כיכר דניה (צילום: פרטי)
כיכר דניה (צילום: פרטי)

תאונה קשה בכיכר דניה: הולך רגל כבן 66 נפגע ממיניבוס

הולך רגל נפגע באורח קשה ממיניבוס, בעת שחצה את הכביש בכיכר דניה שבשדרות הרצל. הפצוע פונה להמשך טיפול רפואי בשערי צדק. המשטרה: "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים"

פורסם בתאריך: 14.10.21 09:54

הולך רגל כבן 66 נפגע ממיניבוס, בעת שחצה את הכביש בכיכר דניה שבשדרות הרצל. צוותי מד"א העניקו לו סיוע ראשוני ופינו אותו עם חבלת ראש קשה לבית החולים שערי צדק. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שארעה בכיכר דניה בירושלים במהלכה נפגע הולך רגל, תושב ירושלים כבן 66, בעת שחצה כביש מפגיעת אוטובוס ובשל כך פונה להמשך טיפול רפואי. בוחני התאונות בזירה החלו באיסוף ממצאים, עדויות וחקירת המקרה".

ממד"א ירושלים נמסר כי "בשעה 07:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע ממיניבוס בכיכר דניה בשדרות הרצל בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 66. הפצוע פונה במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים לבית החולים שערי צדק".

פראמדיק מד"א יובל רון מוסיף כי "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת סובל מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן חמצן, הכנסנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו במהירות לבית החולים שערי צדק הסמוך. נוסעי המיניבוס נבדקו ולא נזקקו לפינוי לבית החולים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר