(צילום: אופיר ניב)
(צילום: אופיר ניב)

השריפה בהרי ירושלים: היוזמה המרגשת למען חיות המחמד

צוות "וט חולים - מרכז רפואי וטרינרי" שבקרית ענבים, איתר חיות בית וחתולי קהילה שנלכדו או נבהלו כתוצאה מהשריפה שפרצה. הצוות טיפל בבעלי החיים ואף דאג לוודא שמצבם הבריאותי טוב

פורסם בתאריך: 17.8.21 14:53

בשתי היממות האחרונות, אנשי צוות מ"וט חולים – מרכז רפואי וטרינרי" שבקרית ענבים, החלו לסייר באזורים שנשרפו על מנת לאתר חיות בית וחתולי קהילה שנלכדו או נבהלו כתוצאה מהדליקה. אנשי הצוות אספו אליהם את בעלי החיים כדי לטפל ולשמור עליהם ואף לוודא שמצבם תקין. לאחר מכן הם עדכנו את בעליהם במצבם הבריאותי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לכל העיר נמסר כי "עשרות פניות מגיעות אל הצוות הוטרינרי מאזרחים שנאלצו לנטוש את בתיהם ונאלצו להשאיר מאחוריהם את חיות המחמד שלהם. כעת הם פונים לאנשי 'וט חולים' בתקווה שיבדקו לשלומם, יטפלו בהם וידאגו להם.

"לצד כל זאת, הצוות הרפואי ממשיך לקלוט ולשכן במרכז הרפואי כלבים וחתולים שבעליהם נאלצו לפנות את בתיהם".

"הוטרינרים שנמצאים בקרית ענבים לקחו על עצמם כיוזמה פרטית לאתר באמצעות תמונות שנשלחו אליהם, חיות מחמד שננטשו על ידי בעליהם בעקבות השריפות שפרצו בהרי ירושלים. בנוסף לכך, הם דואגים להאכיל את חתולי הקהילה שנשארו באזורי האסון ודואגים לרווחתם ולבריאותם בעזרת קבוצת מילטין שתרמה 45 ק"ג אוכל  לחתולים", עוד נמסר.

נציין, כי בין הפניות שהתקבלו במרכז הרפואי, ביקשו לבדוק את מצבו של מורדוך – חמור הבית של תושב גבעת יערים. החמור אותר וטופל היטב על ידי הצוות הרפואי. לאחר שהחמור סיים לשתות ולאכול, נשלח לבעליו סרטון כאות חיים מחיית המחמד שלו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר