהעירייה צריכה לספק להם חניה. הזיה. כנראה שכולנו משלמים על החניה הזו…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר