קמפוס מיקרוסופט בהרצליה שהושק לפני כשנה (צילום: עמית גרון)
קמפוס מיקרוסופט בהרצליה שהושק לפני כשנה (צילום: עמית גרון)

מחפשים עבודה? חברת מיקרוסופט תפתח סניף בירושלים ותגייס מאות עובדים חדשים

מרכז פיתוח חדש של מיקרוסופט ישראל צפוי להיפתח בשנה הבאה בירושלים. בימים אלו פועלת החברה לגייס באופן מיידי מאות עובדות ועובדים חדשים למגוון משרות חדשות

פורסם בתאריך: 7.10.21 15:41

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח הודיעה אתמול, רביעי, על כוונתה להכפיל את מספר עובדיה בארבע השנים הקרובות – מכ-2000 לכ-4500, כאשר שני מרכזי פיתוח חדשים ייפתחו בשנה הבאה בירושלים ובבאר שבע.

מחברת מיקרוסופט נמסר כי "בימים אלו פועלת החברה לגייס באופן מיידי מאות עובדות ועובדים חדשים למגוון משרות חדשות, החל מתפקידי ניהול בתחומי הפיתוח ועד למשרות סטודנט. בשנה וחצי האחרונות גדל ב-30% מספר עובדי החברה, הפועלים כיום בהרצליה, חיפה, תל אביב ונצרת. לאור הזינוק הצפוי במספר העובדים, מיקרוסופט תפתח בשנים הקרובות חמישה מרכזי פיתוח חדשים בישראל: בתל אביב, בהרצליה, בבאר שבע ובירושלים. מיקומו של האתר החמישי טרם נקבע והוא יוחלט בעתיד הקרוב".

"מרכז הפיתוח בירושלים צפוי להיפתח בשנה הבאה", מוסרים במיקרוסופט ומדגישים כי "המטרה היא להתרחב גיאוגרפית ולמשוך לשורות החברה עובדים מהפריפריה ומאוכלוסיות עם ייצוג חסר בתעשיית ההייטק, דוגמת הציבור החרדי והציבור הערבי-ישראלי".

עוד נמסר כי "מיקרוסופט בחנה את השפעות מודל העבודה ההיברידי שלה על עובדיה, ומהממצאים עולה כי עובדי החברה רוצים לחלק את זמן עבודתם בין עבודה מרחוק לעבודה מהמשרד. עוד עלה מהממצאים, כי יכולת העובדים לבחור ולשלב בין האפשרויות השונות מובילה לשביעות רצון גבוהה יותר ולגמישות ארגונית".

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח: "הקמת מרכזי הפיתוח החדשים של מיקרוסופט בישראל והתוכניות לגייס אלפי עובדים, מעידים על החשיבות העצומה שמיקרוסופט מייחסת לפעילות הפיתוח שלה בישראל ולאמון הנדיר שלה בטאלנט הישראלי. מרכזי הפיתוח החדשים יסייעו לנו להמשיך לצמוח, לגייס לשורותינו את האנשים המוכשרים ביותר ולבנות את טכנולוגיות המחר. אנו רוצים שמיקרוסופט תהיה בית אפשרי לכל מועמד ומועמדת מתאימים בכל רחבי הארץ, ולכן אני שמחה במיוחד על שאנו מגיעים לראשונה לירושלים ולבאר שבע. במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח קיימות כ-30 קבוצות מוצר שונות המובילות חלק ניכר ממוצרי הליבה של מיקרוסופט העולמית, ושותפות לפיתוח וייצור טכנולוגיות מתקדמות במגוון תחומים כגון אבטחת מידע, ענן, Big Data, בריאות דיגיטלית, נהיגה אוטונומית, בינה עסקית ומכשירי Surface".

יצוין כי בשנתיים האחרונות נבחרה מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח לחברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל לפי דירוג BDI, וכמו כן לחברת ההייטק שהכי טוב לעבוד בה בישראל לפי דירוג דן אנד ברדסטריט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמית מובטלת

    היה מועיל אם הייתם מפרטים מה הקריטריונים להתקבל לעבודה.ציטטתם אותם שהם מעוניינים לאפשר לכל מועמד כולל מגזרים חרדים וערבים,אבל ברור לכולם שלרוב אין למגזרים אלו הכשרה מתאימה.אז למה סתם לזרות אשליות?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר