בוחרים גריל גז לבית | צילום: אילוסטרציה
בוחרים גריל גז לבית | צילום: אילוסטרציה

המדריך לבחירת גריל גז למרפסת

אוהבים לעשות על האש בבית? בואו ללמוד איך בוחרים גריל גז חדש למרפסת בצורה נכונה

פורסם בתאריך: 3.8.21 17:26

אוהבים לעשות על האש בבית, והחלטתם שהגיע הזמן להתחדש בגריל גז חדש למרפסת או לחצר? אם כך, כדאי שלפני שאתם קונים את הגריל, תלמדו מה חשוב לדעת, לבדוק ולברר לפני שאתם קונים גריל גז לבית. וזאת כדי שהגריל שתקנו יענה על הצרכים שלכם, ובשביל שתהיו מרוצים ככל האפשר מבחירתכם.

באיזו תדירות אתם הולכים להשתמש בגריל?

לפני שאתם קונים גריל חדש לבית, כדאי שתשאלו את עצמכם באיזו תדירות אתם הולכים להשתמש בו. כלומר, האם אתם מאלה שעושים על האש רק ביום העצמאות, או שאתם נוהגים לערוך ארוחות ברביקיו בבית לעיתים קרובות למדי? אם אתם אוהבים לעשות "על האש" בבית, כנראה שתזדקקו לגריל עוצמתי, עמיד ואיכותי יותר. ואילו אם אתם מתכוונים להשתמש בגריל לעיתים רחוקות יחסית, כנראה שתוכלו להסתפק בגריל זול ובסיסי יותר.

לכמה אנשים אתם מתכוונים לערוך את העל אש?

שאלה חשובה נוספת שעליכם לשאול את עצמכם – היא עבור כמה אנשים אתם מתכוונים לערוך על האש בבית? האם אתם מתכוונים להשתמש בגריל ולצלות בשר רק לכם, לאישה ולילדים? או שאתם רוצים גריל שיאפשר לכם לערוך ערבי ברביקיו גדולים, ולצלות בו זמנית בשר לכל המשפחה המורחבת או לכל הקולגות מהעבודה? במידה ואתם רוצים לקנות גריל למרפסת שישמש רק את נפשות הבית, כנראה שתוכלו להסתפק בגריל עם 2 מבערים, שאמור להספיק לאירוע של עד 10 אנשים. ואילו אם אתם מחפשים גריל גז לגג כנראה שתעדיפו גריל עם 3 מבערים. אך אם אתם מחפשים גריל לחצר אשר אמור לאפשר לכם הכנת בשרים בכמות גדולה במקביל, סביר להניח שתצטרכו כבר גריל עם 4, 5 או 6 מבערים – המתאים לאירוע של עד 20-25 נפשות.

מה עוד חשוב לקחת בחשבון לפני שקונים גריל גז למרפסת?

מיקום הגריל
לפני קניית הגריל, החליטו מהו המיקום שבו תמקמו אותו במרפסת או בבית, ותוודאו ששטח העבודה סביבו גדול מספיק. לרוב, יש צורך במרווח של כ-30 ס"מ מהקיר לגב הגריל, ומרווח של כחצי מטר מכל צד. ומהחלק הקדמי לרוב יש צורך בכ-2 מטרים של שטח עבודה, כדי שיהיה לכם נוח לתפעל את הגריל.

חפשו חוות דעת אמינות
לפני רכישת גריל הגז, כדאי מאוד שתחפשו עליו ביקורות באינטרנט. בדקו גם את חוות הדעת על המותג שמייצר את הגריל, וגם את חוות הדעת על החנות ממנה אתם קונים אותו. כדי להיות בטוחים שהביקורת אמינות ואמיתיות, תוכלו להצליב אותן מכמה מקורות (כמו אתר החברה, ביקורות גוגל, וביקורות בפייסבוק).

העדיפו לקנות מחנות מובילה
את גריל הגז החדש שלכם עדיף לקנות מחנות מובילה בתחום, כמו חברת "כרמל דיירקט". עם חברה כזו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו ייעוץ וליווי בעת בחירת הגריל, אחריות מקיפה וארוכת טווח, ומגוון הצעות משתלמות על הגרילים של המותגים המובילים.

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר