אירוע "משכנתא על הבר״ בנוקטורנו
אירוע "משכנתא על הבר״ בנוקטורנו

משכנתא על הבר: ״הזדמנויות ההשקעה הגדולות נמצאות במתחמי ההתחדשות העירונית״

איפה מסתתרות הזדמנויות ההשקעה הכי טובות בעיר ואיך אפשר לחסוך כסף כשעוברים לדירה חדשה. רשת שוקן ובנק הפועלים קיימו מפגש מיוחד בנושא נדל"ן ומשכנתאות בנוקטורנו בירושלים

פורסם בתאריך: 20.7.21 16:14

באירוע "משכנתא על הבר״, שהתקיים ביום שני השבוע בנוקטורנו בירושלים בשיתוף בנק הפועלים, הוצגו מגמות והזדמנויות בשוק הנדל״ן המקומי.

ד״ר תמיר ארביב, מתכנן ערים ואנליסט, שסקר את ההשפעות התכנוניות על שוק הנדל״ן בירושלים, אמר כי תוכניות הפיתוח וההתחדשות העירונית הצפויות בעיר, יביאו לעליות ערך משמעותיות. ״הקורונה לא מיתנה את עליית המחירים בירושלים, תוך חמש שנים היתה קפיצה של  כעשרה אחוז בערך הדירות בעיר. ועדיין, ירושלים נמצא מאחור מבחינת התחדשות עירונית. מי שמחפש להשקיע צריך לחפש את המתחמים שצפויים לשנות את פניהם, כמו התוכנית של יובלים או מתחם הנורית בקרית מנחם. גם מערך התחבורה החדשה ושער הכניסה לעיר יקפיצו את המחירים, ונראה עליות גם בגילה ובפסגת זאב, כשגם מרכז העיר יהיה יקר יותר״.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עופר רוזנטל, מקשר גורמי נדל״ן באזור ירושלים בבנק הפועלים, סקר את מצב שוק המשכנתאות. ״אני לא זוכר תקופה כל כך דינמית ותוססת בשוק הנדל״ן, ואני 20 שנה בענף. 2020 היתה שנה של ביצועי שיא במשכנתאות והמגמה נמשכת. גם שוק השכירות מתקן עצמו עכשיו בצורה משמעותית, כי הסטודנטים חוזרים״.

רוזנטל התייחס גם לאופן בו ניתן לייעל את תהליך קבלת המשכנתא. ״התהליך היום הרבה יותר פשוט כי הפכנו אותו לדיגיטלי. אחרי שסיימתם לראות משחק כדורגל או את מלכת היופי של ירושלים, אתם יכולים לפתוח את הנייד, להגיש בקשה ולקבל אישור עקרוני למשכנתא. חשוב למסור פרטים מדויקים, כדי להימנע מסיטואציות לא נעימות שמצהירים על הכנסה מסוימת ואז כשנדרשים להציג את תלושי משכורת מתברר שזה לא המצב״.


אירוע "משכנתא על הבר״ בנוקטורנו

אירוע "משכנתא על הבר״ בנוקטורנו

אשת השיווק רעות לונדברג, בעלת בלוג הקניות הפופולרי ״רעות תקני לי״, סיפרה כיצד הקימה בתוך שלוש שנים וחצי קהילת צרכנות נבונה עם מעל 140 אלף חברים, ואיך ניתן לחסוך כסף רב ברכישות לבית. ״אתרי הקניות הישראלים נותנים היום ׳פייט׳ לאמזון ולאתרים הבינלאומיים, אבל מי שבודק ומחפש לעומק יכול עדיין למצוא מוצרים זולים יותר. במוצרים לבית כמו ברזים וטוחנים אשפה יש עדיין פערים וכדאי לבדוק באתרים בחו״ל, וגם מוצרי חשמל למטבח נמכרים באתרים האירופאיים במחירים זולים יותר״.


אירוע "משכנתא על הבר״ בנוקטורנו

אירוע "משכנתא על הבר״ בנוקטורנו



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר