מספרת אבי אביב | צילום: פרטי
מספרת אבי אביב | צילום: פרטי

"תמיד ידעתי שאהיה מעצב שיער ואעסוק בזה בחיי"

אבי אביב, מעצב השיער שמכונה "מלך ההחלקות" בשכונת פסגת זאב, מתמחה בכימיה לשיער, טיפולים משקמים ותסרוקות ערב לצד מיטב הטרנדים העדכניים בתחום השיער. היכנסו עוד היום ותצאו עם חיוך ענק, באחריות

פורסם בתאריך: 20.10.21 16:05

מעצב שיער טוב הוא מה שכולם מבקשים לעצמם. בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו, שמבין מה צריכה הלקוחה, מה היא מבקשת ואיך לפתור התלבטויות, שיקרא "מרחוק" את המחשבות וידע לתרגם אותן הלכה למעשה, והכי חשוב – לגרום לכל אחת ואחד לצאת מהמספרה מרוצה ובחיוך, וזו לא תמיד משימה קלה.

אחרי ההקדמה הזאת, המסקנה העיקרית ברורה: בחירת ספר מתאים ואיכותי הכרחית כדי לייצר  שקט נפשי בגזרה שכל כך מעסיקה כל אחד ואחת. הכירו את מעצב השיער אבי אביב – שאתם יכולים לסמוך עליו לחלוטין והוא הבעלים של המספרה הנושאת של שמו בשכונת פסגת זאב בירושלים. אבי, בן 39, ירושלמי שורשי, נמצא במקצוע כבר למעלה מעשרים שנה ותחתיו עברו אינספור נשים וגברים מרוצות ומרוצים מהשירות ומהתוצאות. "תמיד ידעתי שאהיה מעצב שיער ואתעסק בזה בחיי", מספר אביב על הגשמת החלום הפרטית שלו.

מעצב השיער אבי אביב (צילום: פרטי)

מעצב השיער אבי אביב (צילום: פרטי)

"זו הייתה האהבה שלי כבר מגיל 17. עבדתי בהתחלה כמטאטא במספרות, כך שהכרתי את התחום ממש מלמטה. כבר אז ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות ואהבתי את המחשבה שלספר זו אומנות. אחרי הצבא למדתי את המקצוע ביסודיות אצל מישל מרסייה והתחלתי לעבוד במספרות שונות בעיר, שם צברתי ניסיון רב בכל התחומים – תספורות לנשים ולגברים, גוונים, החלקות, הכל. הייתי צמא ללמידה וניצלתי כל רגע פנוי ללמוד ולהתמקצע, כולל קורסים שונים, כי ידעתי שבשביל להצליח אני חייב להיות בעל ידע רב".

מקצועיות זה שם המשחק במספרת "אבי אביב". אבי, שפתח את המספרה לפני שש שנים יצא לדרך עצמאית אחרי שנים שבהן עבד כספר במספרות שונות. "הצלחתי להגשים את עצמי כשפתחתי את המספרה בפסגת זאב", מציין אביב, "אחרי שנים רבות בהן התמקצעתי הגשמתי את החלום עם עסק פרטי משלי, פרי יצירתי ודמיוני שם אני מגשים ומפתח את עצמי בכל יום.

"חלק מההצלחה קשורה בכך שאני שואף לדעת כל דבר שקשור במקצוע, להכיר את התורה כולה ולא רק תספורות. חשוב לי שהצוות והלקוחות יקבלו ממני את כל הידע המקיף בתחום, ולכן למדתי גם קורב עיוני של משרד העבודה העוסק בחוקי השיער, ביולוגיה, איזה חומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות, איזה החלקות מאושרות ואיזה לא, ועוד המון חוקים חשובים".

אמינות לכל אורך הדרך

"ניהול המספרה מתבסס על ערכים של אמינות, איכות ,מקצועיות וחווית שרות יוצאת דופן כשבסופה מתקבלת תוצאה שמבחינתי חייבת להיות מושלמת. אני לא מתפשר על שום נתון ולכן אני מרגיש מהלקוחות את שביעות הרצון יום יום וזה סיפוק גדול עבורי. מבחינתי הלקוחות, נשים וגברים, הם מעל הכל, הכי חשובים. שיער לאישה הוא אלמנט מאוד חשוב, שנותן את הזוהר, את המסגרת לפנים, וזה מצריך מחשבה לפני שמתחילים לטפל בשיער. חשוב שאבין מה היא רוצה ואנחנו מנהלים שיח על מה שאני חושב ומה ההמלצה שלי עד שמתקבלת החלטה המתאימה".

פרפקציוניזם היא המילה שמתארת את אבי אביב יותר מהכל. הוא דורש מעצמו ומהצוות שלו המון ולכן מקבל מחמאות מכל עבר והלקוחות המרוצים. לא פעם אבי מצליח לשקם שיער שרוף שמגיע במצב קטסטרופלי והרצון להבריא את השיער ולגרום לאישה חיוך ואהבה עצמית הוא עצום, והוא שמובילך אותו במספרה. "אני לעולם לא אעשה גוונים לשיער שרוף שזקוק לשיקום כדי להרוויח כסף, זה לא יקרה אצלי" אומר אבי בהקשר לעיקרון שמנחה אותו בעבודתו, "לא פעם היו אצלי נשים שרצו שאבצע גוונים על החלקה יפנית ופשוט לא הסכמתי, כי השיער ייהרס. אני אומר להן שבעוד חצי שנה אחרי שהשיער יצמח מחדש יהיה אפשר לעשות גוונים לא לפני שהן עוברות שיקום כמובן".

מספרת אבי אביב בפסגת זאב (צילום: פרטי)

מספרת אבי אביב בפסגת זאב (צילום: פרטי)

"מלך ההחלקות" של ירושלים

במספרה מתמחים בכימיה לשיער – החלקות, צבע, גוונים ובליאז', ולא סתם אבי ידוע כ"מלך ההחלקות" של ירושלים. בנוסף מבצעים גם תסרוקות ערב לנשים, וכל התספורות הכי עדכניות לשנת 2021 לגברים ונשים, זאת בנוסף לשיקומי שיער שמתבצעים בחומרים המובילים והאיכותיים שקיימים בשוק. "אנחנו מבצעים גם תוספות שיער קבועות לנשים, לבעלות שיער דליל או לשיער קצר, התוספות מתבצעות בשיטה בלתי נראית לעין ובתחושה טבעית. בנוסף יש אפשרות לקוסמטיקאית במידת הצורך". וזה לא מסתיים כאן. כאחת המספרות המובילות בירושלים מתקיימים במספרת "אבי אביב" השתלמויות לספרים פעם בחודש, שם הם זוכים ללמוד מהידע הרב של אבי בנושאי החלקות אורגניות שזו המומחיות העיקרית ועל שימוש נכון במוצרים על פי מותגים שונים.

ויש פרט נוסף מעניין. אבי אביב פיתח מוצרים על שמו, הכוללים שמפו ומסיכות מחומרים טבעיים בלבד ללקוחות לאחר החלקה, זאת בשיתוף חברה מראשל"צ. המוצרים עצמם איכותיים שאושרו על ידי משרד הבריאות ומסתבר שהקהל התמכר להם. מדובר בתכשירים שמסייעים להזנת השיער ולהחייאתו, בתוספת קרטין וללא מלחים ומיועדים לשיער שעבר החלקה.

"אני מאוד אוהב ומכבד את הצוות שלי: אבי בן ישי שנמצא בתחום 20 שנה ובן לוי שמספר כבר מעל ל-7 שנים ולשניהם הרבה מאוד ניסיון, הם חלק בלתי נפרד מהמקום ומההצלחה שלנו. זו אווירה משפחתית, אך עם זאת גם מקצועית מאוד, אני דורש מהם הרבה, אצלי למשל הספרים המקצועיים הם גם חופפים. כמנהל אני שומר על סטנדרט גבוה כך שהמספרה מבריקה, נקייה ומסודרת, הלקוחות מקבלים יחס אישי ורגישות, תודעת שירות גבוהה היא קריטית וזה מה ששם את המספרה ברף מקצועי גבוה ביותר".

טלפון במספרה: 02-6543334

כתובת: משה דיין 154' ירושלים

לפייסבוק

לאינסטגרם


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר