קמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית (צילום: דוברות האוניברסיטה)
קמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית (צילום: דוברות האוניברסיטה)

מדד GEURS היוקרתי: מנהלים בחברות בינלאומיות מרוצים יותר מבוגרי האוניברסיטה העברית

גאווה מקומית: מדד GEURS, הבודק שביעות רצון של מנהלים בכירים בחברות בינלאומיות מבוגרי אוניברסיטאות מובילות ומפורסם בשיתוף עם מדד TIMES, דירג את האוניברסיטה העברית במקום הראשון מבין האוניברסיטאות הישראליות ובמקום 68 בדירוג בינלאומי

פורסם בתאריך: 12.12.21 15:15

בוגרי האוניברסיטה העברית זוכים ליותר הערכה וקרדיט בשוק העבודה הבינלאומי – כך עולה ממדד GEURS הבינלאומי, אשר מדרג את שביעות הרצון של מנהלים מעובדיהם בחברות גלובליות ברחבי העולם.

כאמור, מדד The Global Employability University Ranking and Survey – או בשמו המקוצר GEURS – מתמקד בקשרי תעשייה-אקדמיה תוך עידוד שילוב כישרונות צעירים בחברות המובילות במשק. הדירוג פורסם לראשונה בשנת 2010, ובחמש השנים האחרונות הוא נערך בשיתוף פעולה עם מדד TIMES – המדד המוביל בדירוגי המוסדות להשכלה גבוהה ברחבי העולם.

במדד לשנת 2021, שהתפרסם השבוע, התבקשו למעלה מ-10,000 מנהלים בכירים בחברות בינלאומית מ-22 מדינות לדרג את יכולותיהם ומקצועיותם של עובדים. על פי המדד – בוגרי האוניברסיטה העברית זכו להערכה הגבוה ביותר מבין המוסדות האקדמיים בישראל, ובסך הכל הם דורגו במקום ה-68 בעולם (מתוך למעלה מ-2,000 מוסדות להשכלה גבוהה שנבדקו).

מהאוניברסיטה העברית נמסר כי "בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים מרחיקי לכת בשוק העבודה בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ואוטומטיזציה של משרות שונות. לאור התחזיות השליליות של היצע מקומות העבודה בעתיד, דירוג GEURS הוא מקור משמעותי של נתונים ותובנות שמשמשים מעסיקים ברחבי העולם".

פרופ' אורון שגריר, סגן נשיא האוניברסיטה העברית לבינלאומיות, מציין: "הסקר מראה שבוגרי האוניברסיטה העברית מבוקשים בעולם כולו. זאת עוד עדות למצוינות של הבוגרים שלנו. אנו גאים על כך שבמדד המבוסס על סקר שכולל חברות שאינן ישראליות, האוניברסיטה העברית מדורגת במקום גבוה, במאיה הראשונה בעולם".

יש לציין כי הסקר נערך במדינות: סין, הודו, ארה"ב, גרמניה, צרפת, יפן, ספרד, בריטניה, ברזיל, דרום קוריאה, קנדה, אוסטרליה, ארגנטינה, מקסיקו, דרום אפריקה, איטליה, הונג קונג, שבדיה, סינגפור, הולנד, איחוד האמירויות הערביות, שוויץ.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר